Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90951) CriticalHit válasza rob210 (#90947) üzenetére


CriticalHit
őstag

Elf Evolution 900 SXR 5W40
Purflux LS933
Vasco filters A078
PSA olajleeresztő csavar és tömítés

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#90952) Sirus86 válasza Szoszo94 (#90950) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Sajnos aki ott el irta,hogy akik voltak,azok is atvertek :( Sajnalom!

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#90953) laca891


laca891
aktív tag

Az 1,2 szívó motorba az 5w-40 vagy 5w-30 motorolaj való? Most 5w-40 van benne és nem "eszi".

Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!

(#90954) Jimmy8 válasza rob210 (#90944) üzenetére


Jimmy8
senior tag

Köszönöm :R
A termosztátház tömítés csere már megtörtént, és csak a tömítés cseréje :( .

(#90955) rob210 válasza CriticalHit (#90951) üzenetére


rob210
Topikgazda

Olaj ok, olajszűrő ok (ez a magasabb ezt szopás fel le csavarni, de jó hozzá) a levegőszűrő jó, ha ezek a méretei, hossz: 239 mm szélesség: 141 mm magasság: 67 mm
Ezt a vascot soha nem is hallottam .

Renault power

(#90956) rob210 válasza laca891 (#90953) üzenetére


rob210
Topikgazda

5w40 mehet bele.
Abból nem lesz baj.

Renault power

(#90957) rob210 válasza Jimmy8 (#90954) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az elég cigány munka, mert a ház szokott elvetemedni.
:(

Renault power

(#90958) rob210 válasza Szoszo94 (#90950) üzenetére


rob210
Topikgazda

Éles csattanó hang majd utána nem indulás.
Hát ez mondjuk lehet egy meghaló injektor, de akár egyéb hiba is. Az, hogy most nem indul be sehogy az aggasztó. Amikor indítóztál akkor szépen a megszokott hangon tekert vagy történt valami hangbeli változás?
Illetve műszerfalon chek injection vagy bármi más?

Renault power

(#90959) Szoszo94 válasza rob210 (#90958) üzenetére


Szoszo94
őstag

Indítózásnál semmi fura nincs, csak mintha nem kapna üzemanyagot. Szépen teker, csak sajnos nem indul. Viszont ha egy injektor halt volna meg, akkor el kéne kapnia a másik három hengernek a fonalat, ezért fura. A check injektion feljött a műszerfalon már amikor kihagyott 1-1 ütemet, utána viszont idegességemben nem figyeltem a pontos feliratot. A service természetesen kigyulladt és ott is maradt. Majd holnap délelőtt lesz időm, lemegyek kiolvasom milyen hibák vannak egyáltalán a fejében, bár most le van róla véve a saru. Megpróbálok egy indítózást is felvenni.

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#90960) Gergello válasza rob210 (#90958) üzenetére


Gergello
addikt

Ez valami vezérléssel kapcsolatos hiba nem lehet ?

(#90961) Szoszo94 válasza Gergello (#90960) üzenetére


Szoszo94
őstag

Azt ő rakta fel, biztos azért nem mondja ;] :P :DD

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#90962) rob210 válasza Gergello (#90960) üzenetére


rob210
Topikgazda

Lehetne ezért kérdeztem a hangot. De ha minden megy és nem változott meg a hangja akkor nem az.
Meg, ha vezérlés hiba lenne, akkor azzal ő nem gurul sehova. Az ahogy elcsattan a motor azonnal megáll. ;)

Ez nagyon olyan mint ha valamelyik injektor meghalt volna teljesen. Vagy a másik verzió amit még soha nem láttam de öreg szaki barátom mesélte, hogy a nagynyomású pumpáról letépte a bordáskereket.
Gyönyörűen forgott, minden jó nem értették mi a szitu, aztán kiderült, hogy bordáskerék szabadon forog a nagynyomású tengelyén és így az nem szállít semmit.

Sok minden lehet, elkéne kezdeni vizsgálni lépésről lépésre, de az így neten keresztül nehéz.
:R

Renault power

(#90963) Szoszo94 válasza rob210 (#90962) üzenetére


Szoszo94
őstag

Odavontattatom magam Hozzád, ez a 110km bemelegítésnek pont jó volt ;]
Próbálom viccesen felfogni, legrosszabb esetben szerzek fűzött blokkot, vagy eladom külföldre és lesz sok alkatrész eladó ;]
Nem, egyébként meg kellene csinálni, de nem ennek a szíjtárcsája volt az, amiből hiányzott egy darab? Mintha úgy rémlene, akkor viszont a régi feszegetésektől akár lehet az is, amit írtál. Viszont akkor alacsony fordulaton sem ment volna le a pályáról, nem? Beletolom a Dunába :DDD Mindenképp meg kell majd bontani, aztán feltárni mizu, csak őszintén szólva semmi kedvem a hidegben foglalkozni vele és itt van a karácsony is a nyakunkon. Kaptam is tőle szép karácsonyfát a műszerfalra, tiszta rendes autó :C

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#90964) rob210 válasza Szoszo94 (#90963) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát csak azt tudom megismételni amit személyesen is mondtam. Nagyon lenne még mit csinálni rajta.
Sajnos igazam lett :(
Ki kéne kapni a 4 injektort, megszkópozni a hengereket, levenni a vezérlés fedelet, átforgatni a motort, mérni egy kompressziót és rögtön okosabbak lennénk.

Renault power

(#90965) Sirus86 válasza Sirus86 (#90931) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Es a motor tulelte, hihetetlen! Uj termosztatot es vizpumpat kapott. Egy darabka volt eltorve a vizpumpabol, es a termosztat is random nyitott csak ki (termeszetesen a szereles elott kinyitott). Az auto cirka 100 km-t ment hiba nelkul. Szivos ez a K4M :D

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#90966) CriticalHit válasza rob210 (#90955) üzenetére


CriticalHit
őstag

Köszi még egyszer. Azért az LS 933-at választottam, mert arra írja az oldal, hogy 2007-től gyártott modellekre, míg a 932 a 2007-ig gyártott modellekre való, bár nem értem mi a CLIO 3 modell különbség ebben az esetben. Ha az a véleményed, hogy szívásmentesebb a 932, akkor inkább azt rendelem.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#90967) rob210 válasza CriticalHit (#90966) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mindegyik felrakható, sőt van még egy csomó alternatívája is, van vagy 5 cikkszám a purfluxból.
Én hangsúlyozom én a 932-est szoktam feltenni, nincs ott túl nagy hely, nem szivatom magam.
De feltehető a 933is viszont akkor javaslom kösd le az aksit, hogy a szerencsétlenkedés közben nehogy letesteld a generátort ;)

Renault power

(#90968) CriticalHit válasza rob210 (#90967) üzenetére


CriticalHit
őstag

A szívást én is kerülni szeretném, attól félek még a kisebb 932-el is lesz, hiába tűnik a videón annyira gyanúsan egyszerűnek. Mint a villámcsapás úgy tekeri le kézzel.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#90969) kcsa


kcsa
veterán

Megane IV 1.5 dci startstop akkucseréhez kell bármi spéci? (bms reset?) Ha igen, házilag elvégezhető?

(#90970) johnny_b


johnny_b
csendes tag

Sziasztok! Édesapám vett egy 2013-as Renault Koleos 2,0 dCi 150 lovas automata gépsárkányt. Próbáltam keresni neki egy részletes táblázatot a csereintervallumokról, de sajnos nem találtam. Tudtok ilyesmiről? Mire érdemes figyelni ennél a típusnál? Ha jól tudom, a CVT váltó elég kényes. Köszi.

''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever

(#90971) feri19


feri19
csendes tag

Sziasztok, már régen nem voltam itt kérdéssel! 1000-1200 körüli fordulatnál rezonál az autó, nem nagyon de érezhetően! Alsó billenésgátló nemrégen cserélve lett, és a bölcsőszilent is! 1.4 grand 2004 köszönöm!

(#90972) dussy válasza kcsa (#90969) üzenetére


dussy
őstag

Szia, pár hete cseréltem 2017-es 1.5 Dci-ben. Nem pofázott semmit csere után.

https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html

(#90973) kcsa válasza dussy (#90972) üzenetére


kcsa
veterán

Köszi. Akkor meglépem, tegnap óta már rádió is lekapcsol indítózásnál. Bár rátöltöttem este, de azért ez így 4+ évesen szomorú.

(#90974) domper2015 válasza kcsa (#90973) üzenetére


domper2015
senior tag

A Megane 3 1.5 dCi 5 éves aksija Romániában halt meg. Se kép, se hang. Saru le, azután karácsonyfa. Minden előjel nélkül, jól indult a nyaralás.

