de ügyes vagy jó hogy tudtam, de nem sejtettem
291 km - 14,2 liter csomaggal szelidre és onnan majdnem hazáig. 120-as tempó végig.
de ügyes vagy jó hogy tudtam, de nem sejtettem
291 km - 14,2 liter csomaggal szelidre és onnan majdnem hazáig. 120-as tempó végig.
De próbálj meg teljesen azonos körülményeket teremteni. Kétszer kifogyásig autópályán fix sebességgel végig és melyikkel hány km-t tudsz menni.
Egyébként a hondám gázolajjal is elpöfögött egy darabon.
zsoltee10: pilot sport-ból akartam 2ct-t de abból nem volt. Brigestone BTxxx számozását meg se akkor se azóta nem értem. Melyik a puha, melyik a kemény és miért nem írják le, hogy mire tervezték? Szar a marketing, mivel hozzám nem jut el
[ Szerkesztve ]
adtál hozzá ajándék láncsprayt is?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#28804) runner 125 válasza SzalaiG (#28792) üzenetére
Ezt láttam már pár oldalon.
..a cikk végén a poén kicsit morbid, de a hsz.-ok között is akad jó néhány érdekes.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
3460km-rel
ALI_G: hasonloak a korulmenyek: meloba jarok vele, meg a hegyekbe ha csak egy tankolas lenne, az lehetne veletlen, csakhogy ez mar kb a hatodik.
mod: jah, ha valaki a Kerepesi-Hungaria keresztezodesben talal/talalt egy UFM 497 rendszamot, attol hajlando vagyok megvenni
[ Szerkesztve ]
Lofaszt. Lealkudtak belole meg 5000-et, mert elhagytam az egyik kormanyvegsulyt. Ha nem teszik, adtam volna, de igy nem.
while (!sleep) sheep++;
tegnap este arra jottem haza, de nem figyeltem. csak nem elhagytad? talan valami joarc letamasztja valamelyik oszlop melle.
Az még ott van a kereszteződésben
pffffffff
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#28810) Topiccsendőr válasza Nippon (#28780) üzenetére
hallottam róla, de egy évvel később. Ott állítólag üvegszál erősítést raknak a visszahívott vázba belülre. Állítólag.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#28811) Topiccsendőr válasza ALI_G (#28763) üzenetére
-Korom.
-Láttam.
-Nemtudom.
-félvicc volt. Mesélték nekem is, jóhaver, akivel járok euringre, (Hondás nagyon-neki lett hengerfejes a szalon 600RR je ) de amíg nincs tapasztalatom ezügyben, óvatosan bánok az ilyen közvetett tapasztalatokkal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#28812) Topiccsendőr válasza ALI_G (#28761) üzenetére
Ali B+! Én a következőket mondtam: ennél ami fent van bármilyen új jobb. Ennyire szenvedni egy guminál... nem értem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#28813) ALI_G válasza Topiccsendőr (#28812) üzenetére
Na erre emlékszem le lett cserélve, nem?
(#28814) Topiccsendőr válasza ALI_G (#28813) üzenetére
Ennyi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
ha ottlenne mar nem lenne
ha tudtam volna,h szereted huzni neki a gazt,akkor a 47-esen jobban megeresztettem volna.tudod miylen nehez volt visszafogni magam?
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
gyerekek,ritkan akadok ki,de tegnap nagyon. eletemben eloszor szalltam le a motorrol, es intettem rendre a kedves autost.
tortent a reggeli csucsban,h oriasi dugo.szeged fel van bontva,mindenki ideges,ossze-vissza mennek.koruton szepen andalgok.kenyelmesen nyugodtan.latom,h a mellekutrol be akar jonni egy autos.lehet,h mar fel oraja ott all szerencsetlen.nem szokasuk a szegedieknek beengedni a masikat.gondoltam jofej leszek,intettem,h menjen be.mentem kb 30-cal,lelassitottam 0-ra. erre a mogottem levo ladas nagy gazzal kikerul, es 5 centire !!!!!! a labamtol elmegy es bevag elem.kishijan megcsokolva akit be akartam engedni.
na itt eldurrant az agyam.nagygaz, beeloztem.piros a lampa. hatrafordultam, es megkerdeztem nagy karlenditessel,h ez mi volt? erre a sofor mellett levo no beint!!!!
na ok,labtamasz le,leszall,odamegy. ficko mar izzad.kellemes hanglejtessel megkerdeztem,h mit mutogat a kedves felesege,es miert tette ezt? ("mi a faszt csinalsz bazdmeg?meg akarsz olni????") erre mar a ficko elenzest kert.gondolom felmerte,h itt o volt a hibas nem kene pattogni.a no ekkor nem eppen finoman elkuldott anyamba. ekkor mar orditottam,h megis mit kepzel,nem latja,h be akartam engedni azt a szerencsetlent?stb stb stb a szokasos ideg. kb 10 percig orditoztam vele,a ficko vegig csendben helyeselt es bocsanatot kert.arra hivatkozott,h ideges volt es sietett. a no kb az 5. perc utan kussolt el. a gyerekek meg hatul ultek.
most kerdem en,mi lett volna,ha elut?megol? leszarom.a gyerekeit hogy neveli fel ezutan?gyilkos az apjuk! ennyit errol.
cserebe ezutan az osszes autost beengedtem,es az osszes gyalogost atengedtem,ahol csak tudtam.o meg vegig ott volt mogottem,de nem mert/tudott mit tenni.siessel bazdmeg.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#28818) Topiccsendőr válasza feca81 (#28817) üzenetére
Én tegnap engedtem át egy gyalogost zebrán, egy óriási fékcsikorgás mögöttem, amikor elkezdődött akkor már dugtam egy egyest és előre mentem, jól tettem mert majdnem teletöltött egy kocsi hátulról, biztos nem tudta minek állok ott, aztán ezt megpróbáltam Budán is, na akkor egy motoros előzött meg, zebránál, ahogy kell, a gyerekes anyukának rutinja volt, szétnézett úgy, hogy ennyire autópályán gyalogló ember nem nézi az autókat. Kell is. Segg mindenki, ennyi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
ez durva, pedig azt hittem, videk jobb, mint Pest. bar bunkok mindenhol vannak. en ma egy motorost engedtem ki a kapunktol (ahova en eppen beallni keszulodtem), felezovonalhoz lehuzodtam es jobbrol eleg kozel eppen kikerult a mogottem levo autos.
vigyazzon mindenki magara!
nehany ismerosom szerint pest jobb,mint szeged. ez a durva!
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#28821) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#28818) üzenetére
robesszel engem meg is toltak igy.a mai magyarországon veszélyes közlekedni.még a papák,mamák is agresszivek lettek.én nem tudom hány embernek kell itt meghalnia,hogy rend legyen.
nem a gyorshajtás a probléma,hanem az agresszivitás,hiába tesznek még ki 1000kamerát,az csak még jobban felidegesiti ezeket.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Velünk a hegyekben volt hasonló. Jövünk ki faluból, végén van egy vasútátkelőhely, előttem kocsisor haladgat, majd mindenki fékez és mit ketten motorosok a síneken tudtunk csak megállni Szemből jöttek, jobbról nulla hely. Nyomom a dudát, aztán már az előttem álló autósok is. Mögöttem az autós észrevette hogy nem kéne még beállnia mögém, mert beragadtam. Elindult a sor végre és látom, hogy az út szélén egy 50 körüli csávó állt meg buzin, mert megállt dinnyét venni, de nem volt neki se rendesen hely, de azért tudott volna rendesebben is megállni, ha előrébb megy. Megálltam mellette, bekopogtam, hogy eszednél vagy ember?! Már ő is tudta, hogy ökör volt, így bocsánatot kért. Aztán leléptünk, de basszus!
Tudom, megállhattam volna a sínek előtt is de pont akkor állt meg a sor, hogy két sín között voltam.
(#28823) Tüzi válasza Topiccsendőr (#28818) üzenetére
Miskolcon belénk is jöttek. Ha motorral vagyok, szerintem megdöglök. Zöld, sárga, piros. Kicsit határozottabban, de megállunk autóval, két másodperc múlva előrébb repült az autó egy olyan jó métert. Csaj nem vette észre, hogy piros, és megálltunk, azt hitte átmegyünk. A legdurvább, hogy nem fékezett. Nyakam 1 hónapig fájt. Persze Miskolc, persze cig..y, persze 5 perc múlva húszan lettek (powered by nokia) két rendőr meg messziről pislogott (oda sem jöttek). Motorral minimum 2-3 hónap kórház abban az esetben ha mákos vagyok, és lepattanok a szélvédőről mert nem nyakkal kapom el a tetőt, stb.
Ezt védd ki. Se hang, se fény, se semmi, hátulról telibe.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Lesz még rá alkalom!
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Nah jövőre a Suzuki is kiadja a 125-ös "sportgépét". Egész pofásan néz ki.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
cuki, tiszta gsxr
Az a mókás, hogy annó mindegyik motorgyártó, meg motoros leszólta a nyolcadlitereseket. Aztán bejött a kis cbr, leszólták, gagyizták, de a nép vitte mint a cukrot, most meg boldog-boldogtalan 125ös gépet gyárt.
Azért a Honda jól elszívta a piacot Bár Szegeden láttam három Yamahát is egymás mellett/mögött
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
pedig nekem szimpatikus Szeged jobban, mint Pest.
Jaja.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
romlott sushit ettek, vagy mi a f.sz? Az hagyján, hogy 4T, de mi a löcsért kell ilyen elb.szott vékony kerekeket tenni rá? és azaz emelt kormány? Ez egy CBR, más idomokkal.
[ Szerkesztve ]
Hát nem tudom, majd kíváncsi leszek rá élőben. CBR-nél sztem tuti szebb lesz.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
16,5LE? Mi ez, smkp?
Miért nem gyárt senki normális 250-400ccm sportmotort? Csak a Kawa 250-es kisninja van ebben a kategóriában, de az műszakilag kissé elavult, a kerekeket ott is bicikliről rakták át, hozzám hasonló magas embernek kicsi, és itthon nevetségesen drágán adják (tavaly 180-200-as $-árfolyam mellett Amerikában $3500 volt, itthon 1,3M.... 250-400ccm, 30-50LE, sportos kinézet, magas embernek is kényelmes sport-túra motor, olyan nehéz ezt összehozni?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Minek vastagabb kerek? Csak nehezitene a gepet. Masreszt most jott ki a VTR is, eleg nepszeru lesz, szerintem.
while (!sleep) sheep++;
(#28834) Nippon válasza Topiccsendőr (#28810) üzenetére
Kurvára megnyugtatna....
Ez kérlek szépen egy 4T 125-ös. Ahhoz képest viszont egész jó az a 16,5.
400-asokat én is hiányolom. Mostani technikával simán lennének 75-80 le-sek.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Hehe Áááá, vegyé' haccázast', köll' a sírásóknak is a zseton...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
A 16,5 lovas bringával ugyanúgy meg lehet kotlani, mint a nagyokkal...
Srácok valakinek van tapasztalata esetleg véleménye a Honda VTR SP1ről?
Ismerősöm gondolkodik rajta és hogy érdemes lenne e ezt a típust választani.
