Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#988) #72042496


#72042496
törölt tag

A csontozás sajnos nem hozta meg a kívánt eredményt. :(
Igaz, sokkal jobban sikerült, mint korábban, de még mindig elfogadhatatlan. Ennek ellenére nem tragikus a helyzet, hiszen maga a modell egész tűrhető lett (mihez képest, persze :D), s a készítése során sokmindent megtanultam. Az animációra is tudok egy módszert: Nem az envelope-ok állítgatásával fogom csinálni, hanem a vertex-ek linkelgetésével. (Találtam hozzá tutorialt.) Azonban erre majd később térek vissza, hiszen a fő cél mégiscsak az autó... :D

Ennek szellemében elkezdtem az Audis tutorialt, s már meg is született...a hét tanulsága: ''Blueprint setupnál soha ne kapcsold be a Force 2-Sided pciót!'' :DDD

Hogy én ezzel mekkora orbitálisat szívtam! Nem értettem, miért van az, hogy bármit is rajzolok, a blueprint kitakarja azt.

Amit a probléma orvoslására bevetettem:
- Preferences menübeli állítgatások
- Transparency állítgatása
- See-Through állítgatása
- Layer Manager átnyálazása, majd állítgatása
- Ezek ismétlés nélküli kombinációinak, variációinak, majd permutációinak kipróbálása
- Imádkozás
- OpenGl állítgatása, Direct3D és Software-es (HEIDI) megjelenítéssel való kísérletezés
- Szitkozódás
- Mentő ötlet: Régi halászhálós tutorial beugrása -> bitmap Opacity channelbe pakolása. Eredmény negatív.
- Opacity értékének állítgatása. Annak konstatálása, hogy ez sem az, amit én keresek.
- (Ezen a ponton már elgondolkodás azon, hogy meg kellene kérdezni itt a Ph!-n, ilyenkor mégis mi a #@&* van. :D)
- De előtte kajálás
- Majd gondolkodás, hogy mit csináltam máshogy, mint a srác¸ (= modellező félisten :D) a tutorialban
- Force 2-Sided észbe ötlése (szeretem, ha be van kapcsolva), lekapcsolása
- Fej falba verése, utána kötözése
- Majd az élmény Ph!-n való megosztása

Uff! :D

Jelenlegi státusz: A felni és abroncs elkészült, de op9 után szabadon nem linkelnék képet :D, csak majd ha az egész autót meg tudom mutatni. Bár lehet, hogy jobban fogok járni, ha a végeredményt megtartom magamnak. :DDD
(A tutorial viszont büntet, de nagyon! Már ott tartok, hogy sokkal jobban élvezem, mint az UT2K4-et, meg a GTA: SA-t együttvéve! :D)

Mindenesetre, ha nagyon gáz lesz a végső modell, nevezzük már A3 helyett sportos autónak... ;)
Ha viszont nem lesz gáz, akkor sem jártok jobban, mert jönnek majd a fejfájdítóan hülye VRay-es kérdéseim... De ez még úgyis a jövő zenéje. :DDD

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.