(#90975) gixxergabi válasza domper2015 (#90974) üzenetére


gixxergabi
senior tag

De ott legalább olcsóbban kaptál hozzá akksit :DDD

(#90976) forceberg válasza domper2015 (#90974) üzenetére


forceberg
veterán

Mikori évjárat a kocsi és az aksi típusa mi volt?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#90977) domper2015 válasza forceberg (#90976) üzenetére


domper2015
senior tag

2016-os és gyári akkumulátor volt benne 2021. augusztusban
forceberg: egy picivel és az autómentes is olcsóbb volt. Mellesleg izgalmas, Nagyváradon keresztül zúzott a csóka a megemelt beteg táltossal.

(#90978) rwin5


rwin5
őstag

sziasztok!

Szomszédunknak van egy újabb Renault Lagunája (lámpát nézve 2015-ös lehet), és annyira megtetszett nekem is (nem irigységből), hogy gondoltam megnézem hahu-n, mert én is autó váltásban lennék 1 éven belül.

De nem nagyon láttam eladót (hahu-n kb 170 hirdetés van), érdemes lehet ebben a típusban gondolkozni, ha kb. 3 millió Ft (+ esetleges szervizek) a keret és a jó útfekvés, 4 személynek kényelmes legyen, a főbb szempontokat nézve?

szerk.: a motor teljesítmény szempontból nem lényeg, nem vagyok egy száguldozó típus, mindenhol tartva a maximális sebességhatárt.

[ Szerkesztve ]

(#90979) szebe válasza rwin5 (#90978) üzenetére


szebe
őstag

Annyiért 3-as Meganet (ph2/ph3) néznék, 1.6-os 110 lovas motorral.
Vagy ha sedan forma kell, akkor Fluence.

[ Szerkesztve ]

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#90980) zaskar válasza rwin5 (#90978) üzenetére


zaskar
senior tag

Lényeges lenne a választás szempontjából, hogy hol autózol a legtöbbet, városban, főúton, autópályán? Nekem egy 2.0-es dízel Lagunám van, 2010-es, és nem nagyon cserélném le semmire, mivel csak 150 ezer km van benne. Ha találsz ettől fiatalabbat, viszonylag kevés kilométerrel, akkor az még jó vétel lehet. Ha viszont sokat mégy városban, akkor valóban inkább a benzines az ajánlott, de én elsősorban pályán vagy főúton járok, ahova nekem jobban bejön a dízel. Szerintem kényelem szempontjából is a Megane (volt olyanom is) felett van a Laguna .

(#90981) forceberg válasza rwin5 (#90978) üzenetére


forceberg
veterán

PH1/2/3? 2007-2010-2013-tól/ig.

[link]
Ez a kis 1.5-ös 2013-ból, PH2-es. Ezt a konkrét tesztelt példányt ismerem, egyik focis társé.
Maradjunk annyiban, hogy a Fordnál van, de ezt birtokolja :D
Nekem 2012 legvégi kombi van, szintén az 1.5-ös van 6+ éve.
Még most télen is be lehet vele menni 5l alá napi ~2*20km-en használva.
A belseje itt-ott cicereghet-nyöszöröghet menet közben, más panaszom nincs rá. Kop-kop.
A PH2-től a PH3 kb. annyiban tér el, hogy a krómcsíkban van egy csík formájú LED DRL. Cserébe nincs ködlámpa. Én a ködlámpa helyére szereltem DRL-t. 2013-ban volt az átállás.
[link]PH3 vs. PH2 orr

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#90982) szebe válasza rwin5 (#90978) üzenetére


szebe
őstag

Ja, Laguna, jólvan, ezért nem kell fáradtan fórumozni :W
Elnézést, akkor a Megane tipp semmis

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#90983) gergo5991


gergo5991
őstag

sziasztok, megane 3, 1.6 16v benzin 2010 es a páciens
reggel első inditásra 700ig felugrik a fordulat utána meg lefullad. 2. indítás általában már sikeres
hideg miatt van? kell ezzel foglalkozni vagy elmúlik? aksira nem jelzi még hogy gyenge lenne

(#90984) vzsryl válasza rwin5 (#90978) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Nekem 2.0 szívó benzines Lagunám van. Ez városban 12 liter felett zabál, országúton 7-8 liter között, pályán 130 tempomattal 9-et.
Útfekvése erősen kategória felső szegmense. 2013-as, 2.0 CRTDI fl Superbet váltottam erre a Lagunára, és elképesztő a Renault fölénye kanyargós úton. Hátránya, hogy hátul nem multilink a futómű, tehát a kemény rugók tudnak kellemetlen pillanatokat okozni a “jó” magyar utakon.
Az ülései nagyon kényelmesek és terpeszkedős, széles elől-hátul, viszont hosszban 25-30 cm volt a Superb előnye, pedig 3 cm híján egyforma a méretük. (A Skodák csalnak is, mert rövidke az ülőlapjuk hátul.) Négy ember nagyon kényelmesen tud utazni benne.
A 2.0 szívó benzin csak 140 ló, de kb. egyforma az ereje a 2.0 VAG turbódízellel 2000-es fordulat alatt. Aztán 2-3 ezer között szokásos szívó nyomatékhiány, de 3000 felett pirít rendesen. 5-en is utaztuk vele, klíma bekapcsolva, és hegymenetbe sem vettem észre semmit abból, hogy meg lenne terhelve a motor. Az 1.6-ost már nem ajánlanám hozzá, mert közel másfél tonnával az már mindenhez annyira kevés, hogy kényelmetlen lenne.
Ha 6 literes fogyasztás kell, akkor ott a 2.0 DCI, de akár az 1.5-ös is jó lehet. Igazán problémás motor tudomásom szerint nem is volt ebben a szériában.

Összességében elmondható, hogy a Laguna 3-nak nincs ellenfele 3M alatt, mert a kategóriatársai mind 4M-nál kezdődnek. Talán a C5-ös Citroen ára tud még vetekedni vele. Szerencsénkre a Renault elcseszte a régebbi Lagunákat, és emiatt senki sem meri megvenni egyik szériát sem belőle, így gombokért adják az mk3-at is. Mindezt annak ellenére, hogy ezt tényleg jól megcsinálta a Renault.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#90985) zaskar válasza vzsryl (#90984) üzenetére


zaskar
senior tag

"Ha 6 literes fogyasztás kell, akkor ott a 2.0 DCI"

Én szeretem a 2.0 dci-t, de irigylem azokat, akik 6 literes fogyasztást tudnak vele elérni. Nekem óvatosabb vezetéssel se nagyon megy 7 alá. A Superb milyen átlagot tudott nálad? Csak azért kérdezem, mert én meg a CRTDI-s kollégáktól hallom állandóan, hogy azok milyen keveset esznek. De nekem nem hiányoznak az újabb dízelek se a DPF, se az adblue miatt.

(#90986) Gombinyó válasza vzsryl (#90984) üzenetére


Gombinyó
őstag

Ott van még a peugeot 508/ford mondeo mk4 2.0 és 2.2 hdi is, azok is nagyon jó verdák 3m környékén. De igen, ebben az árban a franciák verhetetlenek. Japán, német vonalon jóval drágább vagy öregebb autók vannak, amik egy fokkal se jobbak.

(#90987) vzsryl válasza zaskar (#90985) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Euro 5-ös CFFB-m volt, 140Le@320Nm, 6-os manuális, nem volt adblue.
A vegyes átlagom 43k km alatt 6,5 liter volt, és 140 tempomatnál szinte termelte az üzemanyagot 2250-es fordulaton.
Elvileg a M4R Lagunával is lehet 8 liter alatti átlagot hozni. Ezt el tudom hinni, mert én is képes lennék rá, de nem tudom elviselni, ha előttem megy valaki. :U ;]
Sajnos pár hete cserélnem kellett a feleségemmel, mert a Jetta V-öse hozza a szokásos VAG színvonalat, és örökre zárva maradt a bal hátsó ajtó. Így nem tudja az ikreket bölcsijáratban szállítani. Nekem az lesz a kari aji, hogy minden nap vezethetem a Lagunámat, mert mamajárat lesz 3 napon keresztül. :)

rob: Ha kinyitod nekem a Jettát, akkor befizetlek egy Bora-Bora nyaralásra. :DDD

Gombinyó: Én úgy néztem, hogy hasonló évjárat, futásteljesítmény és felszereltség mellett az 508/Mondeo is jóval drágább. :(

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#90988) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

Délután jöttem haza a munkából és amikor bedugtam menet közben a szivargyújtó aljzatot, hirtelen 1-2mp-re elment azt erő, lassult a Scenic.
(5. fokozat, kb 75 km/óra, országút, kamera és telefon megy a töltőről)
Utána próbáltam direkt ki-be, mintha megint éreztem volna, de kevésbé.
Van/lehet összefüggés vagy csak hallucináltam (megemeltem a lábam véletlenül)?

[ Szerkesztve ]

#?*@&!

(#90989) zaskar válasza vzsryl (#90987) üzenetére


zaskar
senior tag

Most ugyan nincs előttem, hogy a Lagunám mennyit pörög 140-nél, de szerintem többet, és emiatt jobban is habzsolja a gázolajat, mint a VW dízelek. Főleg, ha némileg gyorsabb is a tempó, persze szigorúan csak Németországban.

(#90990) rob210 válasza Gombinyó (#90986) üzenetére


rob210
Topikgazda

A fordot ne tegyük be ide.
Az nem rúg labdába ebben a kategóriában.
Egyáltalán nem megbízható.
:(

Renault power

(#90991) rob210 válasza vzsryl (#90987) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem nyúlok vag konszernhez!
:(((

Renault power

(#90992) rob210 válasza gergo5991 (#90983) üzenetére


rob210
Topikgazda

Fojtó szelep takarítás.

Renault power

(#90993) mycso válasza zaskar (#90985) üzenetére


mycso
Topikgazda

A 6 liter az szerintem is max főutas közlekedéssel érhető el, ha már van pálya/város, akkor erősen nő a fogyasztás.
Ami biztos, hogy a vag/psa hasonlóan motorizált autói, simán egy literrel kevesebbet fogyasztanak, valahogy a 2.0dci "szomjasabb".

Nálam teljesen vegyesen, 136.000km átlaga (150@210hp)

[ Szerkesztve ]

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#90994) vzsryl válasza rob210 (#90991) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Én igen, valószínűleg kalapáccsal. :DDD

Minden rokon az asszony Jetta-ját dicséri: “ez egy nagyon jó”, “ezt tartsd meg, nagyon jó autó”, (közben arra utalnak, hogy a rönyó egy foshalmaz, és menjen a háztól). Eleinte még próbáltam érvelni, de már nem érdekel, csak élvezem a Lagunát. Illetve pár héttel ezelőttig élveztem, amíg nem kellett átvennem a fauvét. Se könyöklő, se tempomat (se bal hátsó ajtó), és így kell ingáznom vele. :U

mycso: A VAG a TSI-kel is termeli az üzemanyagot. Ebben tényleg ügyesek.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#90995) rob210 válasza vzsryl (#90994) üzenetére


rob210
Topikgazda

Lehet, hogy egy renault többet fogyaszt, de engem bele se lehet kényszeríteni egy vw be. Mentünk ismerőssel vidékre és a végén a clioval mentünk, mert mondtam neki , vagy két autózunk vagy beülsz hozzám, de én ebbe nem ülök be! (Tudom, hogy pszichés, de minden téren irtózok a német szekerektől)
Majd amikor 160km megtétele után kiszáltunk, csak annyit mondot, hogy ez semmivel se rosszabb mint a golf. (Pedig ugye nem egy kategória) :R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#90996) zaskar válasza mycso (#90993) üzenetére


zaskar
senior tag

2015-ben, amikor 50 ezerrel megvettem, még én is láttam ilyen 6-7 l közötti értékeket a kijelzőn. Aztán szép lassan emelkedésnek indult, és most, 150 ezernél már 7,5-8,5 l amit látok. Hozzáteszem, utánaszámolva kiderül, hogy kb. 0,5 literrel többet mutat a valósnál, de a lényeg, hogy egyértelműen nőtt a fogyasztás, ill. a kijelzett értékek is az elmúlt 9 évben. Talán érdemes lenne a porlasztókat ellenőrizni, de mivel az autónak különösebb baja nincs, egyelőre nem akarok erre se pénzt, se időt áldozni.

(#90997) vzsryl válasza rob210 (#90995) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Azért egy W140 V12 vagy E38 V12 elférne az udvaron, de amúgy egyetértek.
Franciákból még nagyon kívánnék egy hidrós citromot is, pl. haverom C6-osa nagyon baba.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#90998) sesomaru1989


sesomaru1989
aktív tag

Sziasztok,

Szerintetek a kacsa M2 padló kárpitja és a Sedan M2 kárpitja megegyezik? Találtam egy jó állapotú padlókárpitot de sajnos M2 kacsából lenne. Képek alapján nekem tök ugyan úgy néz ki. Köszi előre is.

(#90999) rob210 válasza sesomaru1989 (#90998) üzenetére


rob210
Topikgazda

Csak a csomagtartó más.
Tudtommal egyezik.

Renault power

(#91000) rob210 válasza vzsryl (#90997) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én inkább egy r25 turbót szeretnék.
Az basszus egy álom.
Hintó bőrfotelekkel 🤣

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.