Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#90301) MasterMark válasza angyalpc2 (#90300) üzenetére


MasterMark
titán

Sok helyen gyártanak SKF-et.

Switch Tax

(#90302) AthlonXP válasza rob210 (#89705) üzenetére


AthlonXP
őstag

Köszi a segítséget!
Bocs a kései reagálásért, azóta nem voltam fent PH-n... :U

(#90303) Gabady válasza Gabady (#90286) üzenetére


Gabady
aktív tag

Hali!
Erre valaki ? #90286Gabady

Kipufogó tartóbakból mi az ami nem rohad le egy fél év után, illetve milyen hátsódobot ajánlotok?

*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***

(#90304) rob210 válasza Gabady (#90303) üzenetére


rob210
Topikgazda

Meyle, bosal

Renault power

(#90305) Gergello válasza rob210 (#90304) üzenetére


Gergello
addikt

Szia !

Mi a véleményed erről az ajánlatról ?

1,5 dci K9K8 vezérléscsere, nem márkaszervíz.

(#90306) rob210 válasza Gergello (#90305) üzenetére


rob210
Topikgazda

:Y
Azt a meredt ............
Túl olcsón dolgozom.
Ez nálam szimeringekkel, főtengely tárcsával és olajcserével ennyi.
Amit itt hírből sem említenek. :F

Renault power

(#90307) Gergello válasza rob210 (#90306) üzenetére


Gergello
addikt

Lehet a rezsi anyag tartalmazza ;]
Tartok tőle nem lesz elfogadva ez az ajánlat.
Ez volt a megyeszékhely ajánlata, majd megkérdezem itt a falusi szerelőt is.

[ Szerkesztve ]

(#90308) rob210 válasza Gergello (#90307) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az a baj tudod, hogy ezek után a szervizek után sz.pok mint a torkos borz a sok szét.seszett kocsival.
Holott ennyiért rendesen is megcsinálhatnák.
:W

Renault power

(#90309) rob210


rob210
Topikgazda

injektor csere előtti eltakarított állapot.
Na ezt pl. nem sok szervíz csinálja meg.
Mert egy injektorfészket ilyenre "felmarni" 30-40 perc.

Renault power

(#90310) polonic válasza rob210 (#90309) üzenetére


polonic
félisten

Ez az enyém volt?

(#90311) rob210 válasza polonic (#90310) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem volt lett ;)

Renault power

(#90312) forceberg válasza rob210 (#90311) üzenetére


forceberg
veterán

Már megint ott van?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#90313) polonic válasza rob210 (#90311) üzenetére


polonic
félisten

Okés, köszi. :)

(#90314) polonic válasza forceberg (#90312) üzenetére


polonic
félisten

Milyen meglepő, de igen. :O

(#90315) norbert1998 válasza Gergello (#90305) üzenetére


norbert1998
veterán

Azta**rva :DDD
Milyen autó ez, hogy 7,9 óra a vezérléscsere? :W
Egy rendes szakszervíz MAXIMUM 2 óra alatt megcsinálja. Még mi is összehoztuk otthon 1,5 órából krokodil emelőn, az UDVARON :W (K9K824 1.5 dci, Megane 2, az előző kocsim, ekkor már, és azóta is öcsém tulajdonában)
Vagy ennyire el lehet ásva a motor, hogy nem lehet benne vezérlést cserélni normális módon?

[ Szerkesztve ]

(#90316) Gergello válasza norbert1998 (#90315) üzenetére


Gergello
addikt

Twingo 2-ben van ez a motor.

(#90317) Mezga Aladár válasza norbert1998 (#90315) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

Hiéna LUX szervizben javítva!

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#90318) rob210 válasza norbert1998 (#90315) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azért a 1.5 óra az nem rendes vezcsere.
Ezt így le merem írni.

Renault power

(#90319) rob210


rob210
Topikgazda


Ezt itt hagyom nektek és annyit mondok, soha többet ne lássak ilyet.

Renault power

(#90320) t.imi válasza rob210 (#90319) üzenetére


t.imi
addikt

Ez mi ez Robi?

[ Szerkesztve ]

(#90321) Gombinyó válasza t.imi (#90320) üzenetére


Gombinyó
őstag

Reméljük nem az ekg-je. :D

(#90322) t.imi válasza Gombinyó (#90321) üzenetére


t.imi
addikt

:)
Először pitvarfibrillációt írtam, de az nem vicces annyira.

[ Szerkesztve ]

(#90323) norbert1998 válasza rob210 (#90318) üzenetére


norbert1998
veterán

Legyen :)
De nem is 8...

(#90324) gixxergabi válasza rob210 (#90319) üzenetére


gixxergabi
senior tag

Vmi élőadat aminek nem ilyen hullámosnak kéne lennie :DDD

(#90325) rob210 válasza gixxergabi (#90324) üzenetére


rob210
Topikgazda

Eddig jó úton jársz.

Renault power

(#90326) gabor9991 válasza rob210 (#90325) üzenetére


gabor9991
őstag

Gázpedál szenzor jel?
Esetleg fojtószelep pozíció? :)

[ Szerkesztve ]

(#90327) rob210 válasza gabor9991 (#90326) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát nem.
Turbó nyomás!
Értitek, turbó nyomás.
De ez így inkább, turbó, nyomás a felújító műhelybe.
:C
Eltört a tengelye és időnként fel fel pörgött.
Most éppen nyomozom , hogy elvitt -e magával valamit, vagy szerencsésen megúszta a tulaj.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#90328) MasterMark válasza rob210 (#90327) üzenetére


MasterMark
titán

Es 10 barral tolt? Vagy mi itt a mertekegyseg?

Switch Tax

(#90329) rob210 válasza MasterMark (#90328) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az 1 bar nem 10 🤣
De valóban hülyén van megadva.
5 nél 500mb azaz 0.5 bar
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#90330) johnny576


johnny576
csendes tag

Sziasztok

Tegnap este meg ma délelőtt is hengerhiánnyal indult az autó (1.6 FL Megane 2001). Elsőre elindult, rángatott, gázfröccsökkel bíztattam. Utána kb 2000es fordulatot tartott magától. Füstölt is higító szagúan a kipun. Egy idő után rendeződött, tudtam vele menni. Kivettem a gyertyákat, full kormos, hézag 1,05 mm. Km 37000 van benne. Trafókon nem láttam rendellenest. Valeo-k vannak benne. [kép] [kép]

Megtisztogattam drótkefével és csiszpapírral a gyertyákat, beállítottam a hézagot 0,9-re. Most müködik, holnap próbálok egy hidegindítást.

Gondolom jó lenne új gyertyát tennem bele. Mennyi a csereintervallum egyébként? Lehet más baja?

(Ja legutóbbi 2 tankolás az elefántos Mobil Petrolon volt. Régebben nem tankoltam náluk. Lehet hogy szar a benzin?)

(#90331) rob210 válasza johnny576 (#90330) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az 1.05 rohadt sok a tt gyertyának. 0.80-0.85 a hézaga.
Csoda, hogy még ment.
Én a helyedben denso (k20pr-u) -t tennék bele.
A másik az, hogy 40ezrenként célszerű gyertyát cserélni.
A hézagot meg 10ezrenként olajcserénél illik ellenőrizni.
;)

Renault power

(#90332) johnny576 válasza rob210 (#90331) üzenetére


johnny576
csendes tag

Köszi, legközelebb jobban figyelek. Más autóimnál sosem kellett hézagot állítani. :B Ma rendesen indult a régi megtisztogatott és beállított hézagos gyertyával. Rendelek egy szett k20pr-u -t. Azt is 0,8-ra állítsam?

Off 1.0 Yaris (2004-es) olajteknőben apám kitépte a leeresztő csavar menetet. Tudsz olyan utángyártott teknőt, amit lehet használni? A gyári kb 95 ezer itthon, amayamán kb 60e. Ezeket találtam: Loro (11e), Abakus (14e), Nty (15e), BGA (23e), Fai (27e), Van wezel (28e).

(#90333) rob210 válasza johnny576 (#90332) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az abakus is vállalható. Igazság szerint, ha nyomatékkulccsal dolgozol, mindegyik jó.
Ha meg anélkül akkor a gyáriból is kihúzod a menetet mint látod. ;)

Renault power

(#90334) johnny576 válasza rob210 (#90333) üzenetére


johnny576
csendes tag

Inkább amiatt aggódom, hogy a motorblokk irányában mennyire méretpontos, illetve esetlegesen hullámos :F Vagy ezt megoldja a tömítés vagy a paszta?

(#90335) rob210 válasza johnny576 (#90334) üzenetére


rob210
Topikgazda

Azt azért előírja a gyártónak a szabvány, hogy hány 100adot nem 10edet századot mehet el gyártás során a síktól!
Azaz nyugodtan veheted, ha bekerül a paszta vagy tömítés (gyártófüggő) az felveszi a kellő formát és egyenetlenséget.
Csak nyomatékra kell lehúzni!!!

Renault power

(#90336) Benir8


Benir8
senior tag

Sziasztok!
Adott egy 2006-os ph2 Renault Mégane II kombi 1.6 16V 112 lovas.
Műszerfalon a hőmérséklet kijelző nagyon lassann kúszik fel üzemi hőmérsékletig, van hogy nem éri el, vissza esik, pár fokkal. Honnan keresem a hibát? Termosztát lesz? 3 éve volt cserélve, Vernet-et kapott.

(#90337) Benir8


Benir8
senior tag

Meglett a baj, ennyi bírta a 3 éves vernet. Most gyárit kapott.

