- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz _adaml21_ #16342 üzenetére
Mondom HA leszállítják az árut, és HA nem romlik el, akkor nincs gond, na de azért ne ez legyen már a jó bolt definíciója. Nagyon fontos a kommunikáció, nem mindegy, hogy rugdosni kell őket, vagy vissza-vissza jeleznek, mikor mi a helyzet; hogy el lehet-e őket érni telefonon / levélre mikor válaszolnak; mennyire emberi a nyitvatartási időpont / helyileg merre vannak; és persze, hogy meghibásodás esetén sz..rnak rád, mondván, a pénzük már megvan, vagy még ekkor is első az ügyfél, és segítőkészek... És volt itt, és máshol is több negatív tapasztalat például a fent említettekkel kapcsolatban.
Ennyi erővel a HW aprón is megbízható mindenki, amíg csak arról van szó, hogy a kezedbe nyomja a cuccot, az meg működik... A gondok akkor kezdődnek, ha nem egyeznek az elképzeléseitek, és szeretnél valahogy megegyezni erről az eladóval. No meg persze az sem mindegy, mennyi idő, mire odáig eljuttok, hogy át tudd venni a cuccot.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemzés Zenehallgatásról dióhéjban III.
- Teszt A zenehallgatásról dióhéjban II.
- Elemzés A zenehallgatásról dióhéjban I.