Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#36001) TayRol válasza Gaboman (#35999) üzenetére


TayRol
veterán

es ugye penztarcafuggo is.

(#36002) Djuree


Djuree
félisten

tiszaújváros esetleg miskolc környékén lakik valaki? jó lenne majd motorozni valami ph-s arccal :DD

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#36003) Gaboman válasza TayRol (#36001) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Igen,teljesen igazad van ebben.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#36004) Ferdzsoo válasza Djuree (#36002) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Most szerintem inkább csak motorcsónakozni tudtok majd. :DDD

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#36005) Djuree válasza Ferdzsoo (#36004) üzenetére


Djuree
félisten

ja az is lehet :DDD

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#36006) Daywalker válasza Djuree (#36002) üzenetére


Daywalker
addikt

Én Bp-i vagy környéki arcokat keresnék túrázni vagy csak úgy tolni néha a városban estefele, amikor kicsi a forgalom ;]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#36007) TayRol válasza Daywalker (#36006) üzenetére


TayRol
veterán

en 15.kerulet, de 12.-ben dolgozom.:)

(#36008) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Sziasztok

Sorry,hogy nem olvasom vissza teljesen a topikot, bár tuti volt már róla szó. Szóval gondolkodunk egy robogó vásárlásán, ide Pestre. Én tapasztalatból tudom, hogy az én közel 100 kg-om alatt egy 50-es lófütty és bedarál a forgalom, mint a pinty. Milyen tapasztalatok vannak arról, hogy a 125-ös, de 50-es papírokkal rendelkező robogókat a rendőrők mennyire ismerik fel, csesztetik? (Aprilia Habana lenne az áldozat, tehát nem egy Burgmann. :) )

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#36009) TayRol válasza Gaboman (#36003) üzenetére


TayRol
veterán

olcson jo allapotu hasznalt sportgumi. es mindenki boldog.:)

(#36010) Kasza08 válasza V.Stryker (#36008) üzenetére


Kasza08
őstag

Haverom bátyját scarabeoval 125-el kapták el, no rendszám, no jogsi rá, meg is büntették (azt már nem tudom mennyivel, de 30k-nál nagyobb összegre)
persze az elég nagytestű, és rajta is volt, hogy 125, de mostanában eléggé odafigyelnek rá.
a habanára talán rátudod fogni, hogy 50-es, ha nem kéri, hogy indítsd be. ott a hangjából felmerül benne a gyanú, és elküldi vizsgára. Bár ez egy korrupt ország, megúszhatod 20k-ból is:) tiéd a döntés.

(#36011) Daywalker válasza TayRol (#36007) üzenetére


Daywalker
addikt

Én 2. ker, de a 7-ben dolgozok, de nem olyan nagy ez a város:) 15-ben meg amúgy is ismerős vagyok...pár embert össze kéne gyűjteni közös gurulásra, benzinkutas üdítőzésre :C

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#36012) V.Stryker válasza Kasza08 (#36010) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Hát ez szomorú. Csak felb.szom magam. Innen nyugatra lehet B-vel 125-öst nyomatni. Itt nálunk nem, há mér is, tényleg. És azt nem is említem,hogy itt pesten egy 50-essel, közel 100 kilósan? ..bedarál a forgalom. Főleg nekem kéne többet menni az Üllőin, Hungárián. Mi a gedvát csinálok egy 50-el? :W Persze, tegyem le a jogsit 100 rugóért, hisz gondolom erre megy ki. :W
Pedig nem az a biztosítási többlet vág oda, hanem hogy a cégbe lenne véve,hogy néhány apró dologért ne kocsikázzunk a városba....gyorsabb, olcsóbb, környezetkímélőbb. És nálunk senkinek nincs meg az A jogsija, de még A1 se. :((

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#36013) Tüzi válasza F1DO (#35995) üzenetére

Le lehetne igen. Ez is nézőpont :)
De ha egyszer van, akkor néha el kell ereszteni, had éljen. Jó hallani amikor sír a fogaskeréksor, morog a V4, stb. Mennie kell néha. Néha. Nem mindig, csak néha.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#36014) Daywalker válasza V.Stryker (#36012) üzenetére


Daywalker
addikt

Én egyetértenék azzal, hogy nem lehet B-vel 50-nél nagyobb hengerűrtartalmú motort vezetni, mert aki motorozni akar, az tényleg tanuljon meg motorozni. Ahogy már más is megmondta, a motor nem autó és ez totálisan igaz. A robisok többsége életveszélyesen megy így is, tisztelet a kivételnek. Ami viszont nagy baj, hogy önmagában a jogsiszerzés idehaza nem jelenti azt, hogy megtanulsz motorozni (kivéve, ha olyan helyre jársz, pl. hungaroringes oktatás), sőt, csak pénzbehajtásra megy. Tehát sakk-matt helyzet alakult ki szokás szerint.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#36015) Tüzi válasza V.Stryker (#36008) üzenetére

[link]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#36016) V.Stryker válasza Daywalker (#36014) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Egyébként a B jogsinál ugyanez. Én motoroztam, ezért sajnálom,hogy nem fér bele a 125-ös. Nem ver oda annyira az a plusz 5 ló szerintem és a köbcenti sem mindegy. ( Vagy 9 éve volt szerencsém egy olasz valami TM márkájú olajhűtéses krossgéphez, az 80 köbcentis volt, 40LE, de a bokám lefostam rajta. :C )

A másik ,hogy aki nem tud motorozni, az ugyanúgy odavágja magát 50-essel is. (Tudom met eccer két éve, a borospincéből hazafelé az 50-es 18 éves Yamaha Mintem úgy bevágott a temető mellé az árokba, hogy öröm volt összeszedni magam. :D De mondjuk azé a borospince a hibás. :D )

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#36017) Kasza08 válasza V.Stryker (#36012) üzenetére


Kasza08
őstag

Hát én még az 50-est sem adnám a B-hez, mert: miért is jogosít fel valakit a robogó használatára az, hogy levizsgázott autóra? Persze, 50ccm, egy motoros bicikli, ki ne bánna el vele? Ez volt régen, Amikor volt Babetta, simson, riga... Azóta az 50-es robogók is ~9 lóerősre nőttek, az már nem bicikli. Persze, aki úgy érzi, hogy nem tud motorozni, az nem teszi. De attól én még legalább 3-4 óra 50 ccm-es vezetést írnék elő, ha vizsgázni nem is kell, de lehet azt is kellene. A1-től meg még Safety Hungary-t is kötelezővé tennék!

#36016: No azért nem 5 lóerő a különbség, nem csak robogókról beszélgetünk! Az Aprilia SR 50-em gyári adat szerint 5, míg a 125-ös RS-em 35 ló. A kategoriázási rendszerünk kuka, az Ak-t teljesen feleslegesnek tartom, az A1 korlátozása 11kw-ra pedig nevetséges.

[ Szerkesztve ]

(#36018) Djuree


Djuree
félisten

bakker múltkor mentem életemben először robogón, nekem kellett a kis pöcsöknek kivinni a motort, mert van már jogsim rá :)
104 kiló vagyok, 196 cm. komolyan néztem ki rajta. a lábam nem tudtam hova rakni, valahogy előrenyújtottam és megtámasztottam az idomban :DDD alig ment a kis cucc 40-el, de nagyon nyivákolt, sajnáltam is szegény párát :DDD

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#36019) Kasza08 válasza Djuree (#36018) üzenetére


Kasza08
őstag

Mekkora? Mert apám Mintjén én is vicces vagyok, az SR-en már korrekt. 50-es mindkettő.

(#36020) Djuree válasza Kasza08 (#36019) üzenetére


Djuree
félisten

valami 50-es volt, valami target volt ráírva de hogy milyen márka azt nemtom :C

tesco parkolóban honda fireblade-et láttam ma, repsol-os festéssel :C

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#36021) runner 125 válasza V.Stryker (#36008) üzenetére


runner 125
nagyúr

Sajna manapság már nem módi.

Kb 3 éve vettem én is így a Runner-em. ..vmi piszok szar volt, folyton azt figyelni, h hol áll rendőr, azon agyalni, h megállít-e, ha megállít beleköt-e, stb.. egyszerűen élvezhetetlen volt.
Bár a Habana ilyen szempontból nyerőbb választás volna, mert nem olyan feltűnő.

..noh és még mindig fent áll az is, h mi van akkor ha esetleg -neadjisten- valaki elüt. Aminek Bp.-n elég könnyen megvan az esélye.
Hiába Te voltál a vétkes, esetleg kiderül, h engedély, biztos, papírok nélkül vezettél mindent rád varnak.

Zárásként szvsz inkább érdemes bevállalni egy 70-es vashengeres SR-t, vagy valami normálisabb nagytestűt, mint egy 125/50-es gépet. Illetve nyilván "B verzióként" marad a jogsi + legális út.

ui. 50-esnek nincs papírja, csak egy árva adásvételi, amit bárki csinál 1 perc alatt.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#36022) DigitXT válasza Daywalker (#36014) üzenetére


DigitXT
félisten

aki motorozni akar, az tényleg tanuljon meg motorozni
Ezzel csak az a baj, hogy a motoros oktatáson (tehát
amikor a jogsit szerzed) nem tanítanak meg motorozni.
Vezetéstechnikai tréning az más, ott már tényleg arra
mennek rá, hogy mit hogyan, meg hogy túléld. De aki
B-s jogsival el tud robogózni 50-essel, ugyanúgy el tud
egy 125-össel: nekem ez a tapasztalatom... Az semmi
pluszt nem adott, hogy 'letettem" az "A" jogsit. Ez van.
(Egy 125 4T robogó azért még eléggé a "megbocsátó"
kategória, nem nagyon lehet vele marhaságot csinálni:
jah, hogy megy 80-90-et? Nem muszáj annyit húzni...)

De most látom, hogy lényegében te is ezt írtad.:))
a jogsiszerzés idehaza nem jelenti azt, hogy megtanulsz motorozni
De mennyire, hogy nem. Az csak a papír része szvsz.

(#36023) .mf válasza Djuree (#36020) üzenetére


.mf
veterán

"tesco parkolóban honda fireblade-et láttam ma, repsol-os festéssel :C"

Inkább nem is sorolom, hogy mi mindent látok néha :)) Vagy mégis? :))
Ugyebár szomszédom az egyik Fastride szerkesztő, és itt van az egyik főhadiszállásuk. Láttam már tavaly, hivatalos megjelenés előtt VFR1200-at, különlegesebbek közül pl. V-maxot, meg viszonylag gyakrabban az ő motorjaikat (1098, MV Augusta F4 750, Kawa636, ill. K9 liter-gixer); ha ez nem lenne elég, a Nagyszőllős úton van egy másik motoros-magazin irodája, naponta többször megyek el mellette, ott is láttam már pár érdekesebb motort, pl. hosszabb tesztre lehetett ott egy Moto Guzzi, az a típus, amelyikben keresztbe fordított V2 van, s bár nem vagyok oda az ilyen félretro motorokért, de fehérben tényleg jól nézett ki. No meg itt van egy köpésre a Budaörsi / M1-M7 bevezető, elég sok motor megfordul erre :)) Tegnap például egy Harley-s felvonulásról jöhettek visszafelé a résztvevők, rengeteg Harley, rendőri felvezetéssel. Ja meg kb egy hónapja láttam S1000RR-t is, meg is lepődtem rajta, hogy bár tisztességes sebességgel jött, más motoroknál megszokotthoz képest alig hallottam -- ennek is elég lefojthatták a kipuffogó-rendszerét :))
Szóval itt körbe a sok nyalánkság, én meg továbbra is munka és motor nélkül :O :DDD :(

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#36024) Gaboman válasza TayRol (#36009) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Én is 25be vettem a két Sportmaxot,olyan állapotban volt mintha most jött volna ki a gyárból.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#36025) V.Stryker válasza runner 125 (#36021) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

És mi a helyzet a 80-100ccm -ig gépekkel? Az talán be lehetne vállani nem?

Mondjuk én tervezem az A letételét, de nem a céges 125-ös robcsi miatt. ;]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#36026) Ferdzsoo válasza Ferdzsoo (#35929) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Erre visszatérve, 100km/h fölött ment a "vétlen" motoros. Belső forrásból tudom, többen ismerték az arcot. Több autót is összetört már... Így az autóst valszeg vétlennek fogják kihozni, mert nem számíthatott rá.

Ilyenkor azért mindig megnyugszok hogy nem valóban "vétlen" motoros halt meg.
Mondjuk azért az sejthető volt hogy ahoz hogy 50 nél meghaljon nagyon nagy pechének kellett volna lennie...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#36027) TayRol válasza Gaboman (#36024) üzenetére


TayRol
veterán

az a baj, hogy az en motoromra nem talalok ilyet hasznaltba, mert 160/60-as hatsot nem sok sportmotoron hasznalnak. 180-asbol Dunat lehet rekeszteni.

(#36028) Integra válasza TayRol (#36027) üzenetére


Integra
titán

pirelli diablo és diablo corsa ha még sportosabb kéne. :)
sima diablo van a fézeren, illik a karakteréhez és van ilyen virsli méretben is:DDD

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36029) Integra válasza Ferdzsoo (#36026) üzenetére


Integra
titán

50-nél ha esel, még ha autóval is kresselsz, valóban elég nagyok a viszonylag kis sérüléssel járó megúszások. nálunk pár éve volt egy nagy baleset, a hülyéje 120-szal ment és a szemből balra szabályosan kanyarodó autót telibe trafálta. túlélte. az egészet felvette a köztéri kamera, azóta is játszák minden műsorban. brutál nagy baleset. mutatni kéne mindenhol mindenkinek..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36030) Integra válasza Daywalker (#36014) üzenetére


Integra
titán

a motoros jogsi megszerzése sehol nem jelent valós tudást, nem csak mo-n. mindenki szabadon képezheti magát, a saját érdeke. akinek pedig mikor megvesz egy 1 millás motort és nincsen 30-40 ezre egy 2 napos alap, kezdő tréningre... mert a 99% ilyen.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36031) Tüzi válasza TayRol (#36027) üzenetére

Keress 400asokról ledobott gumit.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#36032) Daywalker válasza Integra (#36030) üzenetére


Daywalker
addikt

Nem kell versenyzőt faragni az oktatáson, de szerintem abba a rengeteg órába sokkal több beleférne, mint amit valójában adnak. Mellesleg, ha már van valamilyen jogsid (nem valami A kategóriás) akkor még inkább tojnak a fejedre, csak menj át a vizsgán, mert "már úgyis tudsz vezetni". De a B jogsinál is szar a helyzet, pl. a tanulók nagy része sosem vezet sötétedés után, sem pedig autópályán, pedig ez is elő van írva a tanfolyam részeként. Na én ezekre gondolok...
De amúgy igaz, el kell menni egy tréningre...nálam is tervben van már (a motorozás utassal is hasznos tanfolyás, arra is tuti befizetek).

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#36033) Djuree


Djuree
félisten

nem ér semmit szinte a jogsis tanfolyam. nekem most 4 óra rutin után volt vizsga (átmentem), forgalom hétfőn lesz 3 óra vezetés, utána vizsga. de nekem már 9 éve van A1 jogsim, le is szarják a fejem csak menjek át a vizsgán. ez a különbözeti vizsga is csak lehúzás. rutin? lol. minek? 9 év motorozás meg autózás után még rutin? :Y (ráadásul B jogsim is van, autót is vezetek, van saját autóm is.) forgalom? minek? 9 év motorozás meg autózás után? :C de lehúznak 45k-ra...ami kéne az meg nincs:
-esőben vezetés
-sötétben vezetés
-a kettő együtt
-autópálya
-esetleg jeges út (persze ez csak gyakorló pályán)

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#36034) TayRol válasza Integra (#36028) üzenetére


TayRol
veterán

diablot lattam, de olyan fele-fele aranyban vannak a dicseroi es a kritikusai. corsa 3 lenne jo, csak az meg nincs ilyen kis meretben. :D

Tuzi: ha ez ilyen konnyu lenne.:) de szerintem maradok a nagyon akcios uj gumiknal, megha nem is a legujabb fejlesztes.

(#36035) Integra válasza TayRol (#36034) üzenetére


Integra
titán

nemtom hogy a legújabb diablo mikor fejlesztés. azt tudom mondani, hogy ahogy te motorozol, oda ha most veszel egy új diablo-t, bőven jó. szárazon és esőben egyaránt, két személlyel is tökéletes. apám anyummal 160-180-as tempót szoktak menni vele. a te igényeidnek egészen biztos megfelel. én is szerettem. előtte még a gyári fézeres battlax gumik voltak rajta, de nem voltak az igaziak, beszéltem a Bittivel, ha neki jó volt a diablo, akkor nekünk nehogy már ne legyen. :)

egyébként miket írtak negatívnak róla?

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36036) Steven válasza Integra (#36035) üzenetére


Steven
addikt

nálam az oktató azt modnta mennyek végig egyszer a pályán egyből küldött vizsgázni forgalom egyszer végig mentünk hogy mi merre aztán egyből mentem vizsgázni
nem volt kb 1 hónap mire meglett a jogsi ;] B az durvább ott van ugye lefizetés:D csomó haverom úgy vizsgázott.... én ott se vezettem ... beültem kb az első órán levezettem a rutin pályára ott megmutatták miből lesz a vizsga rutin aztán ua ez forgalom az is megvolt egy hónap alatt...

Este nem vezettem autópályának még a közelében sem jártam....

mondjuk én is 13 éves korom óta motorozom és vezetek autót... de akkor is... Mi ez már? :F mással is ezt csinálják aki 0 át vezet? csak fizesd be a tanfolyamot azt csokolom?

