- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Szólánc.
- Pajac: tpm.msc
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#45185024 #17784 üzenetére
Semennyit. Az effektek számításához szükséges idő ugyanaz DX11 és DX12 alatt. Az aszinkron compute átfedése jelenthet előnyt, mert úgy pár compute effekt ingyenesség válik. A DX11 azért lassabb sokkal, mert nem arra optimalizálták a játékot. Túl költséges és időigényes lenne ennek a módnak a teljesítményét a DX12 közelébe vinni.
Ez egy stratégiai játék. Fölösleges a 60 fps. Nem igényli a játékmenet.(#17783) gbors: Majdnem 100%-os hatékonysággal lehet aszinkron compute-ot futtatni. Az MLAA esetében biztos, mert olyan fázisba van berakva, ahol az ALU-k eleve csak malmoznának. A GPU particles esetében pedig majd meglátjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- Csere-Beszámítás! Intel Core I5 14600K Processzor!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged