Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MasterMark
titán
Sok helyen gyártanak SKF-et.
Switch Tax
AthlonXP
őstag
Köszi a segítséget!
Bocs a kései reagálásért, azóta nem voltam fent PH-n...
Gabady
aktív tag
Hali!
Erre valaki ? #90286Gabady
Kipufogó tartóbakból mi az ami nem rohad le egy fél év után, illetve milyen hátsódobot ajánlotok?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
rob210
Topikgazda
Meyle, bosal
Renault power
Gergello
addikt
Szia !
Mi a véleményed erről az ajánlatról ?
1,5 dci K9K8 vezérléscsere, nem márkaszervíz.
rob210
Topikgazda
Azt a meredt ............
Túl olcsón dolgozom.
Ez nálam szimeringekkel, főtengely tárcsával és olajcserével ennyi.
Amit itt hírből sem említenek.
Renault power
Gergello
addikt
Lehet a rezsi anyag tartalmazza
Tartok tőle nem lesz elfogadva ez az ajánlat.
Ez volt a megyeszékhely ajánlata, majd megkérdezem itt a falusi szerelőt is.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Az a baj tudod, hogy ezek után a szervizek után sz.pok mint a torkos borz a sok szét.seszett kocsival.
Holott ennyiért rendesen is megcsinálhatnák.
Renault power
rob210
Topikgazda
injektor csere előtti eltakarított állapot.
Na ezt pl. nem sok szervíz csinálja meg.
Mert egy injektorfészket ilyenre "felmarni" 30-40 perc.
Renault power
polonic
félisten
Ez az enyém volt?
rob210
Topikgazda
Nem volt lett
Renault power
forceberg
veterán
Már megint ott van?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
polonic
félisten
Okés, köszi.
polonic
félisten
Milyen meglepő, de igen.
norbert1998
veterán
Azta**rva
Milyen autó ez, hogy 7,9 óra a vezérléscsere?
Egy rendes szakszervíz MAXIMUM 2 óra alatt megcsinálja. Még mi is összehoztuk otthon 1,5 órából krokodil emelőn, az UDVARON (K9K824 1.5 dci, Megane 2, az előző kocsim, ekkor már, és azóta is öcsém tulajdonában)
Vagy ennyire el lehet ásva a motor, hogy nem lehet benne vezérlést cserélni normális módon?
[ Szerkesztve ]
Gergello
addikt
Twingo 2-ben van ez a motor.
(#90317) Mezga Aladár válasza norbert1998 (#90315) üzenetére
Mezga Aladár
veterán
Hiéna LUX szervizben javítva!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
rob210
Topikgazda
Azért a 1.5 óra az nem rendes vezcsere.
Ezt így le merem írni.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ezt itt hagyom nektek és annyit mondok, soha többet ne lássak ilyet.
Renault power
t.imi
addikt
Ez mi ez Robi?
[ Szerkesztve ]
Gombinyó
őstag
Reméljük nem az ekg-je.
t.imi
addikt
Először pitvarfibrillációt írtam, de az nem vicces annyira.
[ Szerkesztve ]
norbert1998
veterán
Legyen
De nem is 8...
gixxergabi
senior tag
Vmi élőadat aminek nem ilyen hullámosnak kéne lennie
rob210
Topikgazda
Eddig jó úton jársz.
Renault power
gabor9991
őstag
Gázpedál szenzor jel?
Esetleg fojtószelep pozíció?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Hát nem.
Turbó nyomás!
Értitek, turbó nyomás.
De ez így inkább, turbó, nyomás a felújító műhelybe.
Eltört a tengelye és időnként fel fel pörgött.
Most éppen nyomozom , hogy elvitt -e magával valamit, vagy szerencsésen megúszta a tulaj.
[ Szerkesztve ]
Renault power
MasterMark
titán
Es 10 barral tolt? Vagy mi itt a mertekegyseg?
Switch Tax
rob210
Topikgazda
Az 1 bar nem 10 🤣
De valóban hülyén van megadva.
