Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#37001) Tosee válasza Ck. (#36999) üzenetére


Tosee
őstag

Szia!

A tiédbe hol helyezték el a riasztót? :B
Csak mert nekem is van valami a rákötve az aksira, ami egy kis doboz, és van benne egy hangszóró... csak szét van húzva a kábele! Bár ez valami maszek munka lehetett mert gyors kötözővel van odarögzítve!

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#37002) mycso


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Hali, van egy kis probléma, m1 ph2 gyári távirányítós kp.zár + riasztó.
A történet, az anyós oldali ajtó nyitva volt, ekkor lett megnyomva a távirányító gombja majd utólag az ajtó bezárva.
A probléma, hogy azóta a távirányító nem működik (egyik sem). Természetesen ha kulccsal kinyitják akkor visít a riasztó.
Találkoztatok már ilyennel?
Mit lehet ezzel kezdeni? Esetleg próbáljuk meg az akku sarukat leszedni, hátha...

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#37003) rob210 válasza mycso (#37002) üzenetére


rob210
Topikgazda

Gyújtáskulcs be gyújtás ráad..
Kocsit becsuk és a távval ráélesít.
Utána ha nem működik nem tudom nekem ettől helyreállt.
De a második ilyennél én kikötöttem a picsába a riasztót.
Egyébként azt mondta a cimbi, hogy neki a riasztó kikapcs bekapcs is megoldotta a problémát.
A kesztyütartóban jobb alul van egy kulcsos kapcsoló.

Renault power

(#37004) Coyot


Coyot
őstag

Urak!

Clio 1,5 dci 2001. Honnan a pék faszából derül ki hogy milyen ABS gyűrű van a féltengely végén? A szerelő rendelt bele 22 fogast de nem tudta cserélni. Namost én a google be beütöm akkor legtöbb helyen 44est írnak. Szerelő szerint 36 os kell bele.

[ Szerkesztve ]

Má' nem

(#37005) SZATA válasza Kakaduku (#36977) üzenetére


SZATA
senior tag

A Waze (közösségi dugókerülő) ismeri a üzemanyag árakat is. Benne van az összes kút. Bővebben: waze.hu / waze.com / fb.com/Waze.hu

(#36985) Ck.:
Nem lehet, hogy az ékszíj? Nekem az volt, és én is a kinyomóra tippeltem.

[ Szerkesztve ]

(#37006) Ck. válasza SZATA (#37005) üzenetére


Ck.
addikt

A szíjak 40.000 mérfölddel ezelőtt lettek cserélve, de egyébként sem az. Csak akkor sír néha, ha kinyomott kuplunggal indítok. Ha a kuplungot békénhagyom, akkor meg se szólal. De kuplunggal is csak nagyon ritkán hidegben, az első indításnál egy negyed pillanatra.

De ahogy páran már írták, sokat el lehet vele így menni, így megnyugodtam. Egyébként is nemsoká jön a turbós rém. :)

[ Szerkesztve ]

(#37007) mycso válasza rob210 (#37003) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Sajnos nem jött be egyik sem... a kesztyűtartóban semmi nincsen, a gyújtás kapcsolóba, meg hiába rakja a kulcsot és nyomkodja a gombot, semmi....

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#37008) rob210 válasza mycso (#37007) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez nem biztos, de tudtommal minden gyári riasztót a kesztyütartóba szerelt kulcsos kapcsolóval lehet zárni, nyitni.
Egyáltalán van hozzá kulcsotok?
Mikori évjárat megkérdezem még cimbit ő neki egy 2001-es van szintén gyári riasztós, de neki a kesztyűtartóban van emlékeim szerint.

