hja.. tud
szlovák oldalon is úgy zúgott el mellettem, hogy mintha ő lett volna. aztán már csak esztergomban láttam újra
bebasz, de asszem nekem idén ennyi volt a motorozás
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
hja.. tud
szlovák oldalon is úgy zúgott el mellettem, hogy mintha ő lett volna. aztán már csak esztergomban láttam újra
bebasz, de asszem nekem idén ennyi volt a motorozás
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
bebasz, de asszem nekem idén ennyi volt a motorozás
?
while (!sleep) sheep++;
ja, lassan indulsz, mi?
en most jottem meg a Mongol kajadabol, 5 orat voltunk ott kollegakkal. barcsak minden munkanap igy telne.
már nincsen időm rá
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Most adják a Suzuki-s részt a Discovery-n! De vártam már.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
lemaradtam, es nem is ismetlik. jovo heten MV Augusta lesz.
Nagyon jó rész volt ez is.
Le lehet tölteni. Ha nem tudod honnan, dobj egy pü-t!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Nem baj. Jovore talalkozunk a Francia-Alpokban, ha minden jol megy. Igazabol en sem turaztam egy rendeset sem ebben az evben, palyan sem voltam, ez van. Majd jovore.
while (!sleep) sheep++;
Honda mikor?
Kerülünk egy kört Visegrád környékén, akinek van kedve tartson velünk... Én lassan indulok is, úgyhogy esetleg telón keressen aki csatlakozna....
**********
Már volt. Az volt az első rész.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
jaja, azzal kezdtek. de valahogy igyekszem megszerezi minden reszt...
Valaki tegye fel! Please!
írtam pü-t
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Nincs mit.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
üdv. újra itthon Képek és sztorimesélés hamarosan. Képek eszméletlenek lettek
más: motordoki válaszolt kb. fél év késéssel: [link]
Na, megvolt a Safety Hungary első szint: a végén már egész jól ment.
Kár, hogy az oktatónak ez volt az utolsó napja, jó fej volt, sajnálom, hogy
nem vele lesz a következő szint. Mondjuk a végén kicsit "állatkodott" egy
robogóval, és úgy el is dobta, mint annak rendje... De azt mondta: nem is
motoros, aki nem esik. Azért rövidujjasban protektor nélkül fájhatott.
[ Szerkesztve ]
melyik megy el?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
az a vicces a doki válaszában, hogy a pilot road2-nél a dunlop roadsmart is jobb egy kicsivel szárazon, és meg se említi. a Z6 meg a pirelli pedig jóval le vannak maradva a fenti kettőtől, árban viszont húzós....
Nézitek a motoGP-t? Mindjárt jön a király kat.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
LoL. Nem túlozta el a választ, ahhoz képest, hogy fél évig írta.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
P. Matyi
ehh, nála voltam.
miért megy? mondta?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Tényleg? Kár Minket is ő tanított, szerintem nem csak iszonyat jól tudott motorozni, de jól is adta elő. Bármihez is kezd ezután, sok szerencsét kívánok neki!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Na hallod amíg nem rakunk fel képet a sunákról addig nem fognak ám ezzel foglalkozni .
Izelítőnek
Szeva all!
Biztos volt már kérdés, bocsi nem olvastam vissza, de;
Kinek mi a véleménye a nagyobb oktánszámú benyáról? Esetleges + adalékokról?
Múltkor kipróbáltam 98-assal -először azt hittem csak beképzelem, h jobb, de tényleg jobb volt. Kisebb gázokra is egyből reagált, illetve magasabb fordulaton jobban megindult.
Esetleg másoknak tapasztalat?
Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#28728) runner 125 válasza runner 125 (#28727) üzenetére
Adalék kapcsán kimaradt a link, konkrétan erre gondolok; Spuri
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#28729) #25954560 válasza runner 125 (#28727) üzenetére
a magyar benzin altalanos minosege nem jo, ezert minden oktanszam-noveles es (ertelmes) adalekolas arra jo h valamennyit kozelitsen a normalis uzemanyaghoz.
kb egy honappal ezelott tankoltam eloszor carrera95-ot a hagyomanyos omv95 utan es igencsak van kulonbseg. a fogyasztas leesett 6.7-6.9-rol szinte stabil 6l-re 100ankent. azota ezt tankolom. nem, nem a nagypapizas miatt, voltunk kanyarogni soxor es csapattunk lenduleteseket, a felhasznalas modja nem valtozott.
(#28730) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#28694) üzenetére
ráfizetsz egy Hrondára?
eladó Kawasaki j300 robogó
Neked gyárilag mennyi kellene? Nekem 2,5 - 2,9
Egyébként mivel gondolom te is sokat mész egyenesen, mint az emberek nagy része, így jóhogy elkockásodik. Már az enyém is kezd 4000 km után, igaz ebben volt jópár 2 személy, meg felmálházott súly. Használtat veszek, már eldöntöttem. Nem ér meg 36-ot egy hátsó új ennyi km-re, de 20-ért kapok "szinte" újat.
[ Szerkesztve ]
Felraktam a képeket. Szóval kollégák, tessék felkötni a gatyót
A lányokról részletesebb, behatóbb képeket erre találtok: ph_motoros.extra.hu (sajnos kronológiailag fordítva sikerült feltölteni a képeket.)
Na jó, nem csak a lányokról lesznek képek Értékelés jöhet a fórumba
ps: ja a lányok pénzért mostak motort, ha nem egyértelmű
[ Szerkesztve ]
van jopar pad alatt fekvos kep
a 7-es kepen levo moci tettszik, meg a csajok is - de csak hatulrol.
az elso 8000-et ugy tettem bele h legalabb 5k (de inkabb 6) ket szemellyel volt. es jol viselte. en hasznaltat majd akkor veszek, ha palyazni kell. megint bevalt az elore sport, hatra tura variacio, kb egyszerre koptak el, telen csere. 15k km-re nekem megeri vadiuj guma, szerelesekkel nem hiszem h sokkal elorebb lennek mondjuk 8000-nkent csereltetni a hasznaltat. meg ido is, a felni is tobbet kap, jo ez.
persze h sokat megyek egyenesen, ez nem palyagep (sot, sosem volt palyan). es ezzel jarok dolgozni is (marpedig a budai also rakpart pl nem egy oruletesen technikas szakasz ) de ki nem birnam rajta a hagyomanyosan vett turagumit (volt rajta metzeler z2, na az a katasztrofa szint volt, azzal egyutt h az valoszinuleg az eredeti gumaja volt, tehat 2001-es )
marpedig a budai also rakpart pl nem egy oruletesen technikas szakasz
Attol fugg, mekkora a forgalom es hogy mennyivel mesz.
while (!sleep) sheep++;
igaz, de attol meg nem kozelitesz a guma peremehez sehol
Ja. Nekem meg szoros a szele. Ez van, kozuton nem merek rendszeresen ledonteni egy 5 eves gumit, ami mar kemenyedik.
while (!sleep) sheep++;
Hát látod ez az, hogy van rakás gumi a piacon, de egy normális teszt nincs, így maradt az, hogy az árustól megkérdezem, hogy mit ajánl. Oszt vagy átbasz, vagy normálisabb egy fokkal.
Prof01: hja pilot sport-ot vettem végül, legtöbb infóm arról volt.
(#28739) ALI_G válasza runner 125 (#28727) üzenetére
Szerintem parasztvakítás. Nagyobb oktánszám pedig csak pörgős 2 üteműekbe éri meg. Japán motoroknak meg "felesleges", már csak olyan szempontból is, hogy a saját gyári (2006) papírján is az szerepel, hogy minimum 91-ös oktánszámú benzin kell bele. Ergo ha ezzel elmegy, akkor minek bele 98 meg ilyenek? 95-ös is jobb...
vegyél bele kerozint ott nem lesz kompresszió tűrés gondod
Volt egy csávó akit le se fényképeztünk. Reggel fél11-kor mikor Predával ittuk a kávét még ott tombolt egy csávó, láthatóan rövid volt neki az éjszaka, mert Becherovka-s üveget szorongatott, benne állítólag 2 dl jäger + cola, de már a sokadik volt, mert el se találta a száját vele, füttyögött a zenére, tapsolt, táncolt, szóval mindent csinált
&rew: na ez az, hogy ha nekem elmenne 15000-et egy ilyen gumi, akkor megérné újonnan, de 10-et se fogok elmenni ezzel.
preda: mit írjanak ha nincs kép az a lényeg.
[ Szerkesztve ]
es ez milyen talalkozo is volt pontosan? de akkor a hangulat jo volt.
lesznek uj KRESZ-szabalyok, tobbek kozott az is, hogy bringasok es robogosok a piros lampa idotartama alatt a jobboldali sav jobb oldalan eloregurulhatnak, megfelelo hely eseten.
[ Szerkesztve ]
Helyes, legalabb lesz hely kozepen.
while (!sleep) sheep++;
sokadik pirates family MC találka volt. Minden évben ilyenkor van a Szelidi tónál (Dunapataj). Sátras ivós, iszunk hányunk belefekszünk buli rock-os koncertekkel.
Na ez az új KRESZ is tartalmaz agyrémeket. Iskolabusz, szoros jobbratartás....új KRESZ-t csinálni marha sokba lenne az tuti, de kellene.
szokasos IHB buli.
en az egesz KRESZ-t ujrairatnam, regen meg jo volt, de manapsag...
áhh fos..
kevés a karbon
-= No way back from Here =-
mert nem jó gumit vettél. felesleges volt a pilot sport, ha vettél volna egy két komponensű túra gumit, akkor azzal elmennél bő húszezret, és dönteni is lehetne mint állat, és nem is kockásodna. mai napig nem értem, hogy miért vettél ilyen sportos gumit, amikor már 4000nél kockásodik, mert nem arra használod, amire való. talán emlékszel, hogy tavaly a ringen peremig döntöttem a dunlop roadsmartot, miközben bő 20000 kili van most benne, és még elmegy néhány ezrest. rengeteg 2 személyes kili is van benne. és most kezd kockásodni....
(#28748) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#28730) üzenetére
Meganagylóóóó***szt. ha a Honda fizet nekem, akkor talán. Mivel alattam a rutinvizsgámon egy "elnyűhetetlen" Honda megállt mint a szög, majd ezek után a forgalomvizsgámon beszart az elektronika egy másik Hondán, eléggé húzom a számat rá. Öregek voltak, meg szarok, de amilyen urban legendeket elhisznek emberek egy márkáról... Nah ettől is a hideg kiráz. Egy SP2re talán egyazegybe, de nagyon gondolkodnék, nagyon szeretem ezt a bringát. Egyébként meg nem győzöm említeni hogy nem érdekel a márka, lehessen vele motorozni, ennyi. Következő bringám olasz lesz asszem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#28749) Topiccsendőr válasza ALI_G (#28739) üzenetére
Annyira nem szerintem. Kétütemű nem tudom hogy jön a képbe, vagy hogy annak miért lenne jobb. De egy fostrágya az alap benzin ez biztos. Nem a kompresszió miatt, hanem a lerakódások miatt is jobb szerintem a drágább. Én már azt szoktam, mert nálam pörög, mint az istennyila.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#28750) Topiccsendőr válasza #25954560 (#28700) üzenetére
Majd ha elmegyünk Aszalósékhoz akkor már valamit konyítani fogok hozzá.
Kellett a +1 személy ahhoz, hogy fussam azt a jó köridőt, csomó mindenre rájöttem, szóval nem nagygáz nagyfékezni kell, hanem bele kell menni a kanyarba, mint az igazi hülye.
Többi cipőorrleérintős kollégának mondanám, hogy le is ért a csizmám orra spiccelve utassal. Atomstabil volt ez a kis szemétláda. Utána olyan könnyűnek éreztem hogy futottam egy 2 másodpercel jobb időt, mint szoktam. És ha nem csúszna a kuplungom...
Nem menekülsz a csendőrség elől.