Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor77

    titán

    válasz FefeeX #27239 üzenetére

    Vanilla WoW-beli pala mond valamit? Bár nem hiszem.
    Mikor egy módon juthattál le raidre, holyként. Bár healelni sem tudott, csak decurse-ölni, meg spammelni a tankba a flash-t. Tankolni nem tudott a pala, dps-elni dettó. Mikor egy dps seal volt, a command. Ha proccolt nagyot ütöttél, ha nem, 4mp-ig nézted a bosst. Ha megint nem, akkor már 8mp-ig. Mikor 5 percesek voltak buffok. Mire a 40-es raidet felbuffoltad (egyesével, és nem volt rá addon), kezdhetted is elöről.
    Csak az igazán pro guildek engedhették meg maguknak, hogy felöltöztessenek egy "dps" palát és vigyék raidre, szerencsétlen annyira nem tudott mit csinálni raiden.

  • F-ECT$

    titán

    válasz FefeeX #27239 üzenetére

    Vanilla wow óta játszok, és BC előtt azért elég gyengus volt a pala pvp-ben.

    Írod, hogy BC-ben a legjobb volt arénában, ezzel azért vitatkoznék, főleg ha a 2v2-t nézem.

    De hogy az eredeti kérdésre is válaszoljak: ha most kezdenék, akkor mindenképp olyan karit választanék, ami nem csak dps-elni tud. Így kiesik a rugó, hunter, lock, mage, és marad a többi 6. (Vagyis 5, mert DK-d még nem lehet.) Persze ha biztosan lesz guilded, akkor mindegy mivel mész, de ha nem, akkor főleg healerként könnyebb lesz PuG-ot és később guildet találnod.

    Ez az OP kérdés meg már annyiszor előjött: szinte minden kasztnak volt olyan időszaka, amikor OP volt, aztán jött a nerf/balance és aztán más lett az. Ez vanilla wowban, amikor még nem igazán különült el a pvp és a pve, sokkal erősebben jelentkezett, de mióta van BG, Arena, és a bossok is sokkal változatosabbak, azóta max 1-1 helyzetben lehet egy kaszt OP, cserébe máshol meg rosszabbul teljesít.

    Egy kis OP-ság / UP-ság lock szemszögből (biztos nem lesz teljes):
    -Vanilla WoW 1.0 - kb 1.6 - raidre HS, SS, CoE miatt vittek kb 2 lockot a 40 helyre, cserébe pvp-ben a seduce - fear miatt szinte verhetetlen volt (DrakeDog)
    -1.6 - 1.12 - pve helyzet nem sokat változott; pvp: seduce nerf után jött a SoulLink - még inkább verhetetlen lett a lock
    -BC: Season 1: shadow pap + affli lock vert mindenkit, és pve-ben is megjelent az 1 gombos DPS király succi áldozós sbolt spammer
    -BC S2 - S3: a lock szép lassan elveszítette előnyét, SL/SL-lel visszasüllyedt középszintre, pve-ben maradt a top dps
    -Wotlk: pve - a lock egyedi supportja megszűnt (CoE-t tud rakni más is), cserébe ott mocorog a top dps környékén több bosson is - pl YS háttal is tudok dotolni effektus; pvp - S5-S6: haunt/ms builddel nagyon sok 3v3 versenycsapatban volt lock (persze az rmp még mindig a császár), de egyébként gyenge, hacsak a 2 napig tartó Conf 12-15k-s crites időszakot nem nézzük

Új hozzászólás Aktív témák