Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TommyNagz

    senior tag

    válasz bLaCkDoGoNe #12995 üzenetére

    Van, csak korántsem elég sajnos. A 2008-as első genes Air-eknél is marha nagy k*csögség, hogy csak a 3 évnél fiatalabb gépek zsanérjait cserélik. Méregdrága gép volt annó, ami melegedett mint állat, ilyenkor letiltotta az egyik magot, amit persze jó adag strandlabdázás és várakozás követett. A gyorsaságra a 4200rpm-es vinyó se volt túl jó hatással...a visszahívási program meg igen, jó volt, kicserélted kétszer, aztán harmadszorra is eltört a zsanér, viszont akkor meg már elküldenek azzal, hogy 120+áfáért csinálják meg. És miért? Mert egyszerűen rosszul van megtervezve, nem bírja el a zsanér a panel súlyát.
    Az meg megint csak nonszensz, hogy a nem unibody hófehérkéket 2006-tól 2009-ig több szérián át ugyanabból a szar repedős fos műanyagból csinálták. Tudom, garin túl cserélik, de hihetetlen, hogy több szérián keresztül nem váltottak másik anyagra, csak a Unibodynál.
    Imádom az epült, de nagyon fel tudnak húzni az ilyen a dolgaik.

Új hozzászólás Aktív témák