Csak a CBF600 1.778e, a bandit meg akciosan (abs-el) 1.498e. De keresgelek, hatha van beragadt keszleten tavalyi cbf, de azok meg karbisok voltak, identol mar injektoros.
[ Szerkesztve ]
Csak a CBF600 1.778e, a bandit meg akciosan (abs-el) 1.498e. De keresgelek, hatha van beragadt keszleten tavalyi cbf, de azok meg karbisok voltak, identol mar injektoros.
[ Szerkesztve ]
az injektor "félig-meddig" marketing fogás. Ha valami karbis, attól még teljesen jó. Enyém is karbis.
Sőt, nem mellesleg ha az injektor szarik be, az marha drága, karburátor meg bontóban szinte ingyen van
(#12003) qpakcovboy válasza ALI_G (#12002) üzenetére
Az injektor nem a visszafejlődés eredménye, meg mostanában elég elterjedt, aki teheti használja egészséggel.
[ Szerkesztve ]
(#12004) bajnokpityu válasza qpakcovboy (#11995) üzenetére
miért pont a 600f?
annyira elavult (2001es modell), hogy már nem is gyártják.
és itt is lesz olyan problémád,h állandóan 600f jön szembe..
oké,h jók a honda600asai.de tessék megkülönböztetni a hornetet meg a CBFet.a CBF egy agyonfojtott olcsóbbított gép (komótos irányváltás, kényelmes fotel),a hornet jóval jóval sportosabb. a karbis cbf-el mentem,olyan vezetni mint a cb1.3at,egyenes hát,magaskormány.tetű lassan ejti a fordulatot,és pörög fel,valamint jó nehéz. a hornet jóval közelebb van egy spotmotorhoz.annak minden hátrányával,előnyével.
nem mondom,h a cbf-el nem elhet gyorsan menni,dehogynem,avatott pilótával pláne,de nem könnyiti meg különösen a dolgot.az injektorosat nem próbáltam.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
(#12005) bajnokpityu válasza TayRol (#12001) üzenetére
ebből a kettőből biztosan bandikát vennék.egyáltalán nem indokolt a 300e Ft árkülönbség.és a suzukinál keményebben lehet alkudni.
azért az injektornak van bőven előnye is.pl gázkezelés.sokkal több árnyalat van a gázkar kezelésekor.és a nagy hondáknál még nem hallottam,h bármiféle baj lett volna az injektorokkal.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
(#12006) ALI_G válasza qpakcovboy (#12003) üzenetére
persze az injektor jobb mint a karbi sok szempontból, ha olyan lenne az enyém, csak örülnék neki, de nem feltétlen kell olyat hajkurászni, hogy injektoros legyen.
jaja, csatlakoznék az előttem szólókhoz,
az injektort az euro3-as norma miatt kezdték nyomni,
és egyenlőre még ott tart a dolog hogy a 98 százalékukat
képtelenek úgy beállítani hogy zárt gázállásról ne egy nagy
rántással induljon meg...
ellenben a karbis mocik lineáris egyenletességével
-= No way back from Here =-
(#12008) TayRol válasza bajnokpityu (#12005) üzenetére
Igen, nekem is egyre szimpatikusabb, bar a cegnel mindeki `csak hondat vegyel` elvvel el. A bandit egyebkent karbis vagy injektoros? Csak annyit tudok, hogy az ujabbak vizhutesuek.
egyébiránt nemaszontam hogy a Bandival nem járnál jól...
sztem ha teheted próbáld ki mind2-t, mérlegelj minden szempontból,
majd vond le a logikus következtetést
-= No way back from Here =-
(#12010) bajnokpityu válasza [lAyCsI] (#12007) üzenetére
próbáld ki a 600Femet.mint a vaj,olyan puhán indul.és szépen ahogy tekered,érezni,hogy arányosan használ egyre több lovat.karbissal ilyet soha nem láttam.
