Van meg VFR meg CB1300, nekem annyi eleg.
while (!sleep) sheep++;
Van meg VFR meg CB1300, nekem annyi eleg.
while (!sleep) sheep++;
RTL-es joember teszteli.
a cb1300-ra is ráférne már azért a generáció váltás, valljuk be..
Roli: láttam, nagy hulladék riport (rtl klub default), de a hangja az kegyetlen...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
jaja, tutti a hangja, olyan motodzsipis az rtl meg, hat az no comment.
itt a másik videó. Lájtos. Az uccsó kört nyomtam meg, de elfáradtam
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#26006) jasszer válasza Topiccsendőr (#26005) üzenetére
Ja, elég lájtos, TL-es srácot egyszer látványosan bevártad, utána meg le is szakadt.
Apokalipszis? Ezeknek?!
sztem brigéciol...
de az is csak a nagyját viszi le
-= No way back from Here =-
azzal autó motorteret királyul lehet pucolni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
brigeciol+ecset. mindent leszed. esetleg műszaki tisztító, de az drága. vízzel lemosod, aztán mehet rá a láncspré.
csatlakozom. mindent lehoz, es meg ez a legkimelobb.
(#26011) Topiccsendőr válasza TayRol (#26010) üzenetére
szerintem ami mindent lehoz az, ha lelocsolod üzemanyaggal, és meggyújtod...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#26012) TayRol válasza Topiccsendőr (#26011) üzenetére
na, utana azt fujhatod mar barmivel
(#26013) Integra válasza Topiccsendőr (#26011) üzenetére
némi feszültséget vélek felfedezni benned
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nagyon bírom ezt a topicot.
Sajna a motoros idők nem jönnek. De legalább jöhetek ide, bár némi indulatok már gyűlnek bennem is.
2007-05-06 óta itt!
szornyen szar ido van egesz heten. nem kellene dugoznom reggel-este, ha motorral mennek.
RTL es tesz eléggé NC .("A motor izé őőő aaa ") Bringa nem rossz, de valahogy a kipufogó nekem nem gyere be rajta.
Nem ecet, hanem pamac.
Vásárolt már valaki nagyvas.hu-n? Eléggé birizgálja a csőröm az 530as GXW RK lánc 35kért.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
van hozzá gyári teljes titán/karbon akrapovic rendszer is..
a motor ára mellett, gyanítom ez már csak apró pénz lehet..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
a kipuff nekem sem, de az Integra altal linkelt Aprokavics dobbal elviselnem mar.
Nah megvan a Kresz. 1 hibám lett.
De az olyan volt, h mennyire lehet laza a lánc. 10-20mm volt a helyes, de kevésnek tartottam és 20-30mm-ra kattintottam. Fenébe, majdnem hibátlan.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
én az alappal is nagy duzzogva..
bár ez még így is fényévekkel a legszebb újkori gnóm kipuff az összes márka összes típusa közül asszem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nah ja az már jobb azért.
gratula, jöhet a rutin
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Simón lehet, hogy annyi volt
20-25 van nagymotoron... szal hibátlan
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
gratula!
10-20mm az kevés is, szal erről ennyit.
grat! engem asszony megvert kreszvizsgan, neki 1 hibaja lett, nekem tobb.
nekem mostanság elég lenne ennek a rencernek is az ára
-= No way back from Here =-
(#26028) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#26027) üzenetére
háromötven-néccá... egy egész nyarat kihúznék vele... dejólenne
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Köszönöm mindenkinek!
Csütörtökön kezdem a rutint, már alig várom, hogy mocira üljek.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Én is gratulálok a kreszvizsgához. Nekem másodikra sikerült csak. És sok sikert kivánok a rutin vizsgához!
Emlékszem a bátyám vitt be vizsgázni. Elsőre ment, és mondtam neki, hogy menjen haza busszal, mert csak egyszemélyes jogsim van. Majdnem megvert.
2007-05-06 óta itt!
Hajrá!
Én meg talán lassan be is fejezem a rutint Eddig 2,5 alkalom 125 2T, 1 alkalom 250 2T, 1 alkalom 400 4T, aztán még holnap 1, talán még egy a hétvégén, és hétfőn már megyek is vizsgázni. Remélem addigra az 1. pályán már fogom tudni a 8mp-es lassú csorgást, mert az az egyetlen a rutinvizsgán, amit még most se tudok rendesen megcsinálni és amitől félek...
Vicces volt a legutóbbi óra. Azt megelőző órán 125-ről végre 250 2T kis café racerre ülhettem, aztán mivel jól ment, a főoktató azt mondta, hogy legközelebb már ülhetek nagymotorra. Legközelebbi óra elején nem volt ott, a testvére vezette az oktatást, aki fel is ültetett a CBF400-ra: kicsi keskeny könnyű jól manőverezhető café racerek után éles váltás volt a nagy szélesebb dupla-akkora-tömegű motorra átülni, úgyhogy az elején rengeteget bénáztam vele, főleg a kanyarodási íveken; amíg a pályákon a soromra vártam, kiálltam nyolcasokat gyakorolni, de a végére már egész belejöttem. A végére megérkezett az főoktató is, aztán amikor mondom, hogy egész jól ment, s a végére már kezdtem ráérezni erre a jóval nagyobb motorra, rákérdezett, hogy akkor melyikkel is mentem. Mondom a CBR400-zal. Erre ő: na ne, nekem a 250 2T után a 250 4T-vel kellett volna mennem
Szerk: JJános --
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Biztos láncboltja van a kérdéssor összeállítójának.
Egyébként meg motoronként változó, de általában 20-30 körüli, nem 10.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
"Nem ecet, hanem pamac."
U pamac!
Nagyvas teljesen korrekt, én már többször is vásároltam ott.
A múltkor még egy láncsprét is kaptam (na mert én is korrekt voltam)
Láncot lehet, hogy Zöldi bácsi tud olcsóbban. Kérdezd meg tőle: motoralkatresz@gmail.com
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
Ja, de csak a hagyományos "D3" verzió jó! A "2000" nem soxart ér.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
jaja, a regi zolddobozos.
Van már új csomagolásban is (zöld áttetsző flakonban), tökugyanolyanban mint a 2000, csak más a címke.
Szal a címkét kell figyelni, mert a csomagolásból többféle is van.
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
Hát vicc. Még szerencse, hogy nem ezen múlott...
.mf: Neked is sok sikert!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
oks. bar fater otthon annyit bespajzolt a 30 evvel ezelotti Volanos korszakabol, hogy nem mostanaban kell vennem.
Sokáig ne hagyd rajta. Iparkodni kell vele, mert szárítja a gumit.
Amúgy ja, a narancssárga kupakos a legjobb. A 2000res már foszfát-mentes ha jól emlékszem. Környezetvédelem. Nem tudom, hogy a kevés foszfátos brigi a rosszabb, vagy a literszámra felhasznált 2000.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
vigyaztam vele, ecsettel fel, aztan mar mostam is le.
faszom teszem csabai hondába, csak július 8-ra volt időpont szervizre. Há hogy? 2 hét
ja és mivel hozott anyagból dolgoztatom őket így a szerviz díj 4500 helyett 6000. per óra?!?!
[ Szerkesztve ]
válság van..
azért ez durva, ilyet még nem hallottam..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
pff, szep. en most masik szervizhez megyek majd, mint ahol legeloszor voltam, de megkerdeztem, hogy vihetek-e olajat. bar az oradij az standard 6000.
de komolyan ki gondolná, hogy a szerviz nem fog ráérni csak 2 hét múlva? Eddig mindig én mondtam meg, hogy nekem mikor jó, ezek meg azt mondják, hogy hát következő hónap 8-a...
Mekkora köcsög szervíz, hogy hozott anyagból drágább! Mi a f@szt képzelnek, örüljenek, hogy oda viszed a motorodat...
Mondjuk én ilyen helyre nem is vinném! Miért nem nézel egy másikat, nincs a közelben?
másik honda szerviz biztos nincs, csak szolnok, kecskemét, szeged, debrecen a környéken.
Suzuki, yamaha szerviz is van Békéscsabán, de nem csak hogy hozott anyaggal mennék, hanem hozott motorral is Oda azért nincs pofám elvinni, bár ha muszáj lenne nem szégyellném.
ja és még én örülök, hogy 8-ra elvállalnak
[ Szerkesztve ]
az új szerelő bácsim 2.8k/óra
de gondolom neked a garancia miatt muszáj
-= No way back from Here =-
Közeleg a vizsga, most már megvolt az első esésem is (a "kétféle motoros létezik: aki már esett, és aki fog" mondásból kiindulva, mondhatni már ezen is túlvagyok )
Rutin 2. pálya, a nyolcas: túl nagy lendülettel mentem be a kanyarba, éreztem, hogy az ív a bólyákon kívülre menne, ezért fékeztem egyet, de valahogy nagyon hirtelen megállt a motor és eldőltem vele Utána a motor beállt, de teljesen. Önindító csak kattant, betolni nem hagyta magát; a szerelő elkezdte szétszedni, és azt mondta, hogy ott a kanyarban beállhatott a dugattyú, azért állt meg olyan hirtelen a motor.
Ezután megyek hétfőn rutinvizsgára (és kedden diplomavédésre, csütörtökön pedig japán uv-re... a jövő hét is sűrű lesz )
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
nincs már gari de a pecsét jól jön. de nem tudom megéri e a gyári pecsét.
Ha nincs gari mindegy hova viszed, ha kocsog a szerviz akkor nem kell odavinni. Sajnos én is ragaszkodtam egy szervízhez egy ideig de mikor már alkatrészük se volt (hivatalos márkareskedő és szerviz), akkor mondtam azt hogy cső. Nem bántam meg, sőt. A lényeg hogy a szervizfüzetbe írjátok hogy mi volt a csere valami pecsét asztánannyi. Ha eladásra kerül meg tudd mutatni innen már csak az a lényeg.