Hirdetés
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Én és a számítógép
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 7 – Még egy megosztó – de gyors – étel: resztelt máj
- ldave: New Game Blitz - 2025
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jhonny06
veterán
válasz
petersonal #3049 üzenetére
Azt is tolom, de nem.
-
ArchElf
addikt
válasz
petersonal #3044 üzenetére
ugye C# alatt?
public Bitmap ResizeBitmap( Bitmap b, int nWidth, int nHeight )
{
Bitmap result = new Bitmap( nWidth, nHeight );
using( Graphics g = Graphics.FromImage( (Image) result ) )
g.DrawImage( b, 0, 0, nWidth, nHeight );
return result;
}AE
-
Gyuri16
senior tag
válasz
petersonal #1270 üzenetére
ok, eloszor ezt neztem meg, azt hittem a tobbit jol irtad.
szoval a ciklus belseje se jo, a seged valtozodba elteszel egy indexet (j), es ezt irod be a tombodbe, ezzel elrontva ami ott volt. meg kell kulonboztetned a tomb elemeit, es indexeit. probald meg leptetni a programodat es nezd meg, hogy a valtozoidban mi van, es hogyan valtozik.
most megyek buszra, este majd ranezek ha meg nem lesz jo -
Gyuri16
senior tag
válasz
petersonal #1268 üzenetére
a kulso ciklusodban rossz a feltetel, i > 1 jobb lesz
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- BESZÁMÍTÁS! Asus B550M R5 5600 32GB DDR4 500GB SSD RTX 5060 Ti 12GB Rampage SHIVA Gigabyte 650W
- Jawbone Up okoskarkötő, aktivitásmérő
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Crosshair VIII Extreme alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Watch Series 10 45mm GPS, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest