Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#91601) CriticalHit válasza rob210 (#91599) üzenetére


CriticalHit
őstag

Köszi.

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#91602) norbert1998 válasza rob210 (#91597) üzenetére


norbert1998
veterán

Fuuck. Na igen. De akkor miért fejjel lefelé rakja a gyártó a márkanevet a rugóra?

(#91603) Tosee


Tosee
őstag

Sziasztok.
Adott lenne egy Renault Megane 2/1. 2004 es évjárat, 1.4 16V.
Azt a jelenséget produkálja, hogy a jobbos ablakemelő motor random időközönként felfelé hajtja az ablakot. Csatlakozók jók, nincs oxidálódva és dörzsölés sem látszik a vezetékeken. A napokban kezde el... Találkozott már valaki ilyennel?

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#91604) lsebestyen válasza Tosee (#91603) üzenetére


lsebestyen
addikt

Az ajtóhatárolónál lévő vezeték-átkötést nézted a gumi alatt? Hátha ott dörzsölődött ki és kontaktos.

(#91605) tycon


tycon
tag

Kérdésem volna. Laguna 2. ráncfelvarrott. A klímaventillátort nem szabályozza a digit egység. a pucukák mennek, le fel, de tojik rá a motorventillátor. Előtét új, digit egység cserélt, az is azt csinálja. A Clippel lehet valamit tanitani?. És ha kikapcsolom a digit egséget, akkor is forog közepes fordulaton. Indításkor meg vár egy kicsit, és nekilát közepesn forogni. Hideg, meleg van, lapátok dolgoznak. Be lehet kalibrálni-tanítani a ventillátort? Hol találom a Clipben?

fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök

(#91606) Tosee válasza lsebestyen (#91604) üzenetére


Tosee
őstag

Konkrétan a gumit nem vettük le, de mozgattuk és akkor nem csinálta. Az ajtó kárpitot vettük le, de ott sem látni semmi ilyet. Persze azért rá fogok nézni újra.

A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!

(#91607) rob210 válasza troll81 (#91600) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mi az a kerékanya? Renault agy nem tőcsavaros!
Nincs kerékanya, kerékcsavar van. Arra gondolsz? Az 110 max.

Renault power

(#91608) rob210 válasza norbert1998 (#91602) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mert na azért amiért. 🤣
Én meg szoktam mérni az átmérőt és úgy rakom össze, már nem foglalkozom vele ki mit mire ír.
:W
Az alkatrész gyártók felét le kéne lőni.
Új vezérlés szett, persze, hogy nem építettem be.

Renault power

(#91609) troll81 válasza rob210 (#91607) üzenetére


troll81
addikt

:B igen arra. :K 100Nm meghúztam.
minden más kerékanyás.keresek mindent össze hozzá de eddig nagyon idegen a terep.
10 évig egy helyen volt a kisautó, sajnos nem használtak, agyon sok miden cseres lesz.
araban rá lehet tudni. tudtam mit veszek félig meddig a hátsó dobfék full idegen. :U
nem egy atomreaktor de meg nagyon utána kell menjek sok mindennek
sokszor fogok felszaladni ide,majd pontosítom a kérdéseim :R

köszönöm a segítséget előre is !

(#91610) lsebestyen


lsebestyen
addikt

Rákattantam most a Megane kupékra, visszaolvasva 2.0 Tce motor jól sikerült, viszont az árak tekintetében vakon vagyok. Már jó ideje 3 darabot árulnak csak a Hahun, az egyik utoljára 2021-ben mehetett, azóta nincs is rajta műszaki, ez még szimpi is lenne. Németeknél (pl) azért nagyobb a merítés, de ahhoz nekem nincs energiám, inkább akkor marad az egyes Megane. Valaki vágja, hogy nagyjából mi az értelmes ár ezekért, és mi az ami gyanúsan olcsó? Pont pár napja írta @norbert1998, hogy ő 2M alatt vette, de az még a covid előtt volt...

(#91611) rob210 válasza lsebestyen (#91610) üzenetére


rob210
Topikgazda

Szerintem te is tudod, hogy ezt így nem lehet megomndani.
Van amelyik 2milliót se ér, van amelyikért a 4et is nyugodt szívvel fizettetném ki egy felmérés során .
Mindig az állapottól, felszereltségtől függ.

Renault power

(#91612) rob210


rob210
Topikgazda

Ezt itt hagyom legyen min gondolkodni. ;)

Renault power

(#91613) zsola400 válasza tycon (#91605) üzenetére


zsola400
aktív tag

Ha mindig megy közepes fordulaton a venti, kikapcsolt állapotban is, az előtét-elektronika hibája lesz (vagy nem belevaló, pl. Espace hasonló), vészüzembe megy.

(#91614) lsebestyen válasza rob210 (#91611) üzenetére


lsebestyen
addikt

Azért a gyakoribb autóknál elég jól be lehet lőni, hogy egy normális állapotban lévő autó reális áron van-e, de pár darabból egyelőre nem jöttem rá. Na de majd ha a közelben hirdetnek 1-2 darabot, akkor elmegyek megnézni aztán biztos tisztul a kép.

(#91615) norbert1998 válasza lsebestyen (#91610) üzenetére


norbert1998
veterán

A 2.0 tCe kupé nagyon ritka. Nem kovid előtt vettem, hanem kereken két éve. Akkor kettő volt fent hahun. Az enyém, 160 ezer km-rel, meg egy másik, az ország teljesen túlsó végében (olyan messzire el se mentem volna, tehát ha nincs ez itt a közelben, akkor lehet, hogy BMW-ben, Skodában vagy Mazdában ülnék :P). A messze lévő egy fekete (mondjuk már emiatt se néztem volna meg) 260 ezret futott autó volt 2,2 millióért hírdetve. Az enyémen csak acélfelni volt, szar gumikkal, 2,04-ért hírdette a srác.

Én azt mondom, most sem adnék ki többet 2,5 milliónál egy nem GT verzióért, de GT verzióért se madnék többet 2,8-nál. Mindkét esetben a nagyon patika modellekre gondolj, 2012-es FL előtt - de itt évjárat is sokat változik, amellyel az ár is sokat megy. A 3-as Megane 2009-2015 között ment, az enyém 2009-es.

Amelyik "szimpi lenne", azt én is megnézném. Csoprotban is bent az eladó, ha jól emlékszem, mert láttam már ezt a hírdetést. Napfénytető az aztán tényleg ritka. Cserébe nem elektromos a kézifék, amit valaki szeret, valaki nem. Nekem már hiányozna, az enyémben elektromos :B
Ebben a BT-ről zenét is lejátszó 3D Arkamys hifi van, szerintem jobban jársz vele, mint a BT-ről csak telefonálni képes TomTom navis verzióval (FL előtt).

(#91616) Sirus86 válasza lsebestyen (#91610) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Erdemes lenne esetleg a Becsuletes neppert megkerdezned, mennyibe kerulne behozni. Nemetben tenyleg vannak patika gepek. Pl ez igy elsore:
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-pdc-bose-klima-bluetooth/2667344210-216-1836

Vagy

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-line/2671856022-216-2015

vagy

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/renault-megane-iii-coupe-gt-bose-soundssy-navi-/2656680632-216-12912

Siman alkuldhato kint minden.

En anno 700 km-t utaztam egy iranyban a Kangooert, ami mind a mai napig megvan. Neha a befektetett energia megterul, mert nem egy vacakot fogsz megkapni.

[ Szerkesztve ]

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#91617) szebe válasza norbert1998 (#91615) üzenetére


szebe
őstag

Ebben a BT-ről zenét is lejátszó 3D Arkamys hifi van, szerintem jobban jársz vele, mint a BT-ről csak telefonálni képes TomTom navis verzióval (FL előtt).

Megane-ban is sikerült elkövetni azt a bravúrt, hogy csak a kihangosításra jó a BT?
Ezt eddig csak a lemezes navis Laguna esetén hallottam itt.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#91618) lsebestyen válasza norbert1998 (#91615) üzenetére


lsebestyen
addikt

Köszi az infókat! 2.5-2.7M lenne az ingerküszöb érte nálam, akkor ezek szerint van remény ilyen árban normálisat találni.
Elektromos kézifék az annyiból jobb, hogy van benne visszagurulásgátló? Sajnos túl sokat olvastam olyanokról, akiknek külföldön vasárnap hajnalban a nyaraláson ment tönkre. :DDD
Fejegységből 1 DIN Alpine-t tenném be, ha jól láttam ezekhez is lehet átalakító kereteket kapni, szóval az nem probléma (kormányról vezérlés annyira nem izgat, most is megvagyok nélküle)

Fekete autók nekem sem a kedvenceim de emiatt nem vetnék el egy jó vételt.

#91616Sirus86: gondolkoztam azon is, teljesen nem vetettem el a dolgot, ha már nagyon vennék másik autót és itthon továbbra sincs...

(#91619) Sirus86 válasza lsebestyen (#91618) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Ket helyen nezelodj:
Az egyik a Kleinanzeige, ez a mindenes aprohirdetes. A masik a mobile.de oldal. A tobbin kb. ugyanazok vannak. Fontos info:Kozep-eszak Nemetorszagban nem soznak, Bajorokat (del) felejtsd el, meg Del- es Nyugat Nemetorszagot is, mert rozsdahalom lesz az auto. Plusz Ausztria detto. En kozepnemetbol hoztam 6 eve a Kangoomat, mai napig tartja magat. Akkor nulla rozsda volt rajta 9 eves koraban. Itt viszont rengeteg autot neztem mar meg ismerosoknek, es 90% rozsdahalom volt. Ami Modust vettem, az is fentrol jott, na az sem rozsdasokdik, pedig 19 eves auto mar. Ha te magad hoznad ki, piros rendszamoz lehet kerni minden egyes helyi okmanyirodaban, azzal hazaviheted labon az autot.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#91620) tycon válasza zsola400 (#91613) üzenetére


tycon
tag

Kösz, de az eredeti, ami 2006 óta benne van, az eddig is belevaló volt. És ugyanazt csinálja. Nem csinál semmit. Illetve nekem az az elméletem, hogy a ECU ad neki parancsot, mert később indul, és ha leállítom a motort akkor is megy a közepes fordulaton. amíg a kártyát ki nem veszem. A nejem állandóan jön-megy, vagy a hó esik, vagy a szél fúj, vagy én nem vagyok 100-as (az nem vagy). Azt tudom, valahol van, hogy a lapátokat lehet mozgatni a Clippel. Ott a ventillátort esetleg tól-ig? Tudom, nincs rajta érzékelő. Azt se tudja, megy e.

[ Szerkesztve ]

fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök

(#91621) lsebestyen válasza Sirus86 (#91619) üzenetére


lsebestyen
addikt

:R Néztem amúgy múltkor már repjegyeket, valóban simán megérné ha magam hozom be, de én kb annyit tudok tenni, hogy alánézek meg körbenézem, kipróbálom a funkciókat, hogy minden működik-e. Itthon meg felfogadnék egy átvizsgálót, aztán ő diagnosztikával többet megtudna. Ezeknél a kocsiknál úgy gondolom fontos lenne ez a része is.

(#91622) norbert1998 válasza lsebestyen (#91618) üzenetére


norbert1998
veterán

Nem visszagurulás gátlós. Legalábbis nem automata. Te ráböksz a gombra, és nem gurulsz vissza, induláskor automatán kiold már.

A gond a központi motorossal szokott talán több lenni, de azt meg egyszerű kiengedni kézzel hétvégén a tengerparton is, de az például a 3-as Lagunában van.

Ezekben közvetlen a nyergen van 1-1 motor, viszont nem szokott velük gond lenni. Visszatekerni ezt is lehet kézzel, de sok szerszám is kell hozzá. Annyit dob a kényelmen, hogy engem nem zavar a veszély. Valamint ezt nem tudod elfelejteni behúzni, nem eléggé behúzni, behúzva felejteni, mint a hagyományos társait. Ez ha be van húzva, az a kerék nem mozdul meg semerre sem, olyan bika - rossz akkuval be sem tud húzni rendesen már.

Visoznt a fejegységet én biztosan nem bántanám, egyszerűen nem illik oda semmilyen nem gyári rádió. Legyen Bose, ha fontos a hifi, de az Arkamys sem rossz szerintem. Csodát egyiktől es várj, mert csak 130 mm-esek a hangszórók. 4*2 utas, külön egyégként. Bose esetében talán van mélyláda meg talán minőségibbek a hangszórók és az erősítő is.

[ Szerkesztve ]

(#91623) szebe válasza norbert1998 (#91622) üzenetére


szebe
őstag

Hill start assist van, de nem tart meg a végtelenségig (2-3 másodperc talán).

Amire nem kaptam múltkor választ, hogy van-e benne valami giroszkóp/érzékelő, mert ha csak picit lejt pl lámpánál az út, akkor nem aktiválódik, és szépen elkezdek gurulni, hiába tapostam előtte a féket. Meredekebb részen meg megtart gombnyomás nélkül, ha előtte nyomtam a féket elegendő ideig.
Meg asszem arra se, hogy baj-e neki, ha mindig indulással oldom, vagy érdemesebb féket nyomva "manuálisan" oldani.

[ Szerkesztve ]

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#91624) rob210 válasza norbert1998 (#91622) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát bizony elkeserítelek, van velük probléma.
Nem egynél beázik, meg elszakad a vezeték. Ha nincs nálad szerszám akkor bizony cumi, mert a trélerből is csak a csápos jó. Vagy valóban le kell kötni a motort és alatta kitekerni a tengelyt, különben nem mész sehova.
A központisnál az legalább jó, hogy van anuális vészkioldó.

Renault power

(#91625) norbert1998 válasza szebe (#91623) üzenetére


norbert1998
veterán

Na ezt kipróbálom :D :D

(#91626) mycso válasza szebe (#91623) üzenetére


mycso
Topikgazda

Az elsőre nem tudom a választ, a lagunában nem volt.

A kézi kioldást viszont én is indulással csináltam, nálam közel 150k km alatt nem jött elő ezzel kapcsolatos hiba (előttem nem tudom hogyan használták, összesen közel 300k km volt az autóban)

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#91627) Sirus86 válasza lsebestyen (#91621) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Igy igaz, en mindig a kis "vacak" ODB olvasommal megnezem az aktualis hibakat, az mar egy jo kiindulasi alap. Mindig az aljat es a hibakat nezem elsonek, a tobbi mar reszletkerdes. Es mindig privat embertol veszek,mert a cegek susmusolnak ezekkel is, es meg teged akarnak hulyenek nezni (foleg a torok es arab). De a profi atvizsgalo mindig kell, mert otthoni koca vagyok,aki csak jobaratnak vett, meg maganak autot. Ezert javasoltam pl a Becsuletes neppert. O megnezi, elhozza, lepapirozza, te meg ulsz es varsz. Meg egy dolog: Ha van rajta TUV, akkor otthon nem kell ra muszaki, mert atviszik a Magyar muszaki rendszerbe.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#91628) gergo5991 válasza rob210 (#91503) üzenetére


gergo5991
őstag

köszi a választ neked és #91499salieri -is

3+1 helyre voltam árajánlatot kérni a lengéscsillapító ügyben

1. hely - 500 eurós árajánlat, állításuk szerint meyle nem is gyárt lengéscsillapítót, valami randomot akartam rámsózni 100 eurós darab áron

2. hely - renault márkaszerviz - 550-650 eurós árajánlat + lehetséges még 100 euró felmerülő költségek gyári alkatrészre ( a 3. hely szerint a lengéscsillapító set tartalmazza a csavarokat is amiért a renault márkaszervíz 50 eurót kalkulált az árajánlatba

3. hely - alvázszám alapján meylét nem dobott fel nekik, de webáruházukban autóra keresve kidobta a meylét de nem akarták azt lerendelni semmi győzködés hatására sem, szóval KYB excel G lett ( gázos) itt végül 350 eurót fizettem.

52 euró db áron volt a lengéscsillapító, 50 euró db áron asszem a meyle felső lengéscsillapító csapágy vagy mi az, + gumi porvédő szóval anyag ár 220 euró volt, + 130 euró munkadíj..(3-4 órával számolva "papir" nélkül)

nyilván leesett nekem is hogy ez nem 4 órás munka, max 1-2 órás lehet (yt-os vidikbe pld 12 perc alatt kicserélik) , na de egye fene mivel ez volt a városban a legolcsóbb, így hát őket választottam..

+1. hely - elküldtek a picsába, 3 ültek bent az irodában, mondom nekik irtam emailt árajánlatot kérve, csávó mondja hogy ő csinálja az árajánlatot, de még nem küldték át neki, szóval a viszont látására kizavartak az irodából, hogy majd emailben értesítenek.. 4 napra rá irtak egy mailt, hogy a nagy műszakit mindkét oldalról fénymásoljam be nekik és majd akkor adnak árajánlatot..

[ Szerkesztve ]

(#91629) gergo5991 válasza gergo5991 (#91628) üzenetére


gergo5991
őstag

amúgy az új lengéscsillapítónak van valami bejárati ideje?

(#91630) domper2015


domper2015
senior tag

Valeo kuplung készlet Megane 3 1.5 dCi-hez mennyire ajánlott?

(#91631) rob210 válasza domper2015 (#91630) üzenetére


rob210
Topikgazda

Tilos!!!
Van akinek 500 nem olvasod rosszul 500km ert bírt!

Renault power

(#91632) rob210 válasza gergo5991 (#91629) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nincs, ha szakszerűen lett beszerelve, akkor azonnal teljes üzemre fogható.

Renault power

(#91633) domper2015 válasza rob210 (#91631) üzenetére


domper2015
senior tag

Az gyönyörű.
Mi ajánlott helyette?

(#91634) rob210 válasza domper2015 (#91633) üzenetére


rob210
Topikgazda

Sokan a sachs-ra esküsznek.
Én luk párti vagyok minden értelemben :D :D

Renault power

(#91635) domper2015 válasza rob210 (#91634) üzenetére


domper2015
senior tag

Az igaz, a Renault jel kötelez. :R
Nálam Puncus lett a neve a Megane-nak, már cégnél is úgy szólnak, hogy állj már arrébb a Puncussal :)

(#91636) polonic válasza rob210 (#91634) üzenetére


polonic
félisten

Na de várjál. A luk a mai világban már nem csak a Renault jelre hasonlító dolog lehet. ;] :DDD

(#91637) forceberg válasza szebe (#91623) üzenetére


forceberg
veterán

Ezekben is olyan xar, mint a PSA C3 vagy 208-ban?
Már kb. kiugrik a motor-kuplung-váltó a helyéről, mire elengedi...

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#91638) salieri. válasza domper2015 (#91633) üzenetére


salieri.
őstag

Nekem a Valeo 80 ezer km-nel tart.Clioba lukot rákattam, semmi gond vele, viszont erősebb láb kell. Egyre inkább azt látom a drágább nem feltétlenül jobb.

[ Szerkesztve ]

(#91639) Sirus86


Sirus86
tag
LOGOUT blog

(Luk-e, az ero van veled van :D :)) )
Az lehetseges, hogy a gyari valtok elmennek 250.000 km felett is? Ha igen, mi lehet a vege? VAlto olajcsere ketevenete eddig. Kangoo 2009, K7M . Allitolag hidraulikus kiemeleses a kuplung, igy magasan fog az elejetol fogva is. De meg mindig megy, es nem tudom hol a vege.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#91640) szebe válasza forceberg (#91637) üzenetére


szebe
őstag

Pici gázra már elenged, szóval nem hagyja nagyon megfeszülni.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#91641) rob210 válasza Sirus86 (#91639) üzenetére


rob210
Topikgazda

Érezni fogod, a végét 🤣

Renault power

(#91642) rob210


rob210
Topikgazda

2.0 dci tulajok figyelmébe ajánlom.
Segédfűtő egység felújítás.
Most pillanatok alatt eléri az üzemi hőfokot a víz. Ennek köszönhetően a motor is.
a testkábeleket meg nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy figyelni kell rájuk. Ez is el volt durván oxidálódva.

Renault power

(#91643) forceberg válasza rob210 (#91642) üzenetére


forceberg
veterán

Ezt ki kell kotni a picsaba, csak megnyomja a fogyasztast, meg jeghideg motornal terheli a generatort. Az 1.5nel kb. 75 fokos vizig mukodik.
Ezt kikotve telen -0.3l fogyasztas. Kornyezetvedelem mi?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#91644) rob210 válasza forceberg (#91643) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem ezt nem szabad kikötni és ezzel most vitába szállok!
Nagyon durván megdobja a kenés élettartamát, ha ez benne van.
A fogyasztást pedig akkora mértékben nem befolyásolja.
A gyorsabb bemelegedés után, jobb értéken dolgozik a diesel is.
Plussz így valóban bemelegszik akár rövid távon is és nem keletkezik emulzió a coolerben.
Az 1.5 esetén azért érzed a terhelést, mert kisebb benne a generátor.
Ebben ugye egy 210A-es mitsu van ami meg se érzi a 4db 7voltos izzítót.
:R

Renault power

(#91645) domper2015 válasza Sirus86 (#91639) üzenetére


domper2015
senior tag

Nekem 230.000 km felett jár, de már volt egy kis reszketés és keményebben kellett nyomni a kuplungpedált. Nem akartam aszimmetrikusra gyúrni a lábam, de biztosan kibírt volna 15-20 E km-t, ezért lesz cserélve.

[ Szerkesztve ]

(#91646) forceberg válasza rob210 (#91644) üzenetére


forceberg
veterán

Nálam is 210es van, 3,8kWon ment hidegben.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#91647) molnarpeter válasza forceberg (#91643) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fogyasztás nem egyenlő összes emisszióval ;)

(#91648) forceberg válasza molnarpeter (#91647) üzenetére


forceberg
veterán

Jaja, a kornyezetvedelmi xarsagok is szerepet jatszanak ebben.
Kar, hogy csak bullsiteles megy a valos megoldasok helyett.
Viszont az excessziv generator hasznalat olyan, mintha a jeghideg motorral utanfutot huznal.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#91649) Sirus86 válasza domper2015 (#91645) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog

Nekem meg semmi hala az egnek (mindjart 250k), vajpuha, neha hidegben reszket, de par perc utan elmulik. Csak meg vagyok dobbenve, hogy ennyit tud az eredeti kuplung vegyes hasznalat mellett.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#91650) molnarpeter válasza molnarpeter (#91409) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kompresszió mérés egyik hengerben kb 4 bar különbséget mutatott ki, szóval jön szét a motor. :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.