Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    válasz alibiman #46155 üzenetére

    Az biztos, hogy PvP-re másképpen kalibrálnám a Striker szettet, de nekem többnyire PvE releváns esett (azaz páncélsebzés, miegymás), 1 szettnyi elfekvő CF Striker még van a másik hármon túl, így azt megpróbálom majd PvP-re pörgetni, és ki fogom próbálni, de ott már 6000-el vagy 9000-el is.
    De itt is figyelni kell, mert pl shotival mellé lősz egyet, akkor azonnal lemegy 14 bónusz, nem beszélve arról, hogy ha pl egymás mögött van az ellen, akkor amíg összeesik a már lelőtt, addig nem sebzi a mögötte lévőt, és elég sok bónuszt lehet így is bukni. De ez is játékstílus függő.

    CHC v CHD a szetitemeken nem nagyon ütik egymást, a fegