Hirdetés

Aktív témák

  • S.Copperpot

    tag

    válasz Flayer #19287 üzenetére

    Szia!

    Ez úgy működik, hogy az összes embernek 100% = az egész tank 100%. Ha pl. csak egy embernek 100% a álcázás skillje, és öten ülnek amúgy a tankban, akkor átlagolja, azaz az egész tankra vetítve az álcázás 20%-os (100/5). Ez a javítás és a tűzoltás skillnél is így működik. Erre a három skillre a Brothers in Arms (nem tudom mi a magyar neve) perk is hat, 5%-kal megnöveli az értéket (emberenként). Arra figyelni kell, hogy a BiA csak akkor hat, ha mindenkinek 100%-os a perkje!

    Hasznos skillek és perkek (szerintem):
    BiA - perk (mindenkinek)
    Repair - skill (mindenkinek)
    Mentor - skill (commander, minél több legényed van a tankban, annál többet hoz)
    Sixth Sense - perk (commander, minden tankban hasznos)
    Jack of All Trades - skill (commander, olyan tankoknál, amiknél sűrűn hullik a legénység)
    Recon - skill (commander, sniper tankoknak)
    Camo - skill (mindenki, scoutoknak)
    Firefighting - skill (mindenki, gyúlékony tankokra)
    Snap Shot - skill (gunner, olyan tankokra, amivel mozgásból tüzelsz, de minden forgótornyos tankra jó)
    Designated Target - perk (gunner, artyknak)
    Clutch Braking - skill (driver, lassan forduló tankokra)
    Smooth Ride - skill (driver, olyan tankokra, amivel mozgásból tüzelsz)
    Safe Stowage - perk (loader, a pukkanós ammorackes tankokra)
    Controlled Impact - skill (driver, a rammolós tankokra, E50 rulez :) )
    Situational Awareness - skill (rádiós, snipereknek, de minden tankban hasznos)
    Signal Boosting - skill (rádiós, artynak és scoutnak)
    ...
    Majdnem mindegyik tud hasznos lenni, de érdemes a legénységet úgy képezni, hogy az alkalmazkodjon a tank képességeihez.
    Még egy dolog: én úgy szoktam képezni őket, hogy először felviszek egy skillt 100%-ra, majd egy következőt kb. 50%-ra (ez viszonylag gyorsan megvan), aztán 90%-ért beváltom egy 100%-os perkre meg az első skillt is visszateszem tizenegynéhány százalékon. Utána ugyanez: skill 100%-ig, köv. skill 50%-ra, aztán váltás perkre (amíg akarok perket a legénynek). Ennek az az értelme, hogy ha simán perket raknék, akkor abból semmilyen hasznom nem származik, amíg az 100%-on nem lesz. Így kis veszteség mellett folyamatosan van valami bónusza az embernek (1-2 skill vagy 1 perk és 1 skill mindig hat).
    Pl.: egy Commander esetén: Mentor -> Repair (csere) -> BiA -> Mentor -> Repair (csere) -> Intuition (ekkor már két perk van, BiA és Intuition) -> Mentor, stb.
    Itt egy részletes leírás.

Aktív témák