Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz anaqer #2 üzenetére

    Jó meglátások!
    Moor-t már régen temetni lehet szerintem, mert már mindenféle technológiai korlátot elértünk, és ha nem lesz áttörés ezen a téren, akkor nem nagyon van már hova fejlődni. A 222milla tranzisztor és a 0,13 is már kellően necces. Esetleg még lehet 300-350 milla és 0,09 de az már hűdeneccesen és akkor kb. 24 futószalag lesz, ami legjobb esetben is legfeljebb kétszeresét tudja majd a mai csúcsnak. Mindenedetre én azt sem nagyon látom, hogy milyen effektekkel fogják ezeket megfogni. Talán olyan fölöslegességekkel amit már az ember alig vagy egyáltalán nem lát. Szerintem inkább ÖTLET kellene a gamekba.

    ''it's up to the engine and runtime to figure out how to most efficiently render it faithfully
    végülis valami szintig állítgathat a motor shader modellt, bár ez inkább a shader kompájler dolga.

    A shaderhosszat szépen leírták 50-200 utasítás szóval a 64k+ egyelőre kellően távol van tőlünk mind technikai fejlettségben mint időben.

    Nekem nagyon az az érzésem, hogy Sweeny-ék VS2 + PS3 felállást vártak ATIéktól.

  • marcee

    addikt

    válasz anaqer #3 üzenetére

    Végülis ez csak olyasmi kijelentés, mintha az ID q3 fejlesztése közben azt mondta volna, hogy fog ez futni ''héccázzal is ám''. Én például nem hittem volna, aztán mégis. :D

    Az a baj ezekkel az engine bemutatókal, hogy az első rá épülő játékok a felét nem használják ki a tudásának, nekem meg semmi nem tud már igazán megtetszeni, mióta az e3-a ue3 videót láttam (néhányszor)

Aktív témák