Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [moongoose:] Retro AT rendszerű számítógépház textúrájának visszaállítása.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Rózsaszín szürke az gyári rugó.
A kék csillapító az meyle.
Renault power
rob210
Topikgazda
Nagyon sok anyagi kártérítést kellett volna már kifizetnem, ha ártana. (az enyém is 35ezret ment azóta, hogy kezeltem)
De a mai napig nem értik meg az emberek, hogy vannak kipróbált jól bevált anyagok meg vannak soha ne használd semmire se jó szarok.
Lásd terraclean, hho izé, meg ki tudja hány néven akarják még eladni a semmit .
Renault power
norbert1998
veterán
Azért az olajat mielőbb kidobom belőle majd. Még egy ok rá. Bár csak hétezer van benne kb.
South Velen
addikt
Sziasztok!
Mostantól én is csoporttag vagyok egy 3-as Lagesszel, 2.0dci, ph2.
Nagyon tetszik eddig..
Ami sajnos későn derült ki számomra, hogy flottás autó volt 150k-ig és kb csak vásárlás után esett le bennem, hogy ez azt jelenti hogy addig 30 ezrenként cseréltek olajat.
Mennyire okozhatott ez kopásokat, valahogy ki lehet deríteni? És mit tudok tenni hogy minél tartósabb legyen azon kívül hogy 10k km-enként cserélek olajat és szűrőket?
A második tulaj már elvileg odafigyelős volt (150-210km ig volt nála, én vagyok a harmadik tulaj).
Illetve melyik a legjobb olaj? Tényleg az elf?
[ Szerkesztve ]
(#91955) molnarpeter válasza South Velen (#91954) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Attól nem lesz rosszabb egy autó, hogy jogi személy van a forgalmiba írva, magánszemély ugyanúgy viszi szervizre jellemzően - így legalább hosszú utakon lehetett használva, ami a hosszú periódus feltétele. Használd, és nézd át olajszintet. Könnyen lehet, hogy 10e km alatt nem is kell rátölteni. Továbbá egy labor vizsgálat a leengedett olajból szintén tud támpontot adni, van-e rendellenes kopás, de szerintem nem indokolt.
Olajcsere: lényeg, hogy rendelkezzen a szükséges Renault minősítéssel. Gondolom van DPF, szóval RN0720.
AthlonXP
őstag
Köszi szépen! Ilyen a mienk is, mint a videóban.
Így mégiscsak egyszerűbb, mint levenni az egész váltót..
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
(#91957) South Velen válasza molnarpeter (#91955) üzenetére
South Velen
addikt
Köszi! Némileg megnyugtató. Ebbe a motorba elvileg 8.2 liter a töltet (814-es kódszámú motor.) Ez is kicsit megnyugtat.
Az RN0720-ról tudtam, de azon belül is szeretném a legjobbat adni neki
De akkor ezek szerint nincs nagy különbség a márkák között. Eddigi japán szívókban az Eneos/Motul vált be, de lehet az is csak placebo volt.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Köszönöm, remélem csak a lengéscsillapító volt cserélve és nem komplett gólyaláb 😅 Sárvédőív rés körben egyformának tűnik mondjuk.
Sachs ø13 mm L=372 mm 15k, ennél írja a rózsaszín és szürke jelölést,
AZMT 13x382 mm 9k,
Japanparts 12,75x388 mm 7,5k - csábító ajánlat, amúgy is sok a rossz út erre.
Sok rugónál nincs is méret információ
Nem én vagyok döntő pozícióban, de próbálom átadni amit szükséges.
[ Szerkesztve ]
(#91959) LamerGyuri válasza norbert1998 (#91947) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
Milyen leírást? Én nem látok itt semmit
#91957 South Velen: Nekem az Eneos nem jött be, olyan hangos volt a motor, mintha egy csepp olaj sem lett volna benne, 1 hét után lecseréltem. Kizárólag Elf-et használok.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
dugo_
veterán
Kapcsold már ki a facebook képek blokkolását.
LamerGyuri
senior tag
Meg egy frászt még az írmagja is tiltva van.
Van élet azon a szaron túl is, látod, én is élek és létezem
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
tycon
tag
10000km után én mindig utánatöltöttem. 5 litert, a régi helyére.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
(#91963) norbert1998 válasza LamerGyuri (#91961) üzenetére
norbert1998
veterán
Szerintem kicsit cringe ennyire tiltani meg irtozni tőle, but you do you.
Ha nem akarsz facebookozni, ne regisztrálj és békesség jó idő.
Sajnos 2-3 ember miatt nem szeretnék mobilról képeket linkelgetni ide - az elég macerás. Ők használják a képzelő erejüket
(#91964) molnarpeter válasza diablo1984 (#91950) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Kérdés milyen mennyiség, de alapvetően az első bemelegedéssel ki is párolog, meg ugye a töredéke lehet az, ami nem ég el/távozik kipun, szerintem összességében nem szignifikáns
vzsryl
nagyúr
Gratula! Sok balesetment!
Képek?
4Control van benne?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
(#91966) LamerGyuri válasza norbert1998 (#91963) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
Én így döntöttem, te másképp; jól van ez így. Peace
A közös, hogy Renault - “Passion for life"
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
forceberg
veterán
Az aláírásod alapján a FB helyett egy másik álomvilágban élsz!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
(#91968) norbert1998 válasza LamerGyuri (#91966) üzenetére
norbert1998
veterán
Ezért írtam, hogy you do you 😁
Üdvözlet!
Clio 3 és Clio 4 hátsó embléma ugyan akkora, vagy van köztük méretbeli különbség ? Próbáltam neten keresgélni, de nem sok sikerrel jártam. Hármasé meg van (azt én magam mértem le), viszont a négyesé nincs. Aki esetleg lemérné (magasság, szélesség meg a belső átmérők), annak megköszönném!
AthlonXP
őstag
1.4es 2001es Megane-ba, hány liter váltó olaj kell? Kézikönyvében nem írják.
rob210
Topikgazda
3.1-3.4 váltókód függő, de mindenképpen 4 flakon kell.
Renault power
South Velen
addikt
Köszi!
Sajna nincs 4control. Black Edition felszereltség.
Egyelőre nem túl jóminőségű kép: [kép]
[ Szerkesztve ]
AthlonXP
őstag
Az szép! Ujabbakról találtam infót, azokba alig 2 litert írtak...
Na mindegy, akkor 4 liter 75W-80-as rendel...
Feltöltésnél, pedig addig öntjük, míg meg nem jelenik a betöltő nyílásnál, ugye?
forceberg
veterán
Elvileg már csak 75W-s Elf lesz.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
rob210
Topikgazda
Igen elf nfx 75w
Renault power
AthlonXP
őstag
Találtam ilyen Mannol olajat pl... [link]
forceberg
veterán
... de neked ez kell: [link]
(nekem semmi bajom a Mannollal, használom is, de a váltónál maradnék az Elfnél)
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
AthlonXP
őstag
Igen, közben megtaláltam azt is. Csak az egyik oldalon azt írják, hogy automata váltóhoz való, a másikon meg azt, hogy kézihez való...
Nekem nyilván olyan kéne, ami a kézi váltós autóba való.
molnarpeter
nagyúr
Lehet akár egy robotizált kézi miatt is írva, de ne zavarjon, ha a tiédbe ez való Nekünk off járműnél a gyári előírt olaj gyakorlatilag eltüntetett szinkron recsegést, ha nem látom, lehet nem hiszem el, de azt a pár litert (pláne hogy ritkán kell) teljesen megérte.
[ Szerkesztve ]
AthlonXP
őstag
Megrendelem...
mdav88
senior tag
Sziasztok,
Nem találtam meg az infót, ezért inkább kérdezek: Megan3 3 pontos talpas gömbfeje, szegecseléssel van rögzítve, ez ugye zokszó nélkül lefúrható, cserélthető csavarosra?
Nagyobb sebességnél rázza az elejét, a kormányösszekötő nem lóg, szóval ez lehet a ludas (sajna nincs aknám, hogy alánézzek) Mindkét kerék vízszintes rángatásra kotyog kissé.
norbert1998
veterán
Ehhez azért nbem kell akna, ellenben lehet ez még akármi is.
Az én tapasztalatom szerint, ha a talpasnak lőttek, akkor a belso két szilent is gatyő. Innentől meg egyben csere a teljes lengőkart,
Azt még azért vásárlás előtt nézzétek meg, hogy egyikötök rángatja a kereket, a másik meg fogja a talpast/összekötőt.
tycon
tag
Adnak hozzá csavart, és a nagy anyát is. Leflex. És utána már könnyű. a Lagúnán a gólyaláb marad, úgy is cserélhető. De a kormánygömböt ki kell akasztani. a berohadt kúp macerás lehet.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
domper2015
senior tag
Szopóka-nyalóka volt a mai nap. Nyomtam egy bécsi kanyart, egy vidám ezrest. Kérdeztem itt a kipufogó rendszerben lévő fojtószelep javíthatóságát.
Rob210 tanácsát megfogadva nagy hőálló képességű zsírt használtam. Ez rohadék nyikorog és elkezdett zabálni a verda, de cserébe a gyorsulása egy kispolszkié.
Alapjáraton mintha fojtás lenne a rendszerben ( félig befogott csőre hajaz) ami intenzívebb gázadásra megszűnik. Ez normális?
A szelep cserélve lesz.
rob210
Topikgazda
Diag és élő adat kell, de az a szelep sok hibát tud okozni ezt is sajnos.
Ki is mostad vagy csak bekented?
Renault power
mdav88
senior tag
Koszi a valaszokat. Elgurulok majd ismeroshoz, es megnezzuk mi szorul cserere.
98% ovijarat az auto, en csak ritkan ulok bele, de most muszaj volt es egybol kiszurtam a hibat...
domper2015
senior tag
Takarítás és kenés.
Semmi hangja nem volt, ma kezdte el csinálni a fesztivált.
rob210
Topikgazda
Akkor az a kenőanyag sajnos nem volt megfelelő és beleégett.
Mit használtál?
Ez jó hozzá.
Renault power
kisgyerek85
senior tag
Szia! Nem megyek már ki lemértni, de szinte 100%ban biztos vagyok, hogy a 4es clio-kon nagyobb emblémát használtak. A fehér az az én autóm, a másikat neten találtam.
Jobban kutakodva sajna én is szembesültem vele hogy van méretbeli különbség. Rendes oem clio 4 tolatókamerát illetve ugye az emblémát szerettem volna felrakni a hármasra, de akkor ez egyenlőre gatya. Faragni kellene nem kicsit a hátsó ajtónál, de az még a legkevesebb gond, a kábelezés ami már más kérdés. Na majd talán egyszer, addig marad egy sima kínais kamera.
molnarpeter
nagyúr
Rendszám fölé téve egyszerűbb lenne, rövid és hosszú távon is (egyszerűbb is behúzni, meg nem is törik a vezeték mint csominál volna)
MasterMark
titán
Csak a belevaló Elf-et szabad beletenni, mert abban valami plusz adalék van ami kell bele. Valami alkatrész benne más anyagból van bronz vagy réz vagy valami ilyesmi, amihez kell a plusz adalékos olaj hogy ne kopjon el.
Switch Tax
Ezen a megoldáson is agyaltam (sok alis értékelésnél így van megoldva) vagy pedig hogy a rendszámtábla tartóba van beépítve. Mindegy igazából, majd amikor eljutok oda hogy be legyen szerelve kiderűl melyik megoldásnál maradok.
domper2015
senior tag
CX-80 kerámia zsírt használtunk hozzá.
vzsryl
nagyúr
L3 M4R 6-os manuálisnál mennyi a váltóolaj csereperiódusa?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
rob210
Topikgazda
Akkor nem értem.
Pedig kenés után jó szokott lenni.
Renault power
domper2015
senior tag
Én se, holnap akna és szétszedés újra.
MasterMark
titán
Clio 2 1998 zárhenger készletet honnan tudnék szerezni még a héten?
Switch Tax
(#92000) MasterMark válasza molnarpeter (#91999) üzenetére
MasterMark
titán
Hát akkor inkább megvárjuk az emag rendelést. Bontós ugyanúgy kopott lesz.
Switch Tax
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari