Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Warframe

Hozzászólások

(#6259) ViZion válasza gandalf (#6256) üzenetére


ViZion
félisten

Eleinte nekem sem segítettek, sőt! Mivel kb. semmim nem volt, így ha vki jött velem az általában végigrohant, nekem meg ciki volt, h nyitogatok, de vége. Erre solozni kezdtem, a chart 90%-át solo toltam le, volt, amit sokszor, mert kellett a cucc, píz, akármi.
5 perc gabii-t annyit mentem -index előtt-, h meg sem tudnám számolni. Az volt a credit farm.
Majd próbáltam tradelni: maroo-nál először. Ott segítettek, mert látták, h kezdő vagyok.
Ehhez kell jó angol azért, sokakkal beszélgettem.

Kb gabii-ra lett meg Wukong, máshogy játszom mint pl. Vik, nem gyűjtöttem se fegyót, se warframe-t, igaz MR se jött. Csak a modokra gyúrtam, relic, primed megvesz.
Utána jött az ignis wraith, kevés volt az MR, elsőről lemaradtam, rágyúrtam.
Majd jött az MR9 vizsga, szopcsiztam, nem vagyok lopakodós. Meg az ugrálós is szívatott, ekkor kezdtem videókat nézni. Rájöttem -OK, ez csak nekem volt előtte "titok"-, hogy sok minden nincs kőbe vésve, a vizsgákon lehet "csalni".
Melee kill: dobós melee is OK, felturbóztam, ahogy itt mondták, sikerült.
Ugráló-talaj porladós: hőkövető rakéták, multishot, titania (repül, pont leszarja, h van-e talaj).

Octavia vége engem is felhúzott, első este nem is sikerült. Pár nap múlva meg itt egerészett a család, nem tudtam figyelni. Kb. 4. alkalomra lett meg, ez legalább 10-12 próbálkozás volt szerintem. Ajánlom ide is pl. ignis-t, ezzel nem kell sokat célozni, nagy a tár. Mellé Akarius, a hőkövetős kis csoda, szintén sokat dob rajta
Nekem nem volt sok fegyóm, se semmim, mert mindent eladtam ducatba vagy endo, credit... csak a modokat húztam. Most már van egy egész vállalható alap, elkezdtem frame-okat, fegyókat is próbálgatni.