Airsoft
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [eldiablo:] BMW E46 blog 6. rész
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
macilaci78
nagyúr
A short stroke szerint a felhúzó fogaskeréken kevesebb fog van, így a dugattyú előbb indul el a normálistól. Ezzel persze hamarabb indul meg az első BB, a rendszer üres járata nő, így nő a ROF is. A ROF további növelését úgy éri el a rendszer, hogy a felhúzó fogaskeréken két taraj lesz, így egy teljes kör megtétele alatt kétszer is hátrahúzza a dugattyút. Az erősebb rugó pedig ahhoz kell, hogy a lecsökkent kamratérfogat miatti kevesebb levegőt ellensúlyozza. Persze egy 3/4-es, vagy 2/3-os ablakolt hengernél pont mindegy, hogy a dugattyú rövidebb utat jár be.
A pre-cockcking esetén a dugattyú teljesen hátul van és a felhúzó fogaskeréken csak az utolsó fog tartja. Ez a rendszer gyorsabban adja le az első lövést, mert a normál 50% taraj, illetve a short stroke-nál megszokott 25% taraj helyett csak egyetlen fogat kell forgatni a felhúzó fogaskeréken az elsütéshez. Cserébe ez a létező legnehezebb művelet a gearbox számára, ezért kell nyomatékból megoldani. És ha hülye vagy, akkor a fegyvert is ebben a feszített állapotban tárolod.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Téma tudnivalók
A topikban tilos hirdetni!
"Alapelvek III.10.16. A hardverapro.hu, az Állásbörze és a városi LOKÁL topiccsoportokon kívül máshol terméket, szolgáltatást, munkát hirdetni."