Túrázgatni,velünk motorozgatni kellene neki.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
az még nem is rossz egy ekkora géptől, ahhoz képest, hogy a cbr 14 az is tudja tartani velem a tempót úgy 4esig, aztán 120nál meghal
Nem rossz az sp1 sem, de sz sp2ben jobb az elektronika, befecskendezés, meg a futómű. Túrázgatni egy sportmotor? Hááát... túrázgatni meg motorozgatni a firestorm, a cbf/cbr-f, meg a vfr való, nem egy pályaszökevény. szerintem.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ezt kicsit különbözően látjuk, bár nem feltétlenül ellentétesen. Na mindegy
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Aha,hát akkor megmondom neki hogy inkább olyasmiket nézegessen.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#28843) bajnokpityu válasza Tüzi (#28840) üzenetére
SP1el jártak haverok a Horvát tengerpartra.tény,hogy iszonyat hasalós,de csak állandó szélnyomás kell,hogy elviselhető legyen.
aki SP1et vesz,az majdcsak nem porcukorból van.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
(#28844) #25954560 válasza bajnokpityu (#28843) üzenetére
hat en a vtr kapcsan hallottam eloszor motor-ulespoziciora h 'kerekbe tor'
az allando szelnyomas megvan 160 felett, de kicsiny hazankban turazni (foleg tobben) nem igazan van ra lehetoseg ilyen tempoval. hegyekbe meg szinten erdemes lehet felvinni egy sp1/2-t, mert orulet mekkorat lehet vele motorozni felfele, de fent aztan piheno . mondjuk mire a tobbiek felernek szoval vtr-t okosan. hatborzongatoan szep hang, nagy nyomatek, rovid hatsogumi-elettartam (megfelelo hasznalat mellett), gyonyoru vas. szoval jo az, de turazni
[ Szerkesztve ]
Szerintem egy 600-as gépre bárki felülhet, akinek van egy kis motoros tapasztalata, csak magas fordulaton elevenek és finoman éreztetik, hogy mi várható. Akinek van egy kis esze, az tutira nem fogja magát összetörni vele. (Legalábbis nem a teljesítménye miatt)
Gaboman: a VTR-ből tényleg csak az SP2-őt érdemes megvenni, de azt sem ajánlom. Nekem az egyik kedvenc gépem, de ha a barátod inkább túrázgatni szeretne vele, akkor mindenképpen lebeszélném, mert nem egy kényelmes motor még sportmotor viszonylatban sem. Városi használatra egyenesen katasztrófa. Nem tudom rutinja van a barátodnak de az SP-k nem kimondottan tanulómotorok...
Na igaz, mondjuk nem mindegy milyen haccázas'... CBF a maga 70 lovával elég barátságos jószág.
De mondjuk én sem értem miért nincs már 400as kategória. Bár az is csak szerpentinre jó, de oda k.vára
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#28847) Topiccsendőr válasza Tüzi (#28846) üzenetére
A 250-400-as sornégyes sportmotor kategória megjelenésénél Japánban egy óriási gazdasági fellendülés volt. Belpiacra el tudták maguknak adni méregdrágán. Ezek a gépek az angol Superbike újság cikke alapján az akkori 600-1000eseknél jóval kifinomultabb technikát képviseltek, és fejlettebbek is voltak. Ez megmutatkozott az árukban is, egy 400 as drágább volt a 600asoknál. A húzó ágazat most talán a 600köbcenti. Spormotorból adnak el általában a legkevesebbet a gyártók, a legnagyobb biznisz az A ból B be motorokban van. (mindig is abban volt) Mivel manapság még válság is van, egy ideig ne várjunk az ilyesfajta technikai csemegékkel ellátott kisköbcentis spormotorokra. Olcsó, kisköbcentis ál-sportmotorok biztos lesznek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#28848) Topiccsendőr válasza Kasza08 (#28830) üzenetére
Ezzekkel a kerekekkel lehet kanyarodni. Ekkora teljesítményhez nem tudom miért kellene nagyobb gumi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#28849) Prof01 válasza Topiccsendőr (#28847) üzenetére
Sajnos nem valószínű, hogy valaha is lesznek 400as sportmocik. A belpiacosok is csak azért születtek meg, mert akkoriban Japánban az adó- és a biztosítási rendszer olyannyira nem kedvezett a 400-asnál nagyobb motoroknak, hogy a széles vásárlóközönség nagy része nem volt hajlandó nagyobb gépet venni.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.