Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz Patrick #6433 üzenetére

    Én most erősen az új autóra hajlok.
    2.0 benzines Giulia, majd bejáratás, (~10k km) után irány Hollandia, felokosítani 280-300 lóerőre és kész az álomautó (jó, persze nem egy QV, de így már teljesen jó).
    Ami most kérdéses nekem, hogy mit jelent most az új Giuliáknál az Euro6D szabvány. Néztem a konfigurátort és már csak E6D benzinest lehet venni. Ha ez azt jelenti, hogy a benzinesbe részecskeszűrőt raktak, akkor: :W
    A másik meg, hogy 4 év után szoktak jönni a facelift-ek. Ha azon a környéken jönne egy facelift mnodjuk LED lámpákkal, meg pár apróság optimalizálásával, akkor egy kicsit még hajlandó lennék várni.

    (#6435) gipsztigris
    Pofásak ezek a Lanciák is, kár hogy kivérzett a márka. De legalább az Alfát életben tudták tartani.

    (#6436) máyköl
    Az 5 hengeres dízel nagyon kellemes az automatával, a 4 hengereshez annyira nem passzol. De én az M32 váltótól sem félnék, én sokat olvasok 159 témakörben és nem rémlik, hogy gyakran baj lenne vele.

Új hozzászólás Aktív témák