Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Emporio8803

    újonc

    válasz #20238798 #4298 üzenetére

    Igen, úgy értettem. Köszi a pontosítást. Az remek, már fel siker. Már csak az a kérdés maradt, hogy a Revolut egyenlegem mivel tölthetem fel elsőnek. Az megoldás lehet ha küldenek másik revolut rol? Nem kötnek bele, hogy elsőnek nem lett bankkártya/számlaszám használva? Erre az egy alkalomra bonyolítja meg a banki számlaszám hiánya. Későbbiekben nem tervezek feltölteni, csak utalást fogadni. Tovább utalni.
    Köszönöm a segítséget nektek.

  • Emporio8803

    újonc

    válasz dredjudge84 #4295 üzenetére

    Hali! Köszönöm a segítséget.
    És abban az esetben ha nincs magyar számlaszamom? A Wise lesz az egyetlen. De feltölteni kell rá. Emiatt használnám a Revut virtuális kártyát ha engedi. És persze ha arra is tudok valahogy felrakni.

  • Emporio8803

    újonc

    Sziasztok.
    Végig olvastam júniusig, vagyis vissza.
    De nem tudtam megoldást találni... Így hozzátok fordulok ismét, segítsetek kérlek.

    Katás vállalkozó vagyok, 0 ás, így nem szükséges számlaszám, nem kötelező. Egy ideje megszüntettem az OTP s számlám. Egy ideig ha lehet nem szeretnék másikat.
    Az egyik cég aki utal nekem, gond nélkül engedte más néven lévő számlaszam ra változtatást. (hozzátartozó) fél éve gondtalanul működik. NAV járulék is erről utalva.
    Egy másik cég is utalna. Havonta kétszer, elsőnek 02.20 lett volna hogy megkapjam a teljesítést. Mivel ők ragaszkodtak hozzá hogy a számlát kiállító es számlaszam birtokos ahova utal egyezzen, regisztráltam Revolut ra. Elkuldtem az IBAN és BIC azonosítóm, ugye LTkezdődő számlaszám. Így nemzetközi utalás lesz mint tőletek megtudtam, elég húzós küldőnek felszamitott díjjal amit persze levonnak tolem. 1-3 mnap az app ban. Akár 5 a segítség résznél. Illetve 1-2 hét is lehet írtátok. 8. nap után érdeklődés majd REVSupport, nem látnak pénz mozgást, egyáltalán a számlámon. Ugye még nem használtam, utalást várva. Feltöltés se volt nem volt miről.
    Kérjek visszaigazolást. Azon szereplő adatok és még tudja keresni ha van mit. Nem volt. 3 napra rá jött a sokadik email, a cégtől hogy többször sikertelenül próbálkoztak, nem engedte. Így mivel már beértem a 2.utalast is, (2 hetente) megléptem a tanácsot amit itt adtatok, Wise regisztráció, az magyar Raiffeisen számla szám.
    Gondom hogy regisztráció után fel kell töltsek hogy láthassam vagyis megkapjam a számla adatait. Saját néven lévő számláról, kártyáról. Lakosságot csináltam egyenlőre.
    Erre szeretnék megoldást. Amivel legkésőbb hétfő reggelig a Wise számlaszamot elkuldhetem a cégnek, és állítólag onnantól azonnal átjönnek az utalasok magyar számláról küldve ingyenesen.
    Hogy tudom a feltételeknek megfelelően feltölteni a Wise egyenlegem? Revolute virtuális kártya esetleg? Az a Wise nak ugyan olyan mintha otp s számlám hoz tartozó nevemen lévő kártyával tenném?
    Illetve elsőnek a Revolut egyenlegem kell feltölteni ha ez opció. Ott is olvastam, saját néven lévő kártyát ajánlják.
    Nagyon nem egyszerű, de csak van valami megoldás? Előre is köszönöm!
    És elnézést a kisregény miatt.

Új hozzászólás Aktív témák