Renault power

(#37009) Sgt. Chris


Sgt. Chris
aktív tag

Üdv! Új tapasztalatra tettem szert.... :((( Lemostam a kocsit és picit leleffent a szám széle, mikor láttam, hogy a sterimob vízsugara 20-30cm-ről nyomatva kb. fél centis foltokban leszedi a festéket az ajtón lévő díszcsíkról... Ez most lehet, hogy a gyári festékréteg elöregedése, vagy valami utólagos ráfestés lehet??? Ezt a panelt le lehet pattintani? És újrafesteni?

(Mivel nem első tulaja vagyok, így ismereteim elég szerények az autóval kapcsolatban..., nem tudom, hogy ez a része volt-e buherálva)

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#37010) FRENK1988 válasza Sgt. Chris (#37009) üzenetére


FRENK1988
veterán

Általában utólagos a fastés.
Igen le lehet pattintani és újra lehet festetni

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#37011) mycso válasza rob210 (#37008) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

2000.08 m1 ph2, gyári riasztó, de semmilyen plusz kulcs nincs hozzá, illetve most voltam faternál benéztem én is a kesztyűtartóba, ott semmi nincs.
Egyébként az autó indítható: kinyitja kulccsal, ordít a riasztó, de közben be tudja indítani....

Akkut lekötöttük egy fél napra, de visszatéve egyből ordít a riasztó.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#37012) rob210 válasza mycso (#37011) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát nem tudom most kérdeztem meg a srácot neki is a kulccsal kikapcsolható van.
Rádiós a központi és a riasztóhoz van neki egy kis plusz kulcs amivel lehet kapcsolni.

Nem tudok segíteni :( sajnálom.
Ilyen gyárival még nem találkoztam, gépkönyvben leírás nincs hozzá?
Holnap otthon leszek megnézem az én gépkönyvemet hátha benne van ez a verzió is.
:R

Renault power

(#37013) mycso válasza rob210 (#37012) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Majd holnap esetleg megnézetem vele a könyvében...
Egyébként a riasztó kikapcsolása csak egy része lenne a problémának, mert attól még a kulcson a gomb nem működik, bár akkor már szabadabban lehetne vele próbálkozni, mert már morci az egész lakótelep...

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#37014) rob210 válasza mycso (#37013) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen de a kikapcs bekapcs egyben reset is ezért gondoltam én erre.
Hátha rendbe rakja a riasztó központ agyát mert szerintem abban kergült meg valami.
:F

Renault power

(#37015) Unreal69 válasza rob210 (#36918) üzenetére


Unreal69
újonc

Ezt találtam a neten:Pénzügyi lízing esetén a hitelintézet a gépjármő tulajdonosa, ez azonban automatikusan
átszáll Önre az utolsó havi lízingdíj részlet megfizetésével." Persze ha van valami hasznosabb infód, írd le. Hasonló cipőben járok és rendesen beparáztam...

(#37016) rob210 válasza Unreal69 (#37015) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát lehet, hogy változott a dolog de kétlem, jobban jársz ha felhívod a lízing céget.
6 évvel ezelőtt voltam a bb lizingnél. Akkor még nem szállt át semmi.
Főleg nem autómatikusan.

Renault power

(#37017) diablo1984 válasza Unreal69 (#37015) üzenetére


diablo1984
veterán

hát a törzskönyv a banknál van, az fix, elvileg a törzskönyvben a banknak kellene szerepelni, mint tulajdonos, ha a forgalmiban üzemben tartó van, akkor bizony át kell íratni tulajdonosra, tehát cserélik a forgalmit és a törzskönyvet is(kifutott hitelnél a bank megküldi neked a jelenlegit). az jó kérdés, hogy üzemben tartó váltással, vagy átíratással oldják meg, mert ha tulajváltás történik(itt pedig te leszel az új és kizárólagos tulaj), akkor bizony át kell íratni, aminek költsége van(hitelnél lehet más, de kötve hiszem).
megijeszteni nem akarlak, de szerintem ki kell fizetni a fullos átíratást, törzskönyvvel+forgalmival, de szerintem az eredet vizsga is kelleni fog!

majd írd meg, a közösbe, hogy mit mondott a bank!

