Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz #85552128 #11074 üzenetére

    "a véglegesben"?
    Már négy darab WHQL stable (15.7 | 15.7.1 | 15.7.1-hotfix | 15.7.1-hotfix2 \\\ először azt hittem, hogy az épp csak megjelent Win10 hülyéskedik, hogy minden nap újra letölti ugyan azt driver-t, de aztán az AMD honlapon is leírták utólag, hogy hotfixek jöttek) és két ezektől újabb béta (15.9 | 15.9.1) is kijött a Win10 hivatalos startja óta (lassan itt a TH2, kvázi 10.1 vagy 10-SP1, ahogy tetszik).

    A végleges SW játékra gondolsz? Miért lenne mérföldkő egy új játék, ha vannak régiek is, amiket érint?

    Az AMD sokszor túlzottan szó szerint is a jövőben jár, a jelen pedig "már" nem számít. Mire beérik az idő a korábban a jövő-jelenre tervezett feature-re, addigra rég megfeledkeznek róla és helyette a jelen-jövőről beszélnek.
    Talán nincs ez máshogy a Mantle-el sem, és ahogy elnézem már a TrueAudio is történelem. -> Ez működik még vajon Win10 alatt ... abban az egyetlen játékban, amiben elérhető egyetlen effect erejéig? :))
    Pedig nálam komolyan szempont volt vásárláskor. Nagyon hiányolom a normális játékhangzást a Vista megjelenése és EAX eltűnése óta és be tudtak etetni, hogy a PS4-ben is nagyon hasonló DSP van, így tényleg használva is lesz PC-n...

    Észrevettem, javarészt DX11-el játszottam végig (bár a DLC-k nagyja még hátra van). De szerintem Win10 alatt legalább olyan gyors DX11-el, mint Win8-al volt a Mantle-el, szóval ha nekilátok szórakozni a DLL file-okkal, sokat akkor sem nyerek.
    Mondjuk, ha nem lenne felrántva az i5-2500K 3300-ról 4700MHz-re (vagy egy AMD APU-m lenne :P) akkor lehet, hogy megérné (sőt, akár kimondottan hiányozna tuningolatlan APU-val a 290X mellett).

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés