Bazz benéztem, ez nem a vag topik. Azoknál kell az elketronikát feltanítani.
Ez ami rád vonatkozik: [link]
Tehát a start-stop-nak külön akksija van.
#nincsbennetarcsi
Bazz benéztem, ez nem a vag topik. Azoknál kell az elketronikát feltanítani.
Ez ami rád vonatkozik: [link]
Tehát a start-stop-nak külön akksija van.
#nincsbennetarcsi
Sajnos ebből az írásból semmit nem értek.
Hogy hogy külön aksi, hol?
Szerk ez az ?
Na de az én problémám hogy belépek a start stop menübe és nincs ott semmi, dobjam ki a start stop aksit hátha akkor nem lesz aktív?
[ Szerkesztve ]
Dupla akksi?! Wazze, de jó, kettőt lehet cserélni.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet, hogy gyengélkedett az akkud és csak tiltotta akkucsere előtt? De ha úgy emlékszel, hogy menüből tudtad kapcsolni és most nincs ott, akkor passz..vagy csak gyengusz akkunál kínálná fel a választás lehetőségét? bár nem értek hozzá.
[ Szerkesztve ]
Igen, ha nincs akksija akkor letiltja magától azt a funkciót. Bár sírni biztos fog a hiánya miatt...
#nincsbennetarcsi
Üdv.!
Hogy működik a dolog? Adott egy 2.4es benzines s60. (2001) Gyárilag nincs benne turbo. Lehet bele lökni? A 140 pacit mennyire lehet így feltolni, hogy ne kelljen mást módosítani?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Keret?
Ne.
2.4-es motorból a 140 és a 170 lovas közt csak elektronikai különbség van, chiptuninggal felokosítható, annál többet nem érdemes tudtommal variálni.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
és (#7057) BigBlackDog.
200 paciig jó lenne feltornászni. A chiptuningról tudok, de ugye az nem tolja fel 200 ig. Arra gondoltam, hogy chip+ turbo, vagy no chip turbo. Bár az első megoldás talán logikusabb.
Keret? Indokolatlanul ne legyen drága, de szar nem kell.
Somasz miért nem érdemes? Nem lehet, vagy macerás? Tudtommal van 2.4es turbó 250 lovas is gyárilag. Amit akkoriban meg tudtak oldani gyárban, azt ma egy kicsit érdeklődő és fejlődőképes tuningmester is megoldja nem?
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Csak a szoftver a különbség a 140hp és a 170hp-s között, annyit megér a dolog, turbósítani... inkább bele sem kezdek, de NEM. Ha turbósat akarsz, akkor vegyél T5-öt, nem fogod megbánni, a 170 paci sem rossz, de a T5 az egy más világ. Legalább is 3000 RPM felett Nekem volt mind kettő, tapasztalatból mondom.
Peti78
Persze lehet, új motorvezérlő teljes turbó kör intercoolerrel, meg ezer más apróság a motorban és környékén, és akkor miután a kocsid áránál is többet ráköltöttél, lesz egy illegálisan tákolt, kétséges járműved....
Vagy megtervezteted, engedélyezteted, és szakműhellyel beépítteted, minden illetéket kifizetsz, és egy csomó ráköltés árán eladhatatlan, értéktelenné teszed az autód.
Regényt lehetne írni, de nem fogok. Vagy okosítsd fel 170 pacira, vagy add el és T5. Más opciód nincs, még elméleti síkon is felesleges összekaparni a dolgokat, akkora marhaság, főként anyagilag.
[ Szerkesztve ]
Csere+kp T5-re ennél tisztább nincs.
A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
Igen, de azt a teljesítményadó különbséget nincs kedvem kifizetni.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Inkább ott hagyod a többszörösét egy tuningműhelyben, műszaki vizsga okosításért, meg útszélén a közúti ellenőrzésnél?
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
De a turbósítást van? Ami 10x annyi minimum? + Az autód értékét nullára redukálni?
[ Szerkesztve ]
gyakorlatilag a legolcsóbb megoldás egy motorcsere vagy autócsere.
más az olajkör, hűtőkör, hengerfej, leömlő, motorvezérlő, ilyen szenzor, olyan szenzor... szóval extra szopás, még ha maga a blokk jó is lenne hozzá.
Magyar vagyok, az adó és járulék szavaktól rosszul vagyok, és államosított lehúzásszagot érzek.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
A turbósítás nem éri meg, rbalint leírta miért. Nem csak abból áll, hogy ráakasztasz egy csigát és napszemüveg.
A 140 lovas szívót megírják neked 180-ra de ettől többet nem igazán lehet kihozni belőle ([link]). Ha ettől erősebb kell akkor T5.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Szerintem anyagár tekintetében valahol 200e-300e Huf körül lenne minimum az átalakítás. Erre még rájön a munkadíj. És akkor a következő műszakin még bukni fog a kocsi (igen, biztos van olyan papíron hivatalos vizsgahely, ahol ...). Szerintem a befektetett idő/pénz/energia nem éri meg, összességében kevesebb ráfordítással meg tudnád úszni egy komplett autó cserével.
