Hirdetés

2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#91701) diablo1984 válasza Sirus86 (#91699) üzenetére


diablo1984
veterán

Hova gondolsz? A mostani autókhoz a szakszervíz sem biztos hogy ért, de nekik meg lehet mindenük, hogy érthessenek hozzá. Jönnek az elektromos autók, ott még a márkaszervizek közül sem mind nyulhat hozzá, mert ott is hiánycikk a feltételek és a képzett munkaerő. Ha a villany a jövő, akkor már most sz@rban vagyunk szervíz ügyileg.(pl csapágy beszarik a villanymotorban, akkor gyári előírás szerint a vw a komplett motort kicseréli)

[ Szerkesztve ]

(#91702) rob210


rob210
Topikgazda

Alakul , ha minden jól megy holnap indítom, ma kézzel körbe forgattam eddig jutottam 🥲

Renault power

(#91703) Sirus86 válasza diablo1984 (#91701) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Igen siralmas a helyzet. Nekem pl osoreg szivo autoim vannak, es meg azt sem ismerik a szerelok Nemetorszagban. Amit tudok en csinalok garazs nelkul, ami meg tervezheto, viszem haza. Szerintem kb 2012-ig vagyunk rendben, utana meg erosen limitaltak a szerelheto motoros autok. De Rob jobban tudja ezt ;)

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#91704) Ferike71


Ferike71
friss újonc

Szép napot. Most vettünk egy Talisman 2017 autot,A telefonnal rá tudunk csatlakozni minden megy (zene,képek)csak a telefon nem mikor valaki hiv,vagy hinak akkor a rádio elhalkul de nem lehet semmit sem hallani, a tuloldalon egy kis recsegést,és olyan robot hangot lehet hallani halkan.Mi lehet a gond??Nagyon szépen köszönöm a válaszokat

(#91705) rob210


rob210
Topikgazda

Legalnagyobb örömömre elment a vas.
megszűnt a kattogó nyikorgó hang.

Renault power

(#91706) diablo1984 válasza Sirus86 (#91703) üzenetére


diablo1984
veterán

Nemem az 1,6 16v-s renaulthoz sem értettek(érthettek) mikor vezérlést kellett cserélni. A márkaszervíz csinálta meg végül ami azóta is hibátlan. Hónapokig házaltam a szerelőknél, senki sem akart még csak hozzá nyúlni sem, ezért maradt a renault szervíz, bár pár hónapig udvarolni kellett nekik(éstsd ez alatt, hogy 6db ranault céges autónk van és 1-2hetente mindig egyeztettem velük, mert mikor melyiknek volt olajcsere), mire beadták a derekukat és megcsinálták.

(#91707) mycso válasza Ferike71 (#91704) üzenetére


mycso
Topikgazda

Esetleg másik telefonnal megtudod próbálni?
Első körben nekem valami telefon beállítási hibának tűnik.
Illetve egy olyat csinálj meg az autón, ha voltak benne elmentett telefonok és rlink profilok, azokat mind töröld, ha ezt még nem tetted meg.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#91708) rob210 válasza Ferike71 (#91704) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ifone?
Vagy droid?

Renault power

(#91709) Benir8 válasza rob210 (#91705) üzenetére


Benir8
senior tag

Okoskerék állapotáról honnan lehet kideríteni? Van hangja és az milyen?

[ Szerkesztve ]

(#91710) rob210 válasza Benir8 (#91709) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt a kérdést nem értem. Vezérlés cserénél csere az okoskerék is. Nem tudod vizsgálni az okoskereket!
Ha beszarik kezdheted előről a vezérléscserét!

Renault power

(#91711) Ferike71 válasza mycso (#91707) üzenetére


Ferike71
friss újonc

Mér probéltam minden telefonnal Ifone, android mind a kettővel ugyan ugy nem megy. Minden régi profilt kitöröltem

(#91712) Ferike71 válasza Benir8 (#91709) üzenetére


Ferike71
friss újonc

Mindkettővel probáltuk. Ugyan az a mese

(#91713) rob210 válasza Ferike71 (#91712) üzenetére


rob210
Topikgazda

Meg kéne nézni diaggal mi a helyzet a fejegységben.
Vagy beállítási bibi, vagy lehet kell egy software update.

Renault power

(#91714) molnarpeter válasza rob210 (#91705) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Lélekben veled :D a K9K 728 hengerfej lent, karter folyamatban, aztán szét lesz fűzve terv szerint gyűrűzéshez (ismerősnek próbálok segíteni a projektben). A dugattyúk egyenletesen kokszosak, nem tűnt fel jelentős eltérés köztük, hengerfalon sem láttunk sérülést.
Közben kaptam az infót, hogy a turbó középrész csere után nem lett a csöve feltöltve olajjal. Tengely lóg is ennek megfelelően. Lehet a végén kiderül, hogy csak az volt a baja mindkétszer :F Hajtókar csapágyak miatt viszont jobb is, hogy szét lesz szedve, 250e km felett jár már.

(#91715) rob210 válasza molnarpeter (#91714) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ki cserélte azt a turbót 😱
Komolyan egyre több kókler van.
Ma már elment a vas szépen csendben egyenletesen járt a motor.
Jó nagy szívás volt, de ez is meg lett 3 nap alatt.
;)

Renault power

(#91716) molnarpeter válasza rob210 (#91715) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Na igen, minden motor csendes amíg nem jár ;] komplett hengerfej csere lett a vége? Előző szerelés hibája kiderült?

Turbó dolog házilag történt, én akkor nem voltam ott, drága lecke sajnos. :(

(#91717) rob210 válasza molnarpeter (#91716) üzenetére


rob210
Topikgazda

Igen muszáj volt .
Nem lehet vonalba fúrni olyan mély a barázda. 2 mm.
Kivenni meg 0.1 a max amit ki lehet venni.

Renault power

(#91718) forceberg válasza molnarpeter (#91716) üzenetére


forceberg
veterán

Egyébként milyen állapotban van a motor belül? Lerakódások, csapágyak, stb.?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#91719) molnarpeter válasza forceberg (#91718) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Olaj miatt van koksz égéstérben, csapágy még nem volt kint. :R Küldtem egy üzenetet.

(#91720) mycso válasza rob210 (#91717) üzenetére


mycso
Topikgazda

Szia, nem tudsz véletlenül gyári/utángyártott cikkszámot: 2019, 1.8tce talisman, első adaptív gátlókhoz?

Bárhogy keresgélek, nem találok ilyet. (1-2 cirilbetűs oldalt találtam, ahol meg-meg jelenik bontva).

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#91721) molnarpeter válasza mycso (#91720) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kárászy/Raj/Lindor/Katona némelyike javít ilyet is, ha esetleg szükség lenne rá.

[ Szerkesztve ]

(#91722) mycso válasza molnarpeter (#91721) üzenetére


mycso
Topikgazda

Javítás sajnos nem opció :(
Állítólag valamilyen nem bevallott konstrukciós hibájuk van, már létezik belőle módosított széria.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#91723) rob210 válasza mycso (#91720) üzenetére


rob210
Topikgazda

Szombaton megnézem, most semmi időm.
M3 gt vezcserében vagyok.
Jó nagy szívás ez a nagy motor a kis térben.
Lageszban sokkal egyszerűbb. :R

Renault power

(#91724) norbert1998 válasza rob210 (#91723) üzenetére


norbert1998
veterán

Én már az olajcserétől is rosszul vagyok a tér méretétől, a turbó csere alatt meg majdnem kétszer adtam fel :B

(#91725) rob210 válasza norbert1998 (#91724) üzenetére


rob210
Topikgazda

Viszont szép hangja van nagyon.

Renault power

(#91726) norbert1998 válasza rob210 (#91725) üzenetére


norbert1998
veterán

Hozzányúltak valamilyen formában?

(#91727) molnarpeter válasza molnarpeter (#91719) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

K9K generál kérdés - kétféle gyűrű garnitúrát látok. Az olcsóbb molibdén, vagy a drágább krómozott kompresszió gyűrűs fajtát vegyük? :R Szerelés egyszerűsége miatt króm lett rendelve (könnyebb megkülönböztetni), de még nincs átvéve.

(#91728) rob210 válasza norbert1998 (#91726) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem. Ez így tökéletes.
Ez 220gt limit series ;)
162kw

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#91729) norbert1998 válasza rob210 (#91728) üzenetére


norbert1998
veterán

A kiadás miatt van más hangja, mint egy sima tCe-nek? Mert a sima tCe-nek szerintem semmilyen hangja nincs. Kis szívó hang felül

(#91730) rob210 válasza norbert1998 (#91729) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez morog mint az éhes vadkan.
És nem a kipufogó! A motornak van valami kellemesen borzongató hangja.

Renault power

(#91731) norbert1998 válasza rob210 (#91730) üzenetére


norbert1998
veterán

Nem lehet, hogy a rezonátor, ami az RS-en is van? Vagy ezen nincs olyan? Ahová az RS-re a lefújó szelepet szeretik kötni.

(#91732) rob210 válasza norbert1998 (#91731) üzenetére


rob210
Topikgazda

Valószínű mert ez egy az egyben az rs.
:R

Renault power

(#91733) norbert1998 válasza rob210 (#91732) üzenetére


norbert1998
veterán

Á, csak kevesebb lóval gondolom, és a simának a futóművével? Vagy ez is a csonkállványos gólyalábas megnemmondomilyen nem-sima mcphersonos?

(#91734) tycon


tycon
tag

Hogy lehet a Clipet win64 alá betenni, hogy menjen a Drivers\JCAE CAN APRES RENUMERATION. ami ugye XP 32 alatt megy csak.

fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök

(#91735) rob210 válasza norbert1998 (#91733) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mindegyik csonkállványos, csak nem mindegyik csapágyas. Mint ahogy ez sem.
Hogy ne kavarjalak össze a futóműve a simáé.
A csonkállvány az a része a futóműnek amibe a kerékcsapágy kerékagy és a gólyaláb megy bele vagy rá..
Az , hogy a csonkállvány milyen kivitelű na az a nem mindegy.
;)

Renault power

(#91736) domper2015


domper2015
senior tag

Megane 3 1.5 dCi kipufogó irányából hallok nyikorgást. Egy kis gáz adás semmi, gázelvétel nyikorgás. Mi a fene lehet?
Az alján láttam valami szelepet a kipufogón.

(#91737) zsola400 válasza tycon (#91734) üzenetére


zsola400
aktív tag

Szerintem az a Clip csak win7/32 alatt működik rendesen, esetleg próbáld meg virtuális (32bit) gépen futtatni.

(#91738) norbert1998 válasza rob210 (#91735) üzenetére


norbert1998
veterán

Köszönöm, erre gondoltam, a megfelelő szavak ismerete nélkül :DD

(#91739) tycon válasza zsola400 (#91737) üzenetére


tycon
tag

Ott van, VMvare-ban, XP-n. Csak az a gépem döglődik. Már bekapcsolni is a exp. gombbal tudom, és a töltési csatija is erősen KH-s. Pedig már 2x javítattam. a másikra meg nem megy át a Virtuális, átmásolva licencet kér a VM, azán ott az XP, azt se tudom elindilna e rajta. És még a Clipet is rátenni, derékba törni. Magamat.

fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök

(#91740) rob210 válasza tycon (#91739) üzenetére


rob210
Topikgazda

Win7 32 bitet felteszed és telepíted a clipet.
Máshogy nem lesz stabil.

Renault power

(#91741) Tosee


Tosee
őstag

Sziasztok!

Az autóm bal első spirálrugója eltörött. Elvileg színkód alapján kellene az újakat beszereznem, ami esetemben zöld - zöld. Sajnos ezzel falba ütköztem, mert egyetlen webáruházban sem találok ilyet de még hasonlót sem. Hogyan lehet ezt egyértelműen beazonosítani?

Az autó adatai:
Renault Megane II PH1
Évjárat: 2004
Motor: 1.4 16V 98Le
Motorkód: K4J730

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#91742) rob210 válasza Tosee (#91741) üzenetére


rob210
Topikgazda

Felhívod őket és elmondod mihez kell és mi a színkódja.
:R

Renault power

(#91743) Tosee válasza rob210 (#91742) üzenetére


Tosee
őstag

Köszönöm. Sejtettem, hogy nincs más megoldás :DD
Érdemes még ezzel együtt mást is cserélni ha már a gólyalábat leveszi az ember? Toronycsapágy stb?

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#91744) tycon


tycon
tag

Értem. A szakszervíz már nem ilyen Clipet használ, vagy ott is XP32? Vagy nem Clip, hanem Bosch. De az nem orig Renault.

fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök

(#91745) molnarpeter válasza molnarpeter (#91727) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1.5 dci olajpumpa lánc cserére létezik határérték esetleg? A gyári pdf-ben nem találtam erre semmilyen infót :F

Az olajfogyasztás és füstölés elsőszámú gyanúsítottja az eltömődött lehúzó gyűrű lett. Mozgott mind a 3 gyűrű, de ennél a furatok teljesen el voltak záródva, és a spiráljába is beleégett már a koksz.

Maradt a krómos/drágább gyűrű (022 01 N0) - a tudományos döntés alapja, hogy a Mahle officiális katalógusban ennél írt gyári cikkszámokat, a másiknál meg nem. :D

[ Szerkesztve ]

(#91746) rob210 válasza tycon (#91744) üzenetére


rob210
Topikgazda

Clipet használ.

Renault power

(#91747) Gergello


Gergello
addikt

Sziasztok !

1.5 dci k9kp8 motorba milyen olajat ajánlotok ? Utána kell töltenem, még van vagy 2000-3000 km szervizig, de majdnem a minimumon vagyok.

(#91748) Josi válasza Gergello (#91747) üzenetére


Josi
aktív tag

Idáig milyent használtál? Önts abból utána.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#91749) Gergello válasza Josi (#91748) üzenetére


Gergello
addikt

Fogalmam sincs, szerelő tett bele valamilyent. Ilyenért nem hívtam volna fel, de marad az.
Nincs olajfétisem, nem rakatok 8.000 - 10.000 Ft / literes olajat egy kommersz motorba.

[ Szerkesztve ]

(#91750) forceberg válasza Gergello (#91749) üzenetére


forceberg
veterán

5W30 Elf Full-Tech FE a gyári olaja. 15 alatt simán megáll belőle 5 lityi.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.