bruhaha
hát ezé tartunk???
-= No way back from Here =-
(#21001) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#20988) üzenetére
bruhaha
hát ezé tartunk???
-= No way back from Here =-
A CBF600N-ről csak annyit mondanék hogy ami havernak van 2008-as az 100-ról 6-ban én meg a SMC-vel 5-ben csuma gáz 150-ig és épp hogy el tudok menni tőle,pár méter előnyt tudok csak kicsikarni.
Pedig az SMC megy rendesen ezt elhiheted nekem,igaz hogy a szűkítés még a csonkban benne van.
De akkor is jól tol a CBF600N,3-ban nem tudok tőle elmenni 60-ról ott van mellettem végig.
Amiben kicsikét kevéske az a 0-ról való gyorsulás ott kap 150-ig egy 20-30m tőlem.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
a legzsírújabb CBF-ről nem tudok nyilatkozni, csak az előző karbis verzsönről, szal hiszek neked.
Ezt mondták is hogy jól sikerült az injektoros CBF,mindenhol jobban megy de az alsó,középső tartományban javítottak sokat az elődhöz képest.
De ez így van tényleg,6-ban 50-el simán lehet vele totyogni és gázra szépen meg is indul.
És meglepődtem amikor mentem vele nagyon jó motor,egyedül a súlya ami nem tetszik benne,nekem túl nehéz,jó persze mondom ezt egy Supermoto után.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
222kg az abs-es menetkész tömege, nem vészes, bár nem egy könnyű motor. az er-6 202kg abs-el.
Akkor én meg sem szólalok a 145kg-os megtankolt állapotú motoromról.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
persze, az nagyon más.
de azzal nem indulsz el 2-3000km-es túrára, és nem tudsz kényelmesen 150-es utazót menni pályán, az szerpentinen való csapatásra, meg városi küzdelemre való.
én az er-6-tal főleg túrázom, idénre van tervben egy Magyarország kerülő túra kb 2000 kili és egy nagy Balkán túra a Boszporuszokig, kb. 5000 kilivel kalkulálunk.
Az gyönyörű,én is elmennék de hát oda tényleg más motor lenne szükséges,ez nem arra való!
120-130 utazó az még épp jó rajta,felette már le akar szedni a szél és az első sárvédő is vitorlaként viselkedik,elkönnyül az eleje.
Amúgy 300km túrákon nincs gond vele,mármint az üléssel nincs,persze egy 1hengeres motoron jobban elfárad az ember a rezonancia végett is.
Mert azt tegyük hozzá hogy van rendesen,kész mámor!
Viszont kanyarvadászatban isteni,eszméletlen jól lehet dönteni főleg a szűk kanyarokat élvezem vele igazán.
Autópályán voltam már vele 130-al 50km mentem nem volt semmi bajom vele csak unalmas volt.
A szerpentines,erdős,kanyargós utakon nagyon vagány közlekedésre kínál lehetőséget.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
(#21009) bajnokpityu válasza ferkoboy (#20998) üzenetére
nagyon sokan használtuk a csóka cuccát,beszállitó a redbaromnak is.(ez mondjuk indifferens).VFRhez is létezett nyugat európában normális sorozatgyártott feszszabi,de akkoriban egyértelműen drágább volt.meg ha lehet támogatom a hazai minőségi kisipart.
eladó Kawasaki j300 robogó
Na, beszereltek a fokozatkijelzot, es tenyleg jobban gyorsul a motor 1-2-ben.
mitől gyorsul jobban a motorod 1-2-ben? valamiről lemaradtam.
Kiveszi a kornyezetvedelmi tiltast 1-2-3-ban.
jaaaa, a tiedben már van ilyen? nem enged nyélgázt 1-2-3-ban???
Igen, gyarilag ilyen. Ellenben ez (Gipro) a kis kutyu kiveszi a tiltast.
azért az érdekelne, hogy a gyorsulást 100-ra hogyan mérték a gyáriak.....tiltással vagy anélkül?
Nalatod, ez jo kerdes, es bar meg sosem mertem, szerintem tiltassal.
(#21019) Topiccsendőr válasza Gaboman (#20989) üzenetére
Euroringen láttam egy MT klubos csókát, annak a bukógombája ért le folyamatosan.
Jah de most olvasom, hogy ezt írják. Kicsit csöpögős a cikk, nem is tudom, yamakkások írták, látszik. Kozma Tamás szerelte az én motoromat is, meg Integráét is.
Epert láttam Euroringen, egy gyönyörű fikázását supermotoval, tényleg gyorsan ment ott a srác, de Kakucsringen annyira nem tolta neki. Szerintem ő a supermotonál maradna
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#21020) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#21001) üzenetére
Én kérek elnézést
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Nabazz, ma hoesesben jottem motorral melozni... Pedig jo idot mondtak.
Mámor ahogy a zacsidat rezgeti?
De az ám,még nő sem kell ki is veri!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
megfelelő nagyságú a lik a kipufogoón?
-= No way back from Here =-
-= No way back from Here =-
tényleg jó
de mondjuk a kommentekben ott a tuti: először a normális öltözéket kéne kötelezővé tenni..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ofkorsz
meg a bő negyed mihályos vételárat elérhetőbbé tenni,
mert azért ebben a formában az emberek kb 90%-ában nem a megfizethető kategória...
-= No way back from Here =-
Ez a Quad is tudhat valamit!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Lidlben motoros napok vannak, olcson lehet venni elsosegelycsomagot, kesztyut, ilyesmit.
while (!sleep) sheep++;
nekem valami pöpec nyári kesztyű kéne, valami crossos cucc
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Masik forumon olvastam, hogy nem erdemes meg elmenni sem a boltba, gagyerak cuccok voltak. (asszem az esokesztyu volt csak turheto)
En egy esokesztyut vettem (6000 penz, annyiert boven megerte), egy tarcsafekzarat robogora (2000 forint), meg elsosegelycsomagot (1300 forint).
while (!sleep) sheep++;
6000-ert esoruhat lattam kompletten az ujsagaban. A tobbi ok.
Az is van, de ruhat nem veszek felprobalas nelkul.
while (!sleep) sheep++;
vegyél rendeset...
azok a vékony fosok hajítófát sem érnek ha végigcsusszansz benne a flaccon
-= No way back from Here =-
Én is holnap benézek a Lidlibe mert van headsett azt akarok venni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
én vettem tavaly tavasszal, akkor 1500 volt.
nem próbáltuk ki végül, de az én bukómban nem fért el a fülhallgató, az asszonyében viszont kényelmesen.
Megnézem,beviszem a bukót azt belepróbálom!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
az a baj a füldugó részénél, hogy nagyon kilóg, mert ahhoz van rögzítve a mikrofon. jobb lenne egy sima füldugó+ csiptetős mikrofon megoldás, de hát ez van.
Akkor passzentos bukóban felejtős? Kár.
no para, hidd el, nem takarítós gumikesztyűt fogok venni
jelenleg elkezdek utána járni mik vannak, aztán ez is alakul.
de nyárra azért az fontos, hogy ne izzadjak bele, ne csúszkáljak, de megfelelő védelme is legyen
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ha a fülrésznél nincs kiképezve üreg a bukóban, akkor kegyetlenül fogja nyomni a füledet, és nem vállaltam volna be egy 100km-es gurulást se, nemhogy egy Prága utat, ezért nem lett kipróbálva sem végül. asszony bukójában viszont volt elég hely a fülnek kiképezve.
én semennyire se vagyok meggyőződve, hogy a mobilfüles jó ötlet bukóba motorozás közben...
eltereli a figyelmet és ráadásul az egyensúly érzéked is keményen befolyásolja.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
én szoktam a teló headsetjét néha a fülembe dugni, egyáltalán nem zavar, ha telefonálok, vagy zenét hallgatok. viszont kivett hangtompítóval értelmetlen bármilyen füles használata.
Majd meglatod forgalmi motorozas kozben...!
[ Szerkesztve ]
Jó estét!
Én is bevásároltam ma a Lidlibe, vettem 2 vesevédőt (istenszerű cucc ), egy szél elleni maszkot és egy tárcsafékzárat, nagyon jó áron voltak. Néztem a fülest is, de az én bukómba nem férne el, meg ugye full madzagos a cucc és elképzelni sem tudom, hogy lehetne ezt kényelmesen beüzemelni. A többi viszont a "must have" kategória, csak ajánlani tudom
Integra: egyetértek a fülesről alkotott véleményeddel, elég mindenre kell figyelni amúgy is.
[ Szerkesztve ]
holnap benézek én is maszk ügyben, kitágult a bukóm, talán a maszkkal megint passzentos lesz, most nem akarok pénzt költeni bukóra, válság van.
a vesevédő kötelező. szokott lenni térdmelegítő, hűs időben az is frankó cucc, bár én már vettem gyapjú betétes aláöltözőt.
a füles kényelmesen berakható egy tanktáskába, csak amikor az utas leszáll, érdemes kihúzni előtte.
Egy maszkot szerintem én is veszek, meg egy tárcsafékzárat a meglévő mellé - jól fog jönni ha végre meglesz a robogó.
Apokalipszis? Ezeknek?!
Nem tudom mennyi az igazságtartalma, de ez jooo
[I]JOGOSÍTVÁNYUNK VÉDVE VAN!!!
Egy 70 km/h Max. sebességű útszakaszon, 250 km/h sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon :
"Tisztelt bíróság, valóban láttam egy fehér alapú, kör alakú táblát, amiben a 70-es szám volt, de nem volt semmilyen mértékegység mellette.
Ahogy önök is tudjak, az 1837. július 4-i törvény kötelezi országunkat a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65/501 számú törvény kimondja, hogy a hosszúság mértékegysége a méter, és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni, hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit. Tehát logikus, hogy ha nincs odaírva a mértékegység, akkor a sebesség alapértelmezés szerint m/sec-ban értendő. A 70 m/sec maximális sebesség, megfelel 252 km/h-nak. A rendőrök azt mondták, hogy 250 km/h sebességgel
autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2km/h sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot, hogy adják vissza a jogosítványomat, amit egy sajnálatos tévedés folytán vettek el a rend éber őrei."[/I]
All Black...
(#21050) DigitXT válasza Stalker-2572 (#21049) üzenetére
Nem tudom mennyi az igazságtartalma
Annyi, hogy ez egy vicc. Annak jópofa.