(#90338) Nordik


Nordik
őstag

Az miért van, hogy M2nel az átlagfogyasztás nem nagyon változik fedcomp szerint? Eddig főleg városba használtam, beállt 8 literre a fogyasztás, majd néhány hete 80% pálya de nem sietősen és ugyanúgy maradt a 8 liter.

Most nulláztam és eddig 7.3at mutat. Ezt már régebben is észrevettem, hogy beáll egy értékre és nem változik.

Ha a szokások változnak érdemes nullazni esetleg?

(#90339) mexel


mexel
veterán

Gyors kérdésem lenne, hogy megtakarítsak munkát magamnak és másnak, plusz mennem is kellene a vassal.
Laguna 3 1,5 dci elektromos kézifék.
Fékolajat cseréltük, simán átfolyás/pumpálással. Kerekenként megvolt, minden kerék légtelenítve. Elvileg sokat légteleníteni nem kellhet hiszen nem nagyon ment be levegő.
Az lett a fura, hogy a pedál nagyon "gumis" lett, igen mélyen fogott.
volt amikor szinte padlóig be lehetett nyomni, kb párcentit nyomni kellett mire elkezdett fogni.
Úgy volt reggel kerítek még helyet a műhelyben és újra légtelenítjük. De előkerestem a pyren progit, és a kéziféket lenulláztam, újat adtam a rendszerhez, plusz beállítottam hogy leállítás után behúzza.
Érdekes módon most fentebb fog a pedál, kb úgy emlékszem ahogy eddig.
Elképzelhető hogy a kéziféknél ezt kellett csinálni, mert a betétek távol voltak ( ilyenérzés is volt amikor be kellett nyomni mélyre fékezéskor), most beállította úgy hogy közelebb vannak a tárcsához? Jó sok kört mentem de most jónak tűnik, lemondanám a reggeli időpontomat az új légtelenítésre ha ez a megoldás.

Ja más: mit jelent a diag programban a fékpedál felső nullpont ( ha jól emlékszem) eltérés, ezzel mit állítok, vagy mit lehet-nem szabad csinálni?

(#90340) mexel


mexel
veterán

Most olvasgato hogy kuplungot is kell légteleníteni? Fékfolyadék cserénél, levegősödhet?

(#90341) kcsa válasza Nordik (#90338) üzenetére


kcsa
veterán

Más márkás tapasztalatom alapján változik az, de csak hosszabb távon. Ha belegondolsz tegyük fel hogy 10e km adatait tárolja visszamenőleg, úgy látható hogy igen sokáig tart amíg 8-ból 7.3 lesz (és itt még a fedkomp csalását figyelembe se vettük).

(#90342) kisgyerek85


kisgyerek85
senior tag

Van nekem egy második számú autóm ami már keveset van használva, clio 2 1,9 dti motorral szerelt. Tavaly vettem bele új akkumulátort, mert a régi már sűrűn lemerült és volt vagy 6 éves. Azóta is "szenvedek" vele, mert 1 év alatt vagy 5-6 alkalommal biztosan feltettem 1 teljes napig tölteni, mert nem indult az autó. Már annyira bosszantott a dolog, hogy biztos voltam benne valami szívja az aksit. Volt autóvillamossági szerelőnél. Mondta, hogy minden rendben van. Ami viszont tegnap jutott eszembe, (megint nem indult), hogy ebbe az autóba régebben 72Ah aksit vettem, a mostani meg csak 67Ah. Neten keresgélve, ekkora dízel motorhoz 70-80 Ah akkumulátort ajánlanak. Lehet, hogy emiatt szivatom magam?
Azt hozzáteszem, hogy tényleg keveset van használva, van amikor 1,5 hétig be sincs indítva, de pont ez a bosszantó, hogy amikor kellene, akkor szegényke nem indul be.

[ Szerkesztve ]

(#90343) forceberg válasza kisgyerek85 (#90342) üzenetére


forceberg
veterán

Ezek a régebbi autók akár több 10mA-rel szívják alvásban az aksit, amit hosszabb állásokkal egy aksi sem fog tolerálni. Ha a ritka használat még esetleg rövid utakat is jelent, akkor sosem lesz feltöltve az aksi.
Ha a régi aksival is így volt használva a kocsi, de kibírt 6 évet, akkor vagy a kocsival lett valami, vagy xar az új aksi.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#90344) kisgyerek85 válasza forceberg (#90343) üzenetére


kisgyerek85
senior tag

Így van ahogy mondod, inkább rövid utak jellemzik, mióta 2. számú lett belőle. Jó, hogy van egy tartalék autó, nem akarok megválni tőle. Amíg csak ő volt, addig nem volt ilyen gond, mert vegyes használt mellett voltak rövid és hosszabb utak is benne.
Szerelő azt mondta, ha tudom néha tegyem rá töltőre. Ha 72Ah vagy nagyobb akku nem megoldás, akkor marad így és néha töltögetem.
Ma 24 óra töltés után pöcre indult, de amikor nem akar indulni, akkor lehet hallani, hogy nagyon nincs kraft. 3-4 indítózás után már az óracsoportot is nullázza.

