Battlefield 1 64fős multi 4.8GHz-re húzott i5-8600K (6mag6szál) GTX 1070 Ti-vel (ennél még egy RX 5700 XT is erősebb): [link]
Proci 100%-on, mikrolaggokat kapsz ilyenkor (felvételen nem jön át sztem), GPU pedig nem pörög 100%-on. Botrányos
Battlefield V 64 fős multi 4.7GHz-re húzott i7-9700K (8mag8szál) RTX 3070-essel: [link]
Proci többször 100%-ba belenyal és mikrolaggolsz ilyenkor, ez is botrányos...
Battlefield V 64 fős multi 4.7GHz-re húzott i7-8700K (6mag12szál) RTX 3080-assal: [link]
Proci főleg 80% körül fityeg egy RTX 3070-esnél 30%-kal erősebb kártyával!
És akkor ez csak Battlefield multi volt amiről tudom h "durva" terhelés a cpu-nak, hasonló terhelés van PUBG során esport esetén mikor szűk kör esetén mindenki smoke-olgat (mert még kb. 30an élnek). Ha nincs vmi erősebb procid ami jól teker 6-8szálon (hajadra kenheted pl. a régi ryzeneket hiába 8mag16szál+) és nincs legalább 1080Ti/RTX 2070 Super szintű kártyád, akkor képregényesedés az eredmény mert bemész 60fps alá még competitive beállítások mellett is és nem fogsz tudni normálisan lőni... (tehát régi ryzennel teszem azt csak 30%-on teker a proci mégsincs fps...)
Szóval vannak speciális esetek, ami az egyes játékokban a játékidő csupán minimális %-ban történik meg, de amikor megtörténik, akkor esélyesen legszívesebben felgyújtanád a gépet.
Highend55:
remélem mindkettőnké pöpec lesz
[ Szerkesztve ]