5 nél 500mb azaz 0.5 bar
[ Szerkesztve ]
Renault power
johnny576
csendes tag
Sziasztok
Tegnap este meg ma délelőtt is hengerhiánnyal indult az autó (1.6 FL Megane 2001). Elsőre elindult, rángatott, gázfröccsökkel bíztattam. Utána kb 2000es fordulatot tartott magától. Füstölt is higító szagúan a kipun. Egy idő után rendeződött, tudtam vele menni. Kivettem a gyertyákat, full kormos, hézag 1,05 mm. Km 37000 van benne. Trafókon nem láttam rendellenest. Valeo-k vannak benne. [kép] [kép]
Megtisztogattam drótkefével és csiszpapírral a gyertyákat, beállítottam a hézagot 0,9-re. Most müködik, holnap próbálok egy hidegindítást.
Gondolom jó lenne új gyertyát tennem bele. Mennyi a csereintervallum egyébként? Lehet más baja?
(Ja legutóbbi 2 tankolás az elefántos Mobil Petrolon volt. Régebben nem tankoltam náluk. Lehet hogy szar a benzin?)
rob210
Topikgazda
Az 1.05 rohadt sok a tt gyertyának. 0.80-0.85 a hézaga.
Csoda, hogy még ment.
Én a helyedben denso (k20pr-u) -t tennék bele.
A másik az, hogy 40ezrenként célszerű gyertyát cserélni.
A hézagot meg 10ezrenként olajcserénél illik ellenőrizni.
Renault power
johnny576
csendes tag
Köszi, legközelebb jobban figyelek. Más autóimnál sosem kellett hézagot állítani. Ma rendesen indult a régi megtisztogatott és beállított hézagos gyertyával. Rendelek egy szett k20pr-u -t. Azt is 0,8-ra állítsam?
Off 1.0 Yaris (2004-es) olajteknőben apám kitépte a leeresztő csavar menetet. Tudsz olyan utángyártott teknőt, amit lehet használni? A gyári kb 95 ezer itthon, amayamán kb 60e. Ezeket találtam: Loro (11e), Abakus (14e), Nty (15e), BGA (23e), Fai (27e), Van wezel (28e).
rob210
Topikgazda
Az abakus is vállalható. Igazság szerint, ha nyomatékkulccsal dolgozol, mindegyik jó.
Ha meg anélkül akkor a gyáriból is kihúzod a menetet mint látod.
Renault power
johnny576
csendes tag
Inkább amiatt aggódom, hogy a motorblokk irányában mennyire méretpontos, illetve esetlegesen hullámos Vagy ezt megoldja a tömítés vagy a paszta?
rob210
Topikgazda
Azt azért előírja a gyártónak a szabvány, hogy hány 100adot nem 10edet századot mehet el gyártás során a síktól!
Azaz nyugodtan veheted, ha bekerül a paszta vagy tömítés (gyártófüggő) az felveszi a kellő formát és egyenetlenséget.
Csak nyomatékra kell lehúzni!!!
Renault power
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Adott egy 2006-os ph2 Renault Mégane II kombi 1.6 16V 112 lovas.
Műszerfalon a hőmérséklet kijelző nagyon lassann kúszik fel üzemi hőmérsékletig, van hogy nem éri el, vissza esik, pár fokkal. Honnan keresem a hibát? Termosztát lesz? 3 éve volt cserélve, Vernet-et kapott.
Benir8
senior tag
Meglett a baj, ennyi bírta a 3 éves vernet. Most gyárit kapott.
Nordik
őstag
Az miért van, hogy M2nel az átlagfogyasztás nem nagyon változik fedcomp szerint? Eddig főleg városba használtam, beállt 8 literre a fogyasztás, majd néhány hete 80% pálya de nem sietősen és ugyanúgy maradt a 8 liter.
Most nulláztam és eddig 7.3at mutat. Ezt már régebben is észrevettem, hogy beáll egy értékre és nem változik.
Ha a szokások változnak érdemes nullazni esetleg?
mexel
veterán
Gyors kérdésem lenne, hogy megtakarítsak munkát magamnak és másnak, plusz mennem is kellene a vassal.