(#90345) forceberg válasza kisgyerek85 (#90344) üzenetére


forceberg
veterán

Én le szoktam venni az egyik sarut az aksiról, ha tudom, hogy sokáig nem megy a kocsi.
Racsnis 10-es kulccsal ez pik-pakk művelet.
A Megane 2 legalábbis nálam, ha jól emlékszem, olyan 25mA-t fogyaszt, ami mondjuk 40 óra alatt 1Ah.
Ha üzembiztosan akarod, akkor kb. csak ez a megoldás, mert 2 hét állás alatt akár 5-10Ah-t is elfogyaszthat álltában a kocsi. Az állás után, ha beindul, akkor ugye még az indításkor kivett energiát is vissza kellene tölteni, nem csak az állásban elfogyasztottat.
Az újabb autóknál jobb a helyzet, mert sokkal kevesebbet fogyasztanak álltukban.
(Ott meg az AGM-et igénylő smart rendszerek okoznak évek alatt aksi "elfogyást")

[ Szerkesztve ]

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#90346) kisgyerek85 válasza forceberg (#90345) üzenetére


kisgyerek85
senior tag

Jó, hogy mondod ezt az sarus témát. Tényleg ezt is említette a szerelő mint opció. Nálam 12-es (vagy 13) anya fogja,de a lényegen nem változtat :) , örök életében központival nyitottam a zárakat, meg is van az eredménye. Ilyenkor amikor behozom a lakásba az aksit tölteni, akkor lezárom a kocsit majd a motorháztető lecsuk és zárva van minden, (csillaggarázs sajna) de csak úgy tudok bejutni az autóba, hogy az anyós oldali ajtónál a zárat nagy nehezen fel tudja tolni a kulcs többszöri próbálkozásra. A vezető oldal úgy be van állva, hogy félek, elferdülne a kulcs :) , de amúgy tényleg lehet ez lesz a megoldás a problémára, hogy leveszem a negatívot.

[ Szerkesztve ]

(#90347) rob210 válasza kisgyerek85 (#90346) üzenetére


rob210
Topikgazda

Kend meg a zárat és menni fog.
Befújsz egy kis lítium zsírt és vársz egy napot.
Utánna úgy fog nyílni, mint ha új lenne.
Csak ne sajnáld a sprayt. nyomj bele rendesen.

Renault power

(#90348) Sirus86


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Sziasztok! Egy kerdesem lenne. Van egy oreg, 2005-os Modus a csaladban 1.6-os, 86 le. (Asszony es en is imadom, mert nagyon furge, kenyelmes es prakikus kisauto,ami kihaloban van ugye). Nemetorszagban elunk, es itt nem nagyon van Renault szaki, mondhatnam kontarok a markaszervizben is. Magyarorszagon megy mindig a nagyszerviz, de most kicsit bajban vagyok. 1-es hengerre mindig gyujtaskiesest ir random modon. Kicsereltem a komplett trafosort, gyertyakat ujra. Champion CET2 titan-ra. ES VTEC (aszt hiszem), trafokra, de van gyari Renault-om is hasznalt. A kocsiban 200k+ km, de 180-at megyi az Autobahnon vigan, fogasztasa 7 korul van, nem kormol, nem eszi az olajat, szoval megy. Szoval az van, hogy nem merem hazavvinni, az ODB olvasom mindig pedalszenzorra es 1-es henger, gyujaskimaradara panaszkodik. Szerintetek hazaviheto a kocsi, vagy mit nezzek meg esetleg rajta? Koszonom elore is!

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#90349) rob210 válasza Sirus86 (#90348) üzenetére


rob210
Topikgazda

Meg kell nézzem, de abban tudtommal k-s sorozatú motor van. Ami viszont mechanikus szelepállítású.
Ami viszont egyből arra enged következtetni, hogy az égés kimaradás lesz, nem gyújtás.
Mivel a szelepeket 60ezer kilométerenként ellenőrizni állítani kell!!!

Renault power

(#90350) Sirus86 válasza rob210 (#90349) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Koszi szepen! Ez lehetseges ok lehet, mert azota 40k beleprogott, es a vezerles Magyarorszagon volt csak szerelve. K4M van benne, Modus specifikus (A nemet altalaban kisebb kw varians, de nagyobb Nm, a magyar nagyobb kw varians. ) A kerdes az,hogy ezzel haza lehet-e meg csorogni? Itt tenyleg sok a troger szerelo, rengeteg negativ tapasztalatom van.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.