(#37018) bandi94


bandi94
tag

Hali!

'99 es mégane coach(coupe) műszerfalát hogy lehet szétszedni? Néhány műszerfalizzó megadta magát és sötétben semmit nem látni a műszerfalból :( Valamint, ha becsukom az ajtókat, akkor valami mindig csattan ( nem az ajtó) , de nem tudok rájönni hogy mi.Ötlet? :D

[ Szerkesztve ]

Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set

(#37019) rob210 válasza bandi94 (#37018) üzenetére


rob210
Topikgazda

A csattanás milyen hang?
Éles vagy tompa?

A Műszerfalat pofone gyszerű szétszedni ugyan úgy kell mint a sima megane-t.
Kiveszed a 2 csavart a hangszóróknál az A oszlop tövében, aztán felfelé meghúzod kipattan és ennyi az óracsoportot tartja még pár torx fejű csavar azt látni fogod aztán kibillented kicseréled a rizsszem izzókat és öröm boldogság.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#37020) tresh válasza bandi94 (#37018) üzenetére


tresh
addikt

Műszerfal bal és job bal oldalán felpattint a hangszóró rács és alatta 3-3 db torx csavar talán 5-6-os és aztán szépen felpattan

valahogy így

(#37021) rob210 válasza tresh (#37020) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mint írtam egy-egy csavar van a két oldalt :)
A többi patent.

Renault power

(#37022) bandi94 válasza rob210 (#37019) üzenetére


bandi94
tag

Köszi a tippet a műszerfalhoz, nem gondoltam, hogy megegyezhet másik modellel.

A csattanás olyan műanyagos, és dupla, szóval valami visszapattan valahonnan.Hangja alapján valami nagyobb darab lehet.A belső keringetés/kívülről szívás szelepére, vagy mire gondolok, hogy ő rendetlenkedik, de azt sem tudom hol van, mivel a műszerfalat nem tudtam szétbontani, közelebbit nem tudok.

Ja és valahol kontaktos az egyik légzsák csatija, a kormányon lévőre tippelek, mert egy darabig jobb kanyarnál eltűnt a jelzés, aztán szétszedtem a kormányoszlop burkolatot, megbirizgáltam,de széthúzni nem mertem, nehogy a pofámba robbanjon a légzsák, azóta folyamatosan jelez hogy gatya van a légzsáknak. :DDD Ezzel kapcsolatban ötlet?

Bocsi, az első renaultom...meg úgy általában első jármű :N

[ Szerkesztve ]

Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set

(#37023) tresh válasza rob210 (#37021) üzenetére


tresh
addikt

Régen volt a hely / módszer viszont jó :P :D

(#37024) rob210 válasza bandi94 (#37022) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem lehet, hogy az ajtóban lazult le valami?

A légzsáknál az átvezető gyűrűt kell megnézni.
Mikori gép? Lehet érdemes lenne diagra tenni.

Renault power

(#37025) bandi94 válasza rob210 (#37024) üzenetére


bandi94
tag

99-es.az óra szerint 120 ezer van benne, de tuti, hogy tekert, a sebváltó gombja, meg a kormány is full fényesre van kopva...valaki huncut volt.

Nem gondolom, hogy az ajtóban lenne valami elszabadulva, mindkét ajtóval csinálja, valahol a bal oldalon a műszerfal és az utastér elválasztó között kopog a mikulás.

[ Szerkesztve ]

Epiphone Les Paul with Seymour Duncan SH2-SH4 Hot Rodded set

(#37026) Toobee


Toobee
veterán

Sziasztok!

Jó futóművest tud valaki Budapesten? Be kellene állítani, illetve ránézni, hogy egyáltalán hozzá kell-e nyúlni.

https://barbieripnk.hu/

(#37027) tresh válasza Toobee (#37026) üzenetére


tresh
addikt

Csepelen tudok.

(#37028) Toobee válasza tresh (#37027) üzenetére


Toobee
veterán

Tökéletes, a XX.-ban lakom. Tudsz adni valamilyen elérhetőséget?

https://barbieripnk.hu/

(#37029) Doki16


Doki16
addikt

Szerintetek nem tesz rosszat az autónak ha mindig így parkolok le vele délután? Nem akarom már állóhelyzetben visszaforgatni a kereket egyenesbe, és reggel úgyis arra indulok el :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#37030) TomPack válasza Doki16 (#37029) üzenetére


TomPack
őstag

Nem. Sőt, csak jót teszel vele, mert nem nyúzod àlló helyzetben a szervót meg a kormànyművet!

(#37031) rob210 válasza Doki16 (#37029) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha nem feszül a kormánymű akkor nincs gond.
De ha úgy állsz meg, hogy megfeszül a kormánymű akkor nem szerencsés.
:R

Renault power

(#37032) Doki16 válasza rob210 (#37031) üzenetére


Doki16
addikt

Honnan tudom, hogy feszül? Egy íven fordulok be vele mindenféle gépészkedés nélkül. A szervó miatt meg kisujjal is lehetne tekergetni.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#37033) tresh válasza Doki16 (#37032) üzenetére


tresh
addikt

Lehet velem van a baj de hogy feszülne meg a kormánymű ebben a helyzetben?? Meg amúgy is koppig tekerve se a kormánymű mechanikus része szenved hanem a hidraulikus..semmi baja nem lesz de ez az én véleményem.

[ Szerkesztve ]

(#37034) rob210 válasza Doki16 (#37032) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez most komoly?

Beállsz leveszed a gyújtást, megmozgatod kicsit a kormányt jobbra ballra Ennyi biztosan nem feszül.

Cimborám rendszeresen csinálta tresh féle A4-esnél, hogy beparkolt kivette a kulcsot és bekattintotta a kormányzárat na ilyenkor feszül meg.
Tetszik érteni? Le is beszéltem róla hamar amikor megláttam.

Renault power

(#37035) Doki16 válasza rob210 (#37034) üzenetére


Doki16
addikt

Ezert nem ertettem, hogy mitol feszulhetne allohelyzetben. Electromechanikus kormanyzar van benne. Ha kiveszem a "kulcsot" egybol lezar, de nem fesziti be a kormanyt, ha jol emlekszem egy kis holtjateka marad ilyenkor .

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#37036) rob210 válasza Doki16 (#37035) üzenetére


rob210
Topikgazda

Oké. Én a mechanikus rendszereket ismerem.

Renault power

(#37037) tresh válasza rob210 (#37034) üzenetére


tresh
addikt

Cimborám rendszeresen csinálta tresh féle A4-esnél, hogy beparkolt kivette a kulcsot és bekattintotta a kormányzárat na ilyenkor feszül meg.

Az a kormányzár alapból f*szság szerintem, mármint a gyári pont most szedtem szét darabokra az enyémet kb 1perc-es művelet kiiktatni..

(#37038) Sly189


Sly189
senior tag

Na, rászántam magam a váltó olaj lecserélésére. Motorolaj, szűrők, hátsó féktárcsák csapággyal, betétek, fékfolyadék.

Fájt egy kicsit...

[ Szerkesztve ]

(#37039) Sly189


Sly189
senior tag

Váltóolaj cseréhez valakinek tapasztalat - jótanács - leírás?
:B

(#37040) tresh válasza Sly189 (#37039) üzenetére


tresh
addikt

csáposról könnyebb ;] Viccet félretéve minimálisan tuti marad benne szóval vigyázz hogy ne töltsd túl, ezen kívül semmi extra belevaló menjen aztán öröm és boldogság.