Mellesleg rohadt meleg van kint :C ma irány balaton már alig várom :K

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#36037) Integra válasza Steven (#36036) üzenetére


Integra
titán

kár ezen rágódni, a legtöbb helyen ez megy. sok a keselyű, kevés a kuncsaft, ha meg van, akkor nyomasd, fizess, aztán menj isten hírével.
menni kell külön tréningekre. a motorozás luxus, ahogy az autózá is ebben a világban. sokba kerül.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36038) TayRol válasza Integra (#36035) üzenetére


TayRol
veterán

persze-persze, nincs olyan gumi, amelyik jelen pillanatban ne tudna tobbet, mint en, csak igyekszem azert egy jo ar/ertek/futasteljesitmenyben jot szerezni. :)

sima diablot a csuszas es a nehez felmelegedes miatt huztak le, a diablo strada-t mar dicserik.

(#36039) Integra válasza TayRol (#36038) üzenetére


Integra
titán

ez elképzelhető, lehet, hogy a strada újabb fejlesztés. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36040) TayRol válasza Integra (#36039) üzenetére


TayRol
veterán

asszem van diablo, diablo strada, diablo rosso, diablo corsa 3 es diablo rosso corsa.:) ember legyen a talpan, aki ezek kozott kiigazodik.
most nezem, hogy a corsa 3-at kiveve mindegyikbol van 160/60-as, pedig ezek kozul par szupersport gumi.

mas: tegnap hazafele kicsit temposabban kozlekedtem, eleg meleg is volt, es par fekezesnel mintha beesett volna a fekkar, alig birtam megallni. mitol lehet?

(#36041) Integra válasza TayRol (#36040) üzenetére


Integra
titán

ez nem kevés gumi, el lehet veszni köztük:(

csontig húztad a fékkart?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#36042) [lAyCsI] válasza Prof01 (#35952) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

hijnye ez az ádám gyerek képen még rusnyább mint életben :P

-= No way back from Here =-

(#36043) TayRol válasza Integra (#36041) üzenetére


TayRol
veterán

nem teljesen, de majdnem. csak a szokottnal sokkal kisebb fekero lepett fel es ereztem, hogy puha a fek a vege fele is.

(#36044) emvy


emvy
nagyúr

Tegnap ultem egy S1000RR-en. Sajnos csak ultem, nem motoroztam vele. F800R-en is, nagyon picike az a motor, baromi jol nez ki.

Ezenkivul M3-as BMW-ben, Bentleyben, Nissan GT-R-ben, tapogattam SLS Mercit (a GTR negyedebe kerul az SLS-nek, mokas), stb. Vicces modon el vannak szorva itt a kornyeken (kiallitas van, es mivel potencialisan sokat vesznek beloluk, ezert be is lehet pattani).

while (!sleep) sheep++;

(#36045) TayRol válasza emvy (#36044) üzenetére


TayRol
veterán

emvy, milyen a szelvedelem a vfr-en? ha jol emlekszem, kb. olyan magas vagy, mint en.

(#36046) emvy válasza TayRol (#36045) üzenetére


emvy
nagyúr

Kivalo. Tenyleg. Az egy dolog, hogy nagyon jo a szelvedelem, de meg turbulenciak sincsenek. A CBF-emhez kepest egy alom (meg turaplexivel sem volt megkozelitoleg sem annyira kenyelmes).

while (!sleep) sheep++;

(#36047) Daywalker válasza TayRol (#36040) üzenetére


Daywalker
addikt

Nálam meg pont fordítva volt. Tegnap végre lehetett rendesen fékezni a meleg aszfalton (Bridgestone Battlax, asszem BT-21 van fent nekem).

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#36048) TayRol válasza Daywalker (#36047) üzenetére


TayRol
veterán

en eddig is nagyokat fekeztem, ezert is van baromira elkopva az elso gumim.:)

emvy: a cbf-hez kepest sokkal jobb? akkor eleg jo lehet. es gondolom a gyari plexi van fennt, semmi extra nincs...

(#36049) emvy válasza TayRol (#36048) üzenetére


emvy
nagyúr

Gondolom azert is jobb, mert alacsonyabban van a kormany. Nem tudom. Az van, hogy a CBF 140-ig kiraly volt (turaplexivel), aztan elkezdte razni a fejemet, etc. Itt meg kb. nincs kulonbseg 130 es 170 kozott -- raadasul az idom ugy van megoldva, hogy a kezedre nem jon levego egyaltalan, ergo nem fazik, fel tudod kicsit emelni nagyobb sebessegnel is, etc.

while (!sleep) sheep++;

(#36050) Integra válasza emvy (#36044) üzenetére


Integra
titán

ide nekem az sls-sel, az a hang, te jó ég... :))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.