és előtte pont az F2es indult irdatlan rándással.rendesen kiment a segge,csak a rántás miatt kanyarban.
azzal egyetértek,h néha kajak béna injektoros beállitásokkal jönnek ki a motorok.de ez nem mindre igaz,és egy jó térkép biztos megoldás.valamint a lánc túl nagy holtjátéka sokkal rosszabb tud lenni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
(#12011) bajnokpityu válasza TayRol (#12008) üzenetére
a 650es vizes és injektoros
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Koszonom a segitseget, hondaval mar mentem, bandikat kiprobalom, ugyhogy jovo hettol elkezdek keresni valami korrekt kereskedest.
bajnokpityu:
(#12013) ALI_G válasza bajnokpityu (#12010) üzenetére
ilyesmit akartam én is kihozni, hogy az injektorosok még vegyesen jók és kevésbé jók, viszont a karbisokat már nem tudják elbaszni se
vagy tévedek?
le kell szedni aztán megnézni a lapátokat.
de amúgy konkrétan mi a bajod vele most? gyorsan melegszik, vagy mi?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
...hujjujjujjujj! Még nem próbáltál üzemanyagellátó-rendszert moddolni... (Több lóerő for azonos adó, hamarosan divatba jön nálunk is.) Első (és remélem utolsó) ilyen szívásunk egy GPZ1100i-vel volt, hát, a végén már annak tudtunk örülni, hogy beindult valahogy. Karbisnál ilyen nincsen. Ott be tudod KORREKTÜL állítani házilag is az adott motorblokkhoz hogy melyik henger mennyi benyát kapjon, hol van az a pont, ahol a legjobban megy a legkevesebb benzinből. A Cébéerr Hondéval (hüje Hondés) pl négy hónapot szívtunk, mire meglett, de meglett. 5Liter város, 1100 ccm, sok sok lovak. Főnököm Suzukijával (1800 Inti) meg a szopás megy, semmit nem lehet rajta állítani. Belőtték a japók úgy, ahogy szerintük jó, azt viszonhallás'! De nem jó, mert sokkal jobb is lehetne. Most lehet, visszaépítjük karbisra.
Van valaki, aki tud kicsit bővebb infóval szolgálni a GSX650F-ről??? (Az újról) Null infóm van, a neten meg csak reklámok vannak. Érdekelne, mert a mérete, paraméterezése pont kiváló városba, kinézet szigorú, de nagyon (becsapós a gixer 1000 lámpa) persze mivel 'csak' láttam, menni nem mentem vele, nem tudom, hogy a futóműve milyen. Milyen a futóműve? Mondjuk töttöröttörő... a 636 Ninjához képest??? Annak szerintem egy nagyon elbaszott béna (verseny) futóműve vagyon, billeg mint állat, pöttöm mint egy simson, nem tetszett. Menni viszont így megy:
INFO PLS!
Dominate the woods... The Bowhunter.
(#12016) Topiccsendőr válasza #25954560 (#11943) üzenetére
X5 rulez. Kopasz napszemüveges vak vadbarmok is. Még jó, hogy én fosok közúton és ugye a gyávák tovább élnek. Nagyon fincsi a vörös villám, még ki sem hoztam a sodrából, authittem nem ennyire menni vele. Csak jobban segíteni kell lábbal a tankon, meg ellenkormányozni. Fasza volt Inkább én voltam zavarban, bőven lehetett volna rátenni, dehát azé annyira nem kell menni közúton.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#12017) Topiccsendőr válasza Tothgera30 (#11962) üzenetére
Faaater!
egy 16 éves harley szerelő mondja nekem, mi a hülyeség, amikor én csukott szemmel összerakok egy ETZ 250-est, és annyit hajtom hogy minden kis szarját tudom??? Hát ne a hoki vigye már a magnumot!!!!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#12018) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#11965) üzenetére
+ nyugdíjasok a posta előtt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#12019) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#11966) üzenetére
Így van! Ott a pont.