(#37041) SocketA válasza tresh (#37040) üzenetére


SocketA
aktív tag

Bizonyos váltókat érdemes túltölteni, mert rosszul vannak a tervezve. Az én Megane II váltom is ilyen volt.
Meg barátomnak a VW Golf V váltoja: Csak a "normál" szintig volt feltöltve és így az ötödiknek nem volt jó a kenése, tönkre is ment, 80eFt volt felújítani. Alig lehet hozzá váltót találni, mert azonnal elviszik. Nem is talált hozzá jót (vagy csak 160eFt-ért), és hibásból tették át az ötödiket.

Anno, amikor Xadot tettem a Renault váltójaba, megijedtem, hogy kinyitottam a betöltőt és jött az olaj kifele. Felhívtam a szerelőt, és akkor magyarázta el, hogy Ő ezért szokta kicsit túltölteni ezeket a típusú váltókat.

(#37042) diablo1984 válasza SocketA (#37041) üzenetére


diablo1984
veterán

a vw 6 sebességes váltója is ilyen volt a 2000-es években, mert a hatodikat csak beszuszakolták a házba és annak nem jutott elég kenés! tehát maga a váltóház nam arra volt tervezve, hogy egyszer egy 6.fokozat is fog benne lenni, azért is gyakoribb a 6 sebességeseknél a váltóhiba.

(#37043) tresh válasza SocketA (#37041) üzenetére


tresh
addikt

Természetesen az hogy a szint jelző fölött van picivel nem gond csak van egy két paraszt már bocsánat aki nyakig önti aztán után a tulaj meg nem érti mi van.. Nekem pl m1 nél volt ilyen jött haverom hogy hogy cserélték a váltó olajat neki és rosszabb lett mint volt. Aztán olaj le és majdnem kétszer annyi jött le belőle mint mai kéne bele...utána kapott xdaot+ normál szintre lett töltve és mint a vaj úgy járt .

(#37044) Doki16


Doki16
addikt

Ha már itt tartunk, azt tudja valaki, hogy az 1.5 dci 78kw-os 6 sebességes váltóban mikor illik olajat cserélni?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#37045) tresh válasza Doki16 (#37044) üzenetére


tresh
addikt

szerintem 100-150k km között nem árthat. Nincs rá semmi aranyszabály mert a gyártó szerint sose kell :U

(#37046) Doki16 válasza tresh (#37045) üzenetére


Doki16
addikt

110e Km-nél járok. Lezavartam a nagyszervizet már idén, de akkor jövőre lehet beiktatom.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#37047) FRENK1988 válasza Sly189 (#37038) üzenetére


FRENK1988
veterán

Ez nem is vészes.
Nekem 4 tárcsa+8 betét volt+Dot4-es olaj volt 98 ezer plusz 2k a munkadíj :D

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)

(#37048) dhgm


dhgm
tag

Tudja-e valaki az itt jelenlévő Renautl guruk közül, hogy m2 ph2 1.5 dci klimás autóhoz milyen csapágyszámú csapágy kell a hosszbordás szíj feszítőjébe?

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#37049) Ck. válasza rob210 (#37034) üzenetére


Ck.
addikt

Mi érteleme van a kormányzárat kattintgatni parkolás után? Volt már egy pár autóm, de sosem szoktam és mást sem láttam ezt művelni. Ez nekem egy picit fura. :)
Ha valaki feltöri az autót és tekergeti a kormányt, akkor is ugyanúgy bekattan a kormányzár...anélkül, hogy én azt külön tekergetném leállítás után.

[ Szerkesztve ]

(#37050) mycso válasza Sly189 (#37038) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Lehet most cseréltetek én is váltóolajat is...végül is lassan 100k km benne lesz a mostaniban, meg úgy is szét lesz bontva a fél autó.

olaj + szűrő + levegőszűrő + ü.a. szűrő + pollen + felső motortartó + hídszilentek + hk. csapágy + olajdekli tömítés + váltóolaj + turbó...nagyjából ennyi amire készülök.

Le sem írom az összeget, de egy idősebb autó ára.
Tehát ebből következően megmarad az autó egy darabig.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.