Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- potyautas: Nóta állj!
- potyautas: Gépjármű ügyek
- Amazon Kindle JailBreak
- sziku69: Szólánc.
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
-
LOGOUT
AMD Radeon™ R9 290 / 290X / 390 / 390X téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem láttam olyan teszteket, amelyek nagy különbségeket mutatnak. Az NV szintetikus mérései is csak deferred contextre épülnek, mert IC mellett nem mérnek ki lényeges eltérést. Egyszerűen arra a modellre 12 éve fejlesztenek drivert. Nincs hova továbbfejlődni, mert az elmúlt 12 évben volt idő maximalizálni a teljesítményt az adott driver struktúrára és már az adott architektúrára is (talán a Maxwell még kivétel, de annyira nem különbözik a működése a Keplertől, hogy a mostani rendszer ne legyen elég hatékony).
Ma a legfőbb eltérés az NV és az AMD modellje között, hogy az NV nagy sűrűn lecseréli az adott játékba rakott shaderek egy részét sajátra. Az exe alapján a driver az eltárolt shadert tölti be a játékba írt helyett és azzal fut. Ebben a koncepció az, hogy az eredeti shadert jobban optimalizálják, miközben az algoritmuson nem változtatnak. Régen a VLIW korszakban az AMD is csinálta, de manapság már ritkán nyúlnak ilyen koncepcióhoz, mert a GCN a legtöbb shader esetében keveset profitál belőle. Az NV-nek ez azért jó, mert viszonylag sokan használnak übershadert, és jellemzően, hogy a regiszterek allokációja túlzóra sikeredik, ami összességében a GPU kihasználtságának csökkenéséhez vezet. Ez a GCN-re azért nem hat igazán, mert egy shader egységre sok regiszter jut (egy GCN shader egység 4 kB-ot kap), míg a Kepler (1,33 kB/shader egység)/Maxwell (2 kB/shader egység) esetében már kevés, a Fermi esetében még jó volt (4 kB/shader egység). Alapvető optimalizálása az NV-nek, hogy a übershaderek allokációját átszervezik, hogy ne foglaljon le a kelleténél több regisztert a shader futtatása.
Csak, hogy legyen itt minden az Intel is 4 kB/shader egység paramétert használ a Gen7/7.5 architektúrában. Ez az optimális. Ennél kevesebbet a telefonokba/tabletekbe tervezett architektúrák használnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban tilos bármilyen offtopic hozzászólás írása!
Ilyen célra használjátok a Lokál fórumban található offtopicot.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Battlefield 6
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hogy néznek ki szobáink, avagy mekkora a kupleráj?
- OLED TV topic
- Jövedelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PlayStation 5
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Eladó karcmentes Apple iPhone 13 128GB / 12 hó jótállás
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG B450 R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800XT 16GB ZALMAN S2 TG A-Data 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3281, 100% akkumulátor
- AKCIÓ! Apple Pro Display XDR 32 6K Nanotexturált üveg monitor garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest