Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
diablo1984
veterán
Hova gondolsz? A mostani autókhoz a szakszervíz sem biztos hogy ért, de nekik meg lehet mindenük, hogy érthessenek hozzá. Jönnek az elektromos autók, ott még a márkaszervizek közül sem mind nyulhat hozzá, mert ott is hiánycikk a feltételek és a képzett munkaerő. Ha a villany a jövő, akkor már most sz@rban vagyunk szervíz ügyileg.(pl csapágy beszarik a villanymotorban, akkor gyári előírás szerint a vw a komplett motort kicseréli)
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Alakul , ha minden jól megy holnap indítom, ma kézzel körbe forgattam eddig jutottam 🥲
Renault power
Igen siralmas a helyzet. Nekem pl osoreg szivo autoim vannak, es meg azt sem ismerik a szerelok Nemetorszagban. Amit tudok en csinalok garazs nelkul, ami meg tervezheto, viszem haza. Szerintem kb 2012-ig vagyunk rendben, utana meg erosen limitaltak a szerelheto motoros autok. De Rob jobban tudja ezt
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
Ferike71
friss újonc
Szép napot. Most vettünk egy Talisman 2017 autot,A telefonnal rá tudunk csatlakozni minden megy (zene,képek)csak a telefon nem mikor valaki hiv,vagy hinak akkor a rádio elhalkul de nem lehet semmit sem hallani, a tuloldalon egy kis recsegést,és olyan robot hangot lehet hallani halkan.Mi lehet a gond??Nagyon szépen köszönöm a válaszokat
rob210
Topikgazda
Legalnagyobb örömömre elment a vas.
megszűnt a kattogó nyikorgó hang.
Renault power
diablo1984
veterán
Nemem az 1,6 16v-s renaulthoz sem értettek(érthettek) mikor vezérlést kellett cserélni. A márkaszervíz csinálta meg végül ami azóta is hibátlan. Hónapokig házaltam a szerelőknél, senki sem akart még csak hozzá nyúlni sem, ezért maradt a renault szervíz, bár pár hónapig udvarolni kellett nekik(éstsd ez alatt, hogy 6db ranault céges autónk van és 1-2hetente mindig egyeztettem velük, mert mikor melyiknek volt olajcsere), mire beadták a derekukat és megcsinálták.
mycso
Topikgazda
Esetleg másik telefonnal megtudod próbálni?
Első körben nekem valami telefon beállítási hibának tűnik.
Illetve egy olyat csinálj meg az autón, ha voltak benne elmentett telefonok és rlink profilok, azokat mind töröld, ha ezt még nem tetted meg.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Ifone?
Vagy droid?
Renault power
Benir8
senior tag
Okoskerék állapotáról honnan lehet kideríteni? Van hangja és az milyen?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ezt a kérdést nem értem. Vezérlés cserénél csere az okoskerék is. Nem tudod vizsgálni az okoskereket!
Ha beszarik kezdheted előről a vezérléscserét!
Renault power
Ferike71
friss újonc
Mér probéltam minden telefonnal Ifone, android mind a kettővel ugyan ugy nem megy. Minden régi profilt kitöröltem
Ferike71
friss újonc
Mindkettővel probáltuk. Ugyan az a mese
rob210
Topikgazda
Meg kéne nézni diaggal mi a helyzet a fejegységben.
Vagy beállítási bibi, vagy lehet kell egy software update.
Renault power
molnarpeter
nagyúr
Lélekben veled a K9K 728 hengerfej lent, karter folyamatban, aztán szét lesz fűzve terv szerint gyűrűzéshez (ismerősnek próbálok segíteni a projektben). A dugattyúk egyenletesen kokszosak, nem tűnt fel jelentős eltérés köztük, hengerfalon sem láttunk sérülést.
Közben kaptam az infót, hogy a turbó középrész csere után nem lett a csöve feltöltve olajjal. Tengely lóg is ennek megfelelően. Lehet a végén kiderül, hogy csak az volt a baja mindkétszer Hajtókar csapágyak miatt viszont jobb is, hogy szét lesz szedve, 250e km felett jár már.
rob210
Topikgazda
Ki cserélte azt a turbót 😱
Komolyan egyre több kókler van.
Ma már elment a vas szépen csendben egyenletesen járt a motor.
Jó nagy szívás volt, de ez is meg lett 3 nap alatt.
Renault power
molnarpeter
nagyúr
Na igen, minden motor csendes amíg nem jár komplett hengerfej csere lett a vége? Előző szerelés hibája kiderült?
Turbó dolog házilag történt, én akkor nem voltam ott, drága lecke sajnos.
rob210
Topikgazda
Igen muszáj volt .
Nem lehet vonalba fúrni olyan mély a barázda. 2 mm.
Kivenni meg 0.1 a max amit ki lehet venni.
Renault power
forceberg
veterán
Egyébként milyen állapotban van a motor belül? Lerakódások, csapágyak, stb.?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
molnarpeter
nagyúr
Olaj miatt van koksz égéstérben, csapágy még nem volt kint. Küldtem egy üzenetet.
mycso
Topikgazda
Szia, nem tudsz véletlenül gyári/utángyártott cikkszámot: 2019, 1.8tce talisman, első adaptív gátlókhoz?
Bárhogy keresgélek, nem találok ilyet. (1-2 cirilbetűs oldalt találtam, ahol meg-meg jelenik bontva).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
molnarpeter
nagyúr
Kárászy/Raj/Lindor/Katona némelyike javít ilyet is, ha esetleg szükség lenne rá.
[ Szerkesztve ]
mycso
Topikgazda
Javítás sajnos nem opció
Állítólag valamilyen nem bevallott konstrukciós hibájuk van, már létezik belőle módosított széria.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
rob210
Topikgazda
Szombaton megnézem, most semmi időm.
M3 gt vezcserében vagyok.
Jó nagy szívás ez a nagy motor a kis térben.
Lageszban sokkal egyszerűbb.
Renault power
norbert1998
veterán
Én már az olajcserétől is rosszul vagyok a tér méretétől, a turbó csere alatt meg majdnem kétszer adtam fel
rob210
Topikgazda
Viszont szép hangja van nagyon.
Renault power
norbert1998
veterán
Hozzányúltak valamilyen formában?
(#91727) molnarpeter válasza molnarpeter (#91719) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
K9K generál kérdés - kétféle gyűrű garnitúrát látok. Az olcsóbb molibdén, vagy a drágább krómozott kompresszió gyűrűs fajtát vegyük? Szerelés egyszerűsége miatt króm lett rendelve (könnyebb megkülönböztetni), de még nincs átvéve.
rob210
Topikgazda
Nem. Ez így tökéletes.
Ez 220gt limit series
162kw
[ Szerkesztve ]
Renault power
norbert1998
veterán
A kiadás miatt van más hangja, mint egy sima tCe-nek? Mert a sima tCe-nek szerintem semmilyen hangja nincs. Kis szívó hang felül
rob210
Topikgazda
Ez morog mint az éhes vadkan.
És nem a kipufogó! A motornak van valami kellemesen borzongató hangja.
Renault power
norbert1998
veterán
Nem lehet, hogy a rezonátor, ami az RS-en is van? Vagy ezen nincs olyan? Ahová az RS-re a lefújó szelepet szeretik kötni.
rob210
Topikgazda
Valószínű mert ez egy az egyben az rs.
Renault power
norbert1998
veterán
Á, csak kevesebb lóval gondolom, és a simának a futóművével? Vagy ez is a csonkállványos gólyalábas megnemmondomilyen nem-sima mcphersonos?
tycon
tag
Hogy lehet a Clipet win64 alá betenni, hogy menjen a Drivers\JCAE CAN APRES RENUMERATION. ami ugye XP 32 alatt megy csak.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
rob210
Topikgazda
Mindegyik csonkállványos, csak nem mindegyik csapágyas. Mint ahogy ez sem.
