Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Azonnali informatikai kérdések órája (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-05-05 09:36:50

LOGOUT.hu

Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55551) Kezdő vagyok


Kezdő vagyok
őstag

Sziasztok!
Összeomlott a Mozilla Firefox,3-szor próbáltam újraindítani a böngészőt,de nem ment.
Majd a számítógép is újraindult(saját magától!),és konzisztenciát kezdett vizsgálni.
Ha jól láttam,semmi hibát nem talált,de a végén valamit kiírt,hogy javított valamit.
Mi lehet a baj?

(#55552) Kcsabi válasza Kcsabi (#55549) üzenetére


Kcsabi
tag

A winyóról minden partíciót törölj le, majd hozz létre egy elsődleges NTFS-t. 50GB már elég egy XP-nek. Ezt követően próbálkozz a telepítéssel.

(#55553) föccer válasza Kezdő vagyok (#55551) üzenetére


föccer
nagyúr

HDD/SSD szarakodott. CHKDSK-t meg inkább kapcsolja ki az ember, mert több kárt tud okozni, mint hasznot. :)

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#55554) Pttypang válasza Kcsabi (#55552) üzenetére


Pttypang
veterán

Még szerencse, hogy 30gb-on van a w7-em :DDD

Everybody lies.

(#55555) alratar


alratar
addikt

Hogyan tudnám tesztelni a menórámat, hogy hibásak-e?

10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem

(#55556) Thrawn válasza alratar (#55555) üzenetére


Thrawn
félisten

Memtest, Memtest86

[ Szerkesztve ]

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#55557) F e Z o


F e Z o
veterán

Sziasztok!