3 év alatt összegyógyul a gyűrű meg a henger, bármit csinálsz vele. A szimmeringek - ha gyáriak - a legsz*rabbak a világon. A gyári gumik alapvetően kettérepednek varrás mentén ennyi idő után. A karbi tisztíthatatlanul telemegy ennyi idő után. a 150-es betegsége még a primérlánc. Manapság csak ótvart lehet kapni belőle. Régen meg amúgy is ótvar volt. Szóval igen támadható ez az öreg motor dejó motor, mer sokat állt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#12020) Topiccsendőr válasza GReddy (#12015) üzenetére
Inkább egy poewr commandert rakjatok bele. Nem a japánok hülyék hozzá, hanem a környezetvédelmi előírások szigorúak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Valszeg eladó lesz a néccázas, ha tudtok rá vevőt 520ért, akkor szóljatok.
Szokásos rizsát nem mondom el, úgyis ismeritek.
Van tartalékba egy komplett (javítandó) hátsó idomzat, fékcső (elsőhátsó) meg 4 olajszűrő.
Légszűrő már olajos-nyitott.
Ennyi.
Köszi
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
képet, képet.
Na, és akkor mi lesz az utód?
Suzuki DL650? Az tuti elég tágas lenne neked. Azokat nem gyilkolják, kényelmesek, igazi túragépek két személyre.
Ez tudja valaki mit jelent? [link]
mármint a leírásban az a -8000 Ft?
Na igen, a V-Stromok a legjobb mindenes gepek, de oszinten nem tettszik. Abbol a kategoriabol csak a transalp jon be.
ALI_G : szerintem nem -8000, hanem annyiba kerul az adapter:
KM5 - 8, 000 Ft, KM5M - 8, 000 Ft
[ Szerkesztve ]
jahogy 20k + 8k az adapter (platni vagy mi) és csak erre jöhet rá ugyebár a doboz.
Ez is rablás
csak akkor kell platnit venned, ha kappa dobozt akarsz. ha másik dobozt veszel, ahhoz adnak platnit (erre azért kérdezz rá), és annak a platniját kell a karokra rögzítened.
Tayrol: Hát akkor evvan.
[ Szerkesztve ]
Ahogy néztem a Kappa dobozok pont azzal a 8000-rel olcsóbbak a többinél. De persze itt is van drága is. A Monolock és a monokey között mi a különbség? Kép sajnos egyiknél sincs.
Te akkor a konzolt vette 12k-ért, és dobozt milyet mennyiért vettél? Gondolom az nem kappa.
(#12029) ALI_G válasza Topiccsendőr (#12016) üzenetére
akkor R1 rulez, szintén kopasz szegeden jön a belvárosban egy póló rövidnadrág papucs kombóban sisak nélkül, majd ahogy tovább sétálok, pár perc múlva jön vissza, még mindig kopasz, de most már hátul egy miniszoknyás csajszi ült, szintén sisak nélkül...respect.
mod: of korz, tűsarkúban, ahogy elő van írva.
[ Szerkesztve ]
(#12030) #25954560 válasza Topiccsendőr (#12016) üzenetére
akkor majmeg cserelhetunk, ha gondolod. en is birtam a kis meregzsakot ket het mulva csere gyari fekbetetekre. ha valakinek kell olcson az en aligfutott igenturashangulatu ferodo platinum-om, az sikiccson!
juliusban erezzetek kotelessegeteknek h engem kivigyetek palyara. es akkor persumester gurul elol en meg figyelek h mit hogyan. visegradics-sztendre utvonalon bejott
Hat jah, jelen pillanatban a bandika lesz a fo jelolt. Egyebkent milyen arban mennek a nem gyari hatso dobozok? (pl. a Kappa)
júliusban megyünk kakucsra
konkretan az,h dugoban felforralja a vizet.varoson kivul leghuteses esetben semmi gond,de ha araszolgatok a varosban,akkor forr.
szetszedes nelkul nem lehet?
[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
felforralja? akkor vagy a ventid nem jó, vagy elmegy a nyomás a rendszerből, ezért forr. amúgy sportmotor kb 2perc alatt 100-105fokos vizet csinál tötymörgéskor. Kösd egy kapcsolóra a ventit, és tötymörgéskor kapcsold be. Akkor nem fog forrni.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#12036) qpakcovboy válasza #25954560 (#12030) üzenetére
Még nem voltál pályán? Én is szívesen kipróbálnám! Vigyetek engem is lééééééccíííííí
ehem.kukucsring rulzzz. bar h ott mit fogok egereszni a nagyvasammal nemtom lehet be sem tudok majd kanyarodni
qpak: meg sosem
[ Szerkesztve ]
a venti tuti jo,mert bekapcoslja,es huti is szerencsetlen. termosztat mar nincs benne,kidobtuk belole.egy maisk ofrumon aszondjak,h lehet a vizszivattyu szimmeringje ment el,es ott tud levegot,ill olajat szerezni. ezert va naz,h neha jo,neha nem.hetvegen teljesen atnezzuk a rendszert,valahol csak kibukik!
amugy ezt a ventikapcsolos megoldasos (szerintem) dolgot mar en is be akartam epiteni. a gond az,h nem kene neki ilyen gyorsan felhevulnie.foelg ne mforrasig.ha fel orat,orat araszoglatok dugoban,megertem.de par perc utan?!?!?!?!!!
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#12039) bajnokpityu válasza feca81 (#12038) üzenetére
hja,vannak olyan szivattyúk,ahol az olajat,meg vizet egyazon tengely keringet.és félfüllel hallottam én is ilyesmi hibáról idősebb motorokon.
no,tegnap felhoztam iróasztalra az érox blokkot.és össze tudtam rakni.egy banális hülyeségen múlt.viszont eléggékotyognak az alkatrészek a ricnis tengelyen,úgyhogy mégiscsak megy szervizbe,pótolgassák az alátéteket
hihetetlen,emennyivel jobb konstrukció mint az ETZ.itt nincsen kúpos anya,ami le akar tekeredni a főtengó végiről,ricnis tengelyek adják át az erőt,nem csavaranyák.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
(#12040) bajnokpityu válasza Tüzi (#12035) üzenetére
Tüzi!
olajshopon van akciós kenőzsir.fél kilós grafitos 890,a sima meg 640Ft. Re-Cord márka,ha érdekel...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
ugyan már, hétköznap kell menni ahogy persu mondta (már aki megteheti, hogy hétköznap megy), mert akkor senki sincs a pályán. Elbénázhatunk páran
nekem két piros lámpa alatt felmegy 103 fokra ahol bekapcsol a venti.
(#12043) qpakcovboy válasza ALI_G (#12042) üzenetére
svnek 106-nál kapcsol a venti, onnantól már nem is megy feljebb.
az enyem meg fel es a piros kozott feluton fogalmamsincshanyfokon
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#12046) feca81 válasza qpakcovboy (#12045) üzenetére
szoktam.de meg nincs fel aplikalva a motorra.mar minden meg van hozza,csak meg nem jutottam el odaig,h erdemes lenne felszerelni,nem volt jo a motor annyi ideig
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#12047) qpakcovboy válasza feca81 (#12046) üzenetére
neked nem GPS kellene hanem új blokk!
PDA, vagy GPS? Azt mondják hogy nem mind1 mit raksz rá, meg szétrázkódik meg minden, de lehet beruházok egy ilyesmire csak még nem tudom mi legyen.
[ Szerkesztve ]
Ezt a kettőt nézegettem, de lehet hogy van ennél olcsóbb megoldás is, mert mindkét kütyü 100+ én olyan 50 körüli összegre gondoltam. Ami kocsikba jó, az gondolom a motor szétrázza (főleg v2)
(#12049) Tüzi válasza bajnokpityu (#12040) üzenetére
Csak az nem kontaktzsír Amit eddig láttam kontaktot, az fél kiló/30-40ezer huf) de azért köszönöm
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#12050) feca81 válasza qpakcovboy (#12047) üzenetére
PDA. HP ipaq. meg motoron nem volt,csak autoban.a mootr majd akkor,ha legalabb 2000km-t mentem mar vele
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.