Hogy ne kavarjalak össze a futóműve a simáé.
A csonkállvány az a része a futóműnek amibe a kerékcsapágy kerékagy és a gólyaláb megy bele vagy rá..
Az , hogy a csonkállvány milyen kivitelű na az a nem mindegy.
Renault power
domper2015
senior tag
Megane 3 1.5 dCi kipufogó irányából hallok nyikorgást. Egy kis gáz adás semmi, gázelvétel nyikorgás. Mi a fene lehet?
Az alján láttam valami szelepet a kipufogón.
zsola400
aktív tag
Szerintem az a Clip csak win7/32 alatt működik rendesen, esetleg próbáld meg virtuális (32bit) gépen futtatni.
norbert1998
veterán
Köszönöm, erre gondoltam, a megfelelő szavak ismerete nélkül
tycon
tag
Ott van, VMvare-ban, XP-n. Csak az a gépem döglődik. Már bekapcsolni is a exp. gombbal tudom, és a töltési csatija is erősen KH-s. Pedig már 2x javítattam. a másikra meg nem megy át a Virtuális, átmásolva licencet kér a VM, azán ott az XP, azt se tudom elindilna e rajta. És még a Clipet is rátenni, derékba törni. Magamat.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
rob210
Topikgazda
Win7 32 bitet felteszed és telepíted a clipet.
Máshogy nem lesz stabil.
Renault power
Tosee
őstag
Sziasztok!
Az autóm bal első spirálrugója eltörött. Elvileg színkód alapján kellene az újakat beszereznem, ami esetemben zöld - zöld. Sajnos ezzel falba ütköztem, mert egyetlen webáruházban sem találok ilyet de még hasonlót sem. Hogyan lehet ezt egyértelműen beazonosítani?
Az autó adatai:
Renault Megane II PH1
Évjárat: 2004
Motor: 1.4 16V 98Le
Motorkód: K4J730
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
rob210
Topikgazda
Felhívod őket és elmondod mihez kell és mi a színkódja.
Renault power
Tosee
őstag
Köszönöm. Sejtettem, hogy nincs más megoldás
Érdemes még ezzel együtt mást is cserélni ha már a gólyalábat leveszi az ember? Toronycsapágy stb?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
tycon
tag
Értem. A szakszervíz már nem ilyen Clipet használ, vagy ott is XP32? Vagy nem Clip, hanem Bosch. De az nem orig Renault.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
(#91745) molnarpeter válasza molnarpeter (#91727) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
1.5 dci olajpumpa lánc cserére létezik határérték esetleg? A gyári pdf-ben nem találtam erre semmilyen infót
Az olajfogyasztás és füstölés elsőszámú gyanúsítottja az eltömődött lehúzó gyűrű lett. Mozgott mind a 3 gyűrű, de ennél a furatok teljesen el voltak záródva, és a spiráljába is beleégett már a koksz.
Maradt a krómos/drágább gyűrű (022 01 N0) - a tudományos döntés alapja, hogy a Mahle officiális katalógusban ennél írt gyári cikkszámokat, a másiknál meg nem.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Clipet használ.
Renault power
Gergello
addikt
Sziasztok !
1.5 dci k9kp8 motorba milyen olajat ajánlotok ? Utána kell töltenem, még van vagy 2000-3000 km szervizig, de majdnem a minimumon vagyok.
Josi
aktív tag
Idáig milyent használtál? Önts abból utána.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
Gergello
addikt
Fogalmam sincs, szerelő tett bele valamilyent. Ilyenért nem hívtam volna fel, de marad az.
Nincs olajfétisem, nem rakatok 8.000 - 10.000 Ft / literes olajat egy kommersz motorba.
[ Szerkesztve ]