Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatal`

    titán

    válasz kiskuplung #65019 üzenetére

    Az OpenXR egy api, a SteamVR pedig egy implementáció hozzá (az OpenVR mellett), ezért ennek nem natív headseten nincs értelme.

    Ha egy játék nem OpenXR-t használ, hanem a régi OpenVR (SteamVR) API-t, akkor nem natív headseten van értelme OpenCompositeot használni, ez OpenXR-t csinál belőle. Így használom a DiRT Rally 2.0-t és az ACC-t VD-vel, ilyenkor ezek VDXR-ral (+ OC, jelzi is a VD) mennek. Link/Air Link esetén ezekhez viszont van Oculus SDK implementáció a SteamVR mellett (elvileg a VD is tudja ezt, de valamiért az ACC mindenképp SteamVR-ral indul nekem, a DR2.0 meg crashel ha Oculus módban indítom).

    A lényeg, hogy nem natív SteamVR HMD-kkel, ahol lehet ki kell hagyni a SteamVR-t a történetből, nagy az overhead, mert ilyenkor több API fordítás történik. Az a része elég hülyén működik a Windowsnak, hogy egyszerre egy default OpenXR alkalmazás lehet és, ha valamit elindítasz, akkor állítgatják magukat sok esetben). Meta Link/Air Link esetén pl. ha nem ő az alapértelmezett OpenXR szoftver (pl. ha VDXR futott előtte), akkor nem VR-ban indulnak a játékok, hanem flat módban - már, ami támogatja), vissza kell állítani, ha váltogatsz a dolgok között (de legalább ezt egy kék sávval jelzi, amikor elindul). Én pl. rendszeresen állítgatom, mert Beat Sabert Air Linkkel használom a tracking miatt, az összes többi játék meg VD.

Új hozzászólás Aktív témák