Több az, minimum a kétszerese. Külön ciki, ha nem kovácsoltvas dugattyú van a szívóban, ami gyanítható.
Köszi, elgondolkodtató hozzászólásokat kaptam.
Más: Tegnap megnéztük, próbaköröztünk ezzel. Nagyon egyben van az autó, pár extra nem működik, de úgy megy mint a veszett. 140-re úgy felröppent, hogy észre se vettem. Futómű, fékek, kuplung ÁÁÁ. Nagyon tetszett. A váltó maga az álom. Elgondolkodtam rajta nagyon.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Csinos és ebben van is tartalék.
Milyen extrák nem működnek benne?
#nincsbennetarcsi
Az ülésfűtés, és csak kulccsal nyitható. Azt hiszem ennyi. A napfénytető szépen működik. A váltószoknya és a kézifék kopott, de ezek filléres problémák. Ezektől eltekintve tényleg megkímélt, rendberakott járgány. Ami tetszett nagyon, hogy az eladón látszott, hogy büszke erre a Saab-ra.
Mindenképpen szeretném még összehasonlítani egy 2.4 es és/vagy egy 2.0 T S60-nal. Kíváncsi vagyok, hogy gyorsulás/nyomaték és a menettulajdonságok tekintetében mit tudnak ehhez a Saabhoz képest.
Még anyni, hogy nyári gumik vannak rajta, és elég hamar cserések.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Ez nem olyan tragédia attól még gurul. Az ülésfűtés elég sérülékeny. Ha pl rátérdel az ülőlapra vki akkor simán szakad a fűtőszál. Bár ha mákod van csak a biztosíték ment ki.
Központizár is javítható az sem tragédia. Klíma működik?
Az a legtöbb használt autónál azonnal cserés. Én az enyémet kirepedezett 4évszakossal vettem anno. Akksi szokott még cserés lenni. Sok kereskedésben ha jó akksi van benne akkor is szart raknak bele a jót meg eladják külön, úgy sem fizetné ki az autó vevője.
Persze érdemes többet mást is kipróbálni.
#nincsbennetarcsi
Jah igen! A légzsák visszajelzője világít. Nem volt idő tüzetesen átvizsgálni az autót, mert elég későn mentünk. Ez az a véleményem, hogy bár az extrák megléte, mitöbb működése sokat jelent az árban, ugyanakkor el lehet nélkülük lenni. ilyen árkategóriában nekem pl fontos, hogy jól szóljon a hangrendszer. Nameg a gumik állapota, és másik évszakos normál állapotú gumigarnitúra.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Én már megőrülnék ülésfűtés nélkül..
Én úgy vettem a V40-et, hogy csak kulccsal nyitható, az egyik központi zár nyitóban nem volt elem, a másikban meg le volt merülve, 2 db elem és hoppla működött.
Viszont jó hogy mondod a térdeplést az ülésre, takarításkor gyakran betérdelek az ülőfelületre, de eddig megúsztam a hibát, kop-kop.
Más:
Találtam kárpitost, aki sokkal olcsóbban bevállalta a 4 ajtót újra kárpitozásra.
Ilyen volt:
Más:
Jobb hátsó ajtónál más színű, és más anyagú ragasztóval volt felrakva a szigetelés, illetve néhány szivacs elem sem volt benne. Ez jelent valamit? Esetleg cserélve volt?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Szép lett! Mennyi volt, ha szabad tudni?
Ezt mivel érdemelhette ki szegény?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Gumi kb a legolcsóbb az ne legyen szempont. Kasztni meg a motor legyen rendben.
Légzsák? Az is lehet több mindentől. A kiszedett és külön eladott vagy karambol után nem pótolt légzsáktól egy egyzserű csatlakozó kontakthibáig kb bármi. Érdemes megnézni mitől van.
belaazallat: Szép lett!
#nincsbennetarcsi
30000Ft volt a 4db ajtó. Mondjuk én bontottam le, mert szerelnem kellett alatta, még +10eFt lett volna, ha a kárpitos szereli, le föl.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Azt hiszem, megtaláltam a megoldást. 2.0T Ezt fel lehet lökni 210 hp/340nm-re.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Milyen autód volt / van most?
1.6-os F Astra. Ez egy erőgép!
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Nincs azzal semmi baj. Kb. atombiztos konstrukció.
Lélekben kell felkészülni, hogy amiket nézegetsz, azok mind nyűgösebbek lesznek nála.
A kettő közül a Saab előnye, hogy a tulajdonosa árulja. A Volvo pedig frissebb konstrukció. LPG-s autóval nincs tapasztalatom, biztos több törődést igényel, cserébe 2/3 az üzemanyag költség.
[ Szerkesztve ]
[link] Kiindulási pontnak jó. A listát pedig feltétellel kezeld.. Hisz már 7 éves cikk. 7 év alatt a mai gázrendszerek fejlődtek annyit, hogy ne legyen probléma.
A fő probléma még a sufni beszerelő műhelyek, akik spórolnak mindenen, csak menjen az autó.
Bizonytalan előéletű autót, bizonytalan típusú, rendes papíros nélküli(nem a forgalmiban levő beírásra gondolok, hanem számlák, a cég neve, címe stb.) gáz autót Én hanyagolnék.. Plusz nem véletlenül van gázosítva, azzal mennek is km-t, hogy visszajöjjön az ára.
Én legalábbis nem látom értelmét egy normális gázrendszer kifizetésének(300ezer Ft), hogy utána évi 5 ezer km-t menjek, akkor inkább eltankolom azt a pénzt.
Üdv mindenkinek !
Az utóbbi héten lépett föl egy olyan hibajelenség az S60 2.4D5 nél ( 93kw) hogy indítás után nem sokkal elkezd rángatni majd lefullad. Ezt kezdetekben 1x majd az utóbbi pár napba már többször is eljátssza. Tegnap este folyamán megjelent a kis sárga háromszög is ami a "motorrendszer szerviz szükséges" feliratot tudatta velem.
Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja . Novemberben lett kicserélve a kettős tömegű , kinyomó valamint a kuplung szerkezet is. Nem tudom van e köze hozzá lehet nincsen , csak bosszant hogy nemrég szaladt 400.000 jó magyar forint fölé a számla és megint előjött valami. Nektek van valami tippetek mi okozhatja a jelenséget ? Hétfőn már megy szervizbe , csak kíváncsi vagyok a véleményetekre , vajon mi lehet.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
Varunk választ egyszervizbol a kerdesunkre ,most ket opcio van ha nem kotom be magam nyiltan fenyeget hogy a start stop rendszer a bekotesig nem aktiv, en azert inkabb bekotom magam, a masik jarhato opcio ha meg kell alni, gyorsan 2x kuplungolok ugy nem all le.
Megkoveztek erte de nekem/nekunk kicsi ez az auto, nyomor az egesz max2 gyerekre jo.
Akkor marad a 2x kuplungolás. Vagy váltasz vmi nagyobbra.
#nincsbennetarcsi
Ez amit ajanlottal gondolom eleg nyomatekos , csak nincs kezi valtos....
Jovo heten visszaulunk az egyterube, ezt csak akkor kell hasznalom ha az egyteru intenziven van.
Egyyebkent gondolkodom egy elso szerias v70en 850, az tagasabb belul nincs 15cm vastag ajto.....
[ Szerkesztve ]
Ha nagy kombi kell akkor ránéznék az Accord G7 kombira is... [link]
#nincsbennetarcsi
csak pakolni lehet bele, hátsó utastér nagy nulla.
A gyerekeknek pont elég lenne.
mod:
nesa: 1200 Nm és 202 kW. Van benne pówer...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Sajnos az s60 és a 9-3; 9-5 saab is a listán van, de lehet, hogy ma már nem kerülnének fel. Csak és kizárólag legálisan, szakember által, forgalmiba bevezetett gázos autót vennék, a sufnit semmilyen formában nem kultiválom.
Bár volvobol a 2.4 es, a 2.0t nincs benne.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Nehogy azt hidd. Haver 182cm, csajom alig bírta bepasszírozni magát mögé a hátsó ülésre, pedig nem egy égimeszelő (165). A Golf4-ben több hely volt, amit ugye pont a hátsó lábtér miatt köpködnek. Accordban is baromi vastag az ülés, a lábfejed se tudod bedugni alá rendesen, szóval totál szopó a hátsó sor.
Amellett a gyereknek lába is van, amit a gyerekülésből általában előre kilógat, aztán még rugdos is vele. szóval az biztos, hogy nálunk valami "sztreccslimó" lesz a kölökszállító, mert igen rosszul viselem a rugdosódást.
[link] Az itt említett dolgokat is szakműhely végezte el a 3-as 4-es befecskendezősort.. Szóval nagyon sok mindentől függ..
8gen Civic után szerintem a 7gen Accord hátsó lábtere érezhetően kisebb. Sőt, más tekintetben sem érzem jobbnak a 7gen Accordot, az UFO Civichez képest legalábbis nem érződött számomra szellősebbnek odabent (csomagtartót kivéve).
[ Szerkesztve ]
Köszi!
Egyébként van itt valaki Debrecenből aki S60-ast birtokol?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
A saabnál az eco, arc, aero és egyebek mit jelentenek? Típus, felszereltség?
(#7100) BigBlackDog Ez gyors volt, köszi
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Saab felszereltségi szintek. Szerintem az eco a motor mivoltára utalhat.