- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Petykemano #19935 üzenetére
Nem tudom olvastad e mit írt a Future Mark... vagy láttad e ezt: [link]
Alapvetően a hardver szállítók, a Microsoft és a játékkészítők visszajelzései szerint csináltak egy ésszerű szétosztást a 3D/Grafikai/Direct queue és a Compute, Copy queue között megjósolva egy átlagos jövőbeni PC játékmotor viselkedését... (ahogy DX11 alatt is ez történt anno, ezért többé kevésbé leképezi ott is az erősorrendet és a játékmotor képességeket a Firestrike.)
Nyilván most is és a DX11 alatt is vannak és lesznek ettől jóval eltérő terheléstípust generáló játékmotorok, de átagosan jól szimulálja a "jövőt".A grafikus és egyéb munka is esszerint van szétosztva a queue-k között a Time Spy alatt. Nincs ezzel semmi baj szerintem. És biztos vagyok benne hogy nem úgy nyerhető a legtöbb ki ahogy Abu írta (hogy minden grafika egy queue, és némi egyéb compute mellé)... főleg hogy a compute (akár grafikai effekt, akár más), egyre dominánsabb, tehát ha az összes (akármilyen) feladat van jól szétosztva az optimálisabb lehet.
Azt már a driver és a hardver dönti el, hogy ezeket a queue-kat milyen sorrendben és hogyan dolgozza fel. Ha tud teljesen dinamikusan, akkor úgy, ha csak preemptiven (ahogy az NV megoldását tippelik), akkor úgy... ha meg sehogy (Maxwell), akkor szép sorban. De ez már nem a játék/program feladata, ő beteszi a queue-kba a feladatokat és átadja a driver/hardver részére.
A malmozó részegységek mennyisége ami rendelkezésre áll meg relativ... ha sok pl a grafikai számítás, akkor kevés lesz gyártótól függetlenül. Az AMD azért tud (részben) annyit gyorsulni, mert eddig nem tudta munkára bírni az összes feldolgozóját sok esetben... tehát vannak ilyen üresen járó részek, az angol ugye "bubble"/buboréknak hívja. Az NV meg jóval kevesebb feldolgozót és máshogy használva tervezte a GPU-t, ezért ki tudta hozni belőle jobban a maxot, ezért nem gyorsul annyit, mert nincs annyi felesleges végrehajtó.
De látható pl a DOOM Vulkan alatt is, hogy az NV is tud ettől még gyorsulni, ha jól van megcsinálva az egész.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Temu diktál Magyarországon, a hazai e-kereskedők fulladoznak
- Synology NAS
- E-roller topik
- PlayStation 5
- Jövedelem
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- 139 - Lenovo Yoga Pro 7 (14IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060 (ELKELT)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2919
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Lenovo 14 Ideapad 3 FHD LED Matt i3-1115G4 4.1Ghz 8GB 256GB SSD Intel UHD Graphics Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest