Új hozzászólás Aktív témák

  • Neil Watts

    veterán

    Nakérem, haladtam a programmal:

    Itt a teljes kód (már csak a karakterest kell megoldanom):

    using System;
    using System.Collections.Generic;
    using System.ComponentModel;
    using System.Data;
    using System.Drawing;
    using System.Linq;
    using System.Text;
    using System.Windows.Forms;

    namespace _1_vektor
    {
    public partial class Form1 : Form
    {
    public Form1()
    {
    InitializeComponent();
    }

    private void button_egesz_ki_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    int[] egesz = new int[] { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 };

    for (int i = 0; i < egesz.Length; i++)
    {
    listBox_adat.Items.Add(egesz[i]);
    }
    }

    private void button_valos_ki_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    double[] valos = new double[] { 1.1, 2.2, 3.3, 4.4, 5.5, 6.6, 7.7, 8.8 };

    for (int i = 0; i < valos.Length; i++)
    {
    listBox_adat.Items.Add(valos[i]);
    }
    }

    private void button_karakter_ki_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    char[] karakter = new char[] { 'a', 'b', 'c', 'd', 'e', 'f', 'g', 'h' };

    for (int i = 0; i < karakter.Length; i++)
    {
    listBox_adat.Items.Add(karakter[i]);
    }
    }

    private void button_szovegek_ki_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    string[] szoveg = new string[] { "egy", "kettő", "három", "négy", "öt", "hat", "hét", "nyolc" };

    for (int i = 0; i < szoveg.Length; i++)
    {
    listBox_adat.Items.Add(szoveg[i]);
    }
    }

    private void button_del_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    listBox_adat.Items.Clear();
    }

    private void button_egesz_be_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    if (textBox1_adatbe.Text != "")
    {
    int egesz_be = Convert.ToInt32(textBox1_adatbe.Text);

    Random r = new Random();

    int[] egesz = new int[egesz_be];

    for (int i = 0; i < egesz.Length; i++)
    {
    egesz_be = r.Next(10, 100);
    listBox_adat.Items.Add(egesz_be);
    }
    }
    }

    private void button_valos_be_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    if (textBox1_adatbe.Text != "")
    {
    int egesz_be = Convert.ToInt32(textBox1_adatbe.Text);

    int also = 10,
    felso = 50;

    Random r = new Random();

    double[] valos = new double[egesz_be];

    for (int i = 0; i < valos.Length; i++)
    {
    double valos_ki = also + (felso - also) * r.NextDouble();
    listBox_adat.Items.Add(valos_ki);
    }
    }
    }

    private void button_karakter_be_Click(object sender, EventArgs e)
    {
    }
    }
    }

    Szóval: A gombokat megnyomva a létrehozott vektorokból (vagy külső adat alapján - elemszám) kinyeri az adatot, és kiírja.

    Arra lennék kíváncsi, hogy az elgondolásom helyes-e? :)

    MOD: Uhh, legközelebb pastebinre megy :)

    Üdv. core2

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés