Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#679) devil-k


devil-k
nagyúr

Ez a történet kb. 2 éve történt, de nagyon pozitív volt, így mindenképp megosztanám veletek. A Microstore webáruházról van szó:

Rendeltem tőlük egy komolyabb D-Link routert 37.000 Ft-ért. Jó szolgálatot tett, nem kellett vele bajlódni sosem. Egyszer konfiguráltam be és tette a dolgát, még a fóliát sem húztam le az oldaláról, annyira vigyáztam rá. Kb. 1 évre rá felújítás volt nálunk, így szét kellett szednem minden rendszert a nappaliban is. Amikor a routert szedtem szét, érezhető volt, hogy az egyik UTP csatlakozónál el van gyengülve az anyag és kitört belőle egy jelentős rész. Ez azért is volt furcsa, mert soha nem volt mozgatva, nem voltak a kábelek megfeszítve stb.

Felvettem a kapcsolatot a D-Link Magyarországgal akik pár levelezés után le akartak rázni azzal, hogy a fizikai behatásokra nem érvényes a garancia. S próbáltam volna elmagyarázni nekik, hogy nem történt fizikai behatás, vizsgáltassák meg nyugodtan az eszközt is. Közben az e-mail váltásokba bekerült a D-Link Magyarországi igazgatója és a Microstore ügyvezetője is, Balog Péter. A D-Link kirázta a nyakából a problémát, nem foglalkoztak tovább az üggyel, nem érdekelte őket, hogy egy komolyabb termékükben csak úgy, elgyengül az anyag.

Még aznap megkeresett e-mailben Balog Péter és azt mondta, hogy küldjem vissza a routert nekik, majd ők ezt megoldják a D-Linkkel és cserébe válasszak egy ugyanilyen árban egy másik eszközt a webshopból. Nos, egy Asus routert vettem és ráfizettem 13.000 Ft-ot. Azóta is kitűnő szolgálatot lát el. A Microstore nagyon gáláns és nagylelkű volt ezzel az ajánlattal, le a kalappal előttük.

Amit viszont megfogadtam és be is tartok:
Soha többet D-Link terméket!

[ Szerkesztve ]

- mozi bolondéria -

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.