Laguna 3 1,5 dci elektromos kézifék.
Fékolajat cseréltük, simán átfolyás/pumpálással. Kerekenként megvolt, minden kerék légtelenítve. Elvileg sokat légteleníteni nem kellhet hiszen nem nagyon ment be levegő.
Az lett a fura, hogy a pedál nagyon "gumis" lett, igen mélyen fogott.
volt amikor szinte padlóig be lehetett nyomni, kb párcentit nyomni kellett mire elkezdett fogni.
Úgy volt reggel kerítek még helyet a műhelyben és újra légtelenítjük. De előkerestem a pyren progit, és a kéziféket lenulláztam, újat adtam a rendszerhez, plusz beállítottam hogy leállítás után behúzza.
Érdekes módon most fentebb fog a pedál, kb úgy emlékszem ahogy eddig.
Elképzelhető hogy a kéziféknél ezt kellett csinálni, mert a betétek távol voltak ( ilyenérzés is volt amikor be kellett nyomni mélyre fékezéskor), most beállította úgy hogy közelebb vannak a tárcsához? Jó sok kört mentem de most jónak tűnik, lemondanám a reggeli időpontomat az új légtelenítésre ha ez a megoldás.
Ja más: mit jelent a diag programban a fékpedál felső nullpont ( ha jól emlékszem) eltérés, ezzel mit állítok, vagy mit lehet-nem szabad csinálni?
mexel
veterán
Most olvasgato hogy kuplungot is kell légteleníteni? Fékfolyadék cserénél, levegősödhet?
kcsa
veterán
Más márkás tapasztalatom alapján változik az, de csak hosszabb távon. Ha belegondolsz tegyük fel hogy 10e km adatait tárolja visszamenőleg, úgy látható hogy igen sokáig tart amíg 8-ból 7.3 lesz (és itt még a fedkomp csalását figyelembe se vettük).
kisgyerek85
senior tag
Van nekem egy második számú autóm ami már keveset van használva, clio 2 1,9 dti motorral szerelt. Tavaly vettem bele új akkumulátort, mert a régi már sűrűn lemerült és volt vagy 6 éves. Azóta is "szenvedek" vele, mert 1 év alatt vagy 5-6 alkalommal biztosan feltettem 1 teljes napig tölteni, mert nem indult az autó. Már annyira bosszantott a dolog, hogy biztos voltam benne valami szívja az aksit. Volt autóvillamossági szerelőnél. Mondta, hogy minden rendben van. Ami viszont tegnap jutott eszembe, (megint nem indult), hogy ebbe az autóba régebben 72Ah aksit vettem, a mostani meg csak 67Ah. Neten keresgélve, ekkora dízel motorhoz 70-80 Ah akkumulátort ajánlanak. Lehet, hogy emiatt szivatom magam?
Azt hozzáteszem, hogy tényleg keveset van használva, van amikor 1,5 hétig be sincs indítva, de pont ez a bosszantó, hogy amikor kellene, akkor szegényke nem indul be.
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
Ezek a régebbi autók akár több 10mA-rel szívják alvásban az aksit, amit hosszabb állásokkal egy aksi sem fog tolerálni. Ha a ritka használat még esetleg rövid utakat is jelent, akkor sosem lesz feltöltve az aksi.
Ha a régi aksival is így volt használva a kocsi, de kibírt 6 évet, akkor vagy a kocsival lett valami, vagy xar az új aksi.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
kisgyerek85
senior tag
Így van ahogy mondod, inkább rövid utak jellemzik, mióta 2. számú lett belőle. Jó, hogy van egy tartalék autó, nem akarok megválni tőle. Amíg csak ő volt, addig nem volt ilyen gond, mert vegyes használt mellett voltak rövid és hosszabb utak is benne.
Szerelő azt mondta, ha tudom néha tegyem rá töltőre. Ha 72Ah vagy nagyobb akku nem megoldás, akkor marad így és néha töltögetem.
Ma 24 óra töltés után pöcre indult, de amikor nem akar indulni, akkor lehet hallani, hogy nagyon nincs kraft. 3-4 indítózás után már az óracsoportot is nullázza.
forceberg
veterán
Én le szoktam venni az egyik sarut az aksiról, ha tudom, hogy sokáig nem megy a kocsi.
Racsnis 10-es kulccsal ez pik-pakk művelet.
A Megane 2 legalábbis nálam, ha jól emlékszem, olyan 25mA-t fogyaszt, ami mondjuk 40 óra alatt 1Ah.
Ha üzembiztosan akarod, akkor kb. csak ez a megoldás, mert 2 hét állás alatt akár 5-10Ah-t is elfogyaszthat álltában a kocsi. Az állás után, ha beindul, akkor ugye még az indításkor kivett energiát is vissza kellene tölteni, nem csak az állásban elfogyasztottat.
Az újabb autóknál jobb a helyzet, mert sokkal kevesebbet fogyasztanak álltukban.
(Ott meg az AGM-et igénylő smart rendszerek okoznak évek alatt aksi "elfogyást")
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
kisgyerek85
senior tag
Jó, hogy mondod ezt az sarus témát. Tényleg ezt is említette a szerelő mint opció. Nálam 12-es (vagy 13) anya fogja,de a lényegen nem változtat , örök életében központival nyitottam a zárakat, meg is van az eredménye. Ilyenkor amikor behozom a lakásba az aksit tölteni, akkor lezárom a kocsit majd a motorháztető lecsuk és zárva van minden, (csillaggarázs sajna) de csak úgy tudok bejutni az autóba, hogy az anyós oldali ajtónál a zárat nagy nehezen fel tudja tolni a kulcs többszöri próbálkozásra. A vezető oldal úgy be van állva, hogy félek, elferdülne a kulcs , de amúgy tényleg lehet ez lesz a megoldás a problémára, hogy leveszem a negatívot.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Kend meg a zárat és menni fog.
Befújsz egy kis lítium zsírt és vársz egy napot.
Utánna úgy fog nyílni, mint ha új lenne.
Csak ne sajnáld a sprayt. nyomj bele rendesen.
Renault power
Sziasztok! Egy kerdesem lenne. Van egy oreg, 2005-os Modus a csaladban 1.6-os, 86 le. (Asszony es en is imadom, mert nagyon furge, kenyelmes es prakikus kisauto,ami kihaloban van ugye). Nemetorszagban elunk, es itt nem nagyon van Renault szaki, mondhatnam kontarok a markaszervizben is. Magyarorszagon megy mindig a nagyszerviz, de most kicsit bajban vagyok. 1-es hengerre mindig gyujtaskiesest ir random modon. Kicsereltem a komplett trafosort, gyertyakat ujra. Champion CET2 titan-ra. ES VTEC (aszt hiszem), trafokra, de van gyari Renault-om is hasznalt. A kocsiban 200k+ km, de 180-at megyi az Autobahnon vigan, fogasztasa 7 korul van, nem kormol, nem eszi az olajat, szoval megy. Szoval az van, hogy nem merem hazavvinni, az ODB olvasom mindig pedalszenzorra es 1-es henger, gyujaskimaradara panaszkodik. Szerintetek hazaviheto a kocsi, vagy mit nezzek meg esetleg rajta? Koszonom elore is!
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
rob210
Topikgazda
Meg kell nézzem, de abban tudtommal k-s sorozatú motor van. Ami viszont mechanikus szelepállítású.
Ami viszont egyből arra enged következtetni, hogy az égés kimaradás lesz, nem gyújtás.
Mivel a szelepeket 60ezer kilométerenként ellenőrizni állítani kell!!!
Renault power
Koszi szepen! Ez lehetseges ok lehet, mert azota 40k beleprogott, es a vezerles Magyarorszagon volt csak szerelve. K4M van benne, Modus specifikus (A nemet altalaban kisebb kw varians, de nagyobb Nm, a magyar nagyobb kw varians. ) A kerdes az,hogy ezzel haza lehet-e meg csorogni? Itt tenyleg sok a troger szerelo, rengeteg negativ tapasztalatom van.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280