plasztikraketta ide vagy oda, veszettül megy azért az az r6..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
plasztikraketta ide vagy oda, veszettül megy azért az az r6..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
az télleg faja kis szakasz
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
és veszettül kényelmetlen is
-= No way back from Here =-
(#28404) ALI_G válasza Topiccsendőr (#28381) üzenetére
khm, mit nyavalyogtam? Mi azt akartuk, hogy gyertek át a Mátrába meg a bükkbe. Mentünk vasárnap egy 300 km-es karikát. Bár engem szlovákia továbbra nagyon mozgat, hogy ott csak több kanyar van mint itt.
Pest köré azért f*s elmenni, mert mire odaérek megunom az egészet.
mod: olvasom, hogy azért megsajnáltál
egy euroringre vevő vagyok szeptembertől. De menjünk már ki többen is, az úgy a faja.
[ Szerkesztve ]
Sracok, 95% hogy elado lesz a motorom, koltozkodes miatt.
CBF600S, 11000 km, friss olaj, Yuasa akksi, tankbor, e-legal karbon kipuff + gyari, Givi turaplexi, hatso doboz, bukocso, ABS, riaszto, markolatfutes. 1.1-ert hirdetem, forumozoknak mondjuk 1.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
kb szte mi is így vagyunk az oda-vissza úttal...
a vasárnapi karika nekem 2 kila volt, de így is bőven elég volt,
szénné izzadt a valagam
-= No way back from Here =-
Hatvan-ba kell költözni, faxom
oké
-= No way back from Here =-
Van kiadó szobátok?
kéne garázs is ahova betolhatom a vasat
[ Szerkesztve ]
enis ugy mentem nagyreszt.
Emvy: nemaa!
Ize, nem orokre mennek, es persze vennek motort ott is, csak kivinni nem igazan eri meg.
while (!sleep) sheep++;
Privatban megirom, jovo hettol akar forumban is.
while (!sleep) sheep++;
nem baj,megvan a kulfoldi alkatreszbeszallitonk
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Szerintem úgy nem annyira nagy szám hogy Turbó is van benne,Más motor is kapna hasonló teljesítményt egy Turbó segítségével!
Évjárat? Képek? Aztán segítek hirdetni.
Már olvastam, de why the fuck-ért van benne turbó? És hol a dízel motorok előnye? Hogy félig a turbó miatt nagyobb a nyomaték és húdejó?
mindegy, legyen belőle motor és meglássuk.
Kawasutra
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
jah, csak 700ccm-ből és asszimetrikus dugattyúkkal...
-= No way back from Here =-
gondolom a kevesebb köbcentit kompenzálták a turbóval,
ill a nyomaték végett...
-= No way back from Here =-
Egy 50 éves holland motorost pont esés közben kapott le a traffipax:
Részlet a hatósági közleménybõl:
"...ez nem minõsül gyorshajtásnak, hiszen a képen nem ül a motoron. Nincs törvény arra, hogy gyalogos nem csúszhat 137 kilométer/órával."
[lAyCsI]: aha, csak a turbó meg drága.
[ Szerkesztve ]
eegen, valszeg ha szériaérett is lesz a dolog, kb. valami kézzel összepakolt limitált darabszámú vasba pakolják bele, tehát nem a tömeg által megfizethető kategória lesz az tuti
-= No way back from Here =-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
itthon megbüntették volna, mert feltehetőleg ő vezette a motort, az esés közben pedig csak lassul, tehát ennél gyorsabban is ment. Úgyhogy szurkoljon le 50k-t, de gyorsan
hejj, mindenki megy kulfoldre motort venni?
ez nagyon kemeny!
looooooooooooooooooooollll
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Miután tegnap letettem a forgalmi vizsgát és elvileg megszereztem a jogosítványt, ma már mentem is a Safety-Hungary lvl 1-re. Sőt, maradtam is volna még egy kicsit, élveztem. A gyors szlalomozás elsőre kicsit ijesztőnek tűnt (főleg a hátuk mögött ülve), de hamar ráéreztem és egész jól ment (mármint egy totál kezdő 1-napos lámától). Nekem legalább nem kellett beidegződésekkel vagy rossz emlékekkel küzdenem, így mertem dönteni / húzni a motort. A rénszarvasosra viszont csak a végén kezdtem ráérezni.
Már várom a folytatást
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
rénszarvas? pls magyarázd el.
látom a kép osztatlan sikert aratott
javorszarvas-teszt. hirtelen iranyvaltoztatas. gondolom.
azt csak a kettes szinten tanítják meg igazán. első szinten csak alapot mutatják meg, hogy kezd el az utakon tudatosan így használni a sávváltást és a kikerülést, hogy legyen hozzá pár ezer km tapasztalatod, hogy a következő szinten keményen ráfeküdhessenek a villámgyors kikerülés technikájára, aminek ez az alapja.
de először tekerj bele a bringába 10-15e km-t, addig nincsen értelme kettes szintnek
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
+1, szerintem sincs.
while (!sleep) sheep++;
"de először tekerj bele a bringába 10-15e km-t, addig nincsen értelme kettes szintnek"
Azt most tényleg csak abba tudnám beletekerni Jelenleg nincs és egy jó ideig még nem is lesz motorom Nem tudnám hova tenni, és otthon még mindig kézzel-lábbal tiltakoznak ellene; a pénzem is lehet inkább másra, pl saját lakásra kéne félretennem, no meg jelenleg munkanélküli vagyok.
Lvl 2-t természetesen csak jövőre vagy azután gondoltam, a folytatás alatt most csak a második napot értettem. De eddig nagyon tetszik. Valami durvára, embert és bátorságot próbálóra számítottam, de ez nem vészes, sőt, élveztem, jól szórakoztam.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Sajat lakas...
Szoval ugy meg foleg nem eri meg a 2. szint, ha nincs sajat motorod, el fogod felejteni. Meg motorral is elfelejted, mert utcan nem lehet padloig donteni.
while (!sleep) sheep++;
mert sajnalom a biciklit es magamat is rossz minosegu uton hajtani. a hepehupas utakat csak osszekoto szakasznak tekintem, ott olyan 70-80-at szeretek gurulni, aztan ha elfogy vegre, johet a csapatas. erre a vasra szamitok legalabb 5-6 evig, jo lenne ha nem esne szet csak azert mert en birka vagyok
lAyCsI: nedumajja, neked minden motor kenyelmetlen jo-jo h nem fersz el egy haccazason, de az ace nem pici motor es a tobbiek azon is kirohogtek sztem neked a kovetkezo motorod egy nyujtott v-max lesz emelt kormannyal, az mindent tud, amit a nagybandi
csak ha o a tulajdonosa,akkor buntettek volna meg.mert magyarorszagon azt buntetik,akie a motor, v auto. magyarul ha senki nem vezeti a motor,v autot,hanem az onmagatol a csodaval hataros modon sofor nelkul tullepi a sebesseget,akkor a tulajdonos kapja a csekket.hogy is mondjak ezt,objektiv felelosseg
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
sztem marad a nagybandi még jópár évig...
max még egy Yoshi vezérműtengely+full kipuff rencer, néhány origi karbon idom és kész
az acénak meg akkor is kemény az ülése a bandi után
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
ace kemeny a bandihoz kepest, de ezt valaha sportmotornak terveztek. ahhoz kepest meg rettenet kenyelmes
meglepődnék ha az ace szétesne.. rohadt egy masszív konstrukciónak tűnik, ezek a régi jamakák még nem igazán kényesek. láttad az enyém, 2001-es bringa, és azért a fézer már kapott nem keveset.. ok, olajcsere lesz a villában, de tényleg ennyi. az ace meg gyanítom egy jóval pöpecebb szerkezet ennél. én nem aggódnék.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ahahah, ma befele jovet jottem egy piros R6, kb. 2001 kornyeki evjarat, rajta gyonyoru seggu szoke csaj
while (!sleep) sheep++;
fotó???
rendszám???
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
csaj telefonszáma?
ki ult elotte?
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
azigaz,
viszont a futóműve télleg hibbátlan
hány LE-es gyárilag?
-= No way back from Here =-
adjunk fel hirdetést!
Szőke, jóseggű, R6-os bula kerestetik PH! motoros topikba,
gyéren öltözött fotós bemutatkozás végett
-= No way back from Here =-
enis lattam! feher shark buko es valami top volt rajta, nem??
ma majdnem megborultam...
Arpad uti feluljaro (Ujpestrol Rakospalota iranyaba) alatt elmentem, es ott ilyen feher aszfalt/beton van. a jobbos kanyarban - mikor mar bedolve voltam - hirtelen az elso kerek kicsuszott, en meg valami hirtelen mozdulattal vissza birtam rantani. miutan hazaertem, megneztem, es a gumi oldalan latszik valami elkenodott sz@r... nemtudom a csuszas okat, de semmi nem volt az uton - direkt figyeltem.
mészköves aszfalt nagyon sunyi, vigyázni kell vele!!
múltkori gurulásnál amikor hirtelen befékezteke előttem Persuék fehér aszfalton én is kersztbefékeztem magam &rew ászával... be is parrantottam rendesen pár mp-re
-= No way back from Here =-
A top nekem nem remlik, a vilagos buko az stimmel. Levetkozott volna menetkozben?
A Szentendrei uton ment befele a varosba, fekete csizma es egy szuk haromnegyedes kockas nadrag volt rajta.
Rendszam? Hat, nem azzal voltam elfoglalva, rossz reflex..
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;