Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz zserbox #26397 üzenetére

    röviden összefoglalva általában a GPUigény szokott jelentősen nőni 3 kijelző esetén a háromszoros pixelmennyiség miatt. viszont egyben változik a FoV, avagy látótér. utóbbi akkor gáz, ha hirtelen az extra látótérben is megjelennek olyan dolgok, amiket a proci számol, és ezen egy monitoron számolt dolgok száma magas.

    pl Dirt3nál CPUlimitbe futottam egy 3.0án járó q6600al és egy 6950 2GBvel, 3840x1024 very high beállítások mellett. Shift1 szintén pár helyen cpulimites benyomást kelt. Metro2033 és Crysis1 szintén nagyon furán skálázódik.

    olyan, hogy a cpu szinte semmi extra terhet nem kap, ellenben a sebesség lineárisan a harmadára esik vissza nagyon ritka, talán a Stalker CoP ultra beállítások mellett az összes eyecandyt (az AA kivételével, úgy 2GB VRam fölé ment volna az igénye) bekapcsolva ilyen. viszont most, hogy újramértem, az a vicces helyzet állt elő, hogy CoP alatt sincs tiszta GPUlimitem. lehet húzni kéne az i5-760on:).

    nézz be a logoutomba, a játéktesztek az érdekesek neked.

    szerk:
    okok, a logoutot amiatt írtam, mert lusta vagyok minden alkalommal kisregényt írni, viszont az adatok megvannak:). az eredmények pedig tényleg furák voltak, a Dirt3 cpulimit annyira váratlan volt, hogy többször utánnamértem több beállítás mellett, mert annyira hihetetlen volt, hogy nem a GPU a bottleneck.

    meg érintőlegesen pont azt nézegetem, hogy mi történik pciE2.0 x8on egy sima i5ös procival.

    mehehehe:DDD

  • kovsol

    titán

    válasz zserbox #26397 üzenetére

    CPU igény nő akkor is, meg a GPU igény is, viszont a CPU:GPU arány ami viszont erősen a GPU irányában billen több monitor esetén

    (#26399) zserbox végülis igen, de szerintem kicsit félreérthetően írtad, lehet valaki azt gondolja a cpu igény csökken az 1 monitorhoz képest is.

Új hozzászólás Aktív témák