- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Peter Kiss: Cockpit
- kraftxld: Untappd lista
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
neilszab
őstag
válasz
manya777 #20399 üzenetére
A pedál kalibráció csak annyi, egyszer benyomod tövig, aztán elengeded, így mindkét végpont érzékelésre kerül. Ezt minden bekapcsolás, vagy USB-be csatlakoztatás után meg kell tenni. A break gamma és sensitivity elég hasonló dolog, a pedállenyomás érzékelésének linearitását lehet állítani velük, erről részletesebben írtam itt: Kormány Kalauz - beállítások
A pedál felkeményítés azoknak hasznos, akik úgy érzik nem tudják elég finoman adagolni a féket, mivel a kis ellenállás miatt túl könnyen padlót nyomnak. Ha jól csináltad a "gumizást" (ami elsőre sose sikerül jól, rengeteget kell próbálkozni) akkor a fékpedálod a fokozatosan keményedik fel és pont a 70-90%-os állás környékén éred el azt a pontot, ahol már nagyon kis fékerő változtatásokat is finoman tudsz adagolni a lábaddal. Erről is talász némi infót itt: Tippek, trükkök, turpisságok
Viszont az butaság, hogy több időbe telik a pedált benyomni.... ha annyival erősebben nyomod, amennyivel keményebb a rugó/gumi, akkor pont ugyan annyi idő a kívánt mértékben benyomni.
Ha meg túl keménynek érzed, akkor vissza kell venni az erejéből...azt a megfelelő az ellenállást kell megtalálnod, amit te a legfinomabban tudsz adagolni a lábaddal.
-
Joshi
titán
válasz
manya777 #20399 üzenetére
A felkeményítés csupán azt a célt szolgálja, hogy hasonló érzeted legyen mint a valós autóknál a folyadékos fékrendszereknél. Attól még a fék út mérése potméteres marad és az nem változik semmit, egyszerűen csak fizikailag lesz nehezebb lenyomni a fékpedált. Én azt mondom hogy érzetre semmi köze nincs a valós fékrendszerekhez, de sokaknál bevált módszer. Szerintem a Load Cell se az igazi, habár az már azért jobb mint a sima rugócsere vagy labdás megoldás. Én a TSS módon gondolkozom, de még nem döntöttem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 dokkoló
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R7 3700X / RTX 2070S / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Lenovo Thinkpad P1 gen1, gen2, P52s FHD, 4K oled touch
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- AKCIÓ! Lenovo IS8XM LGA 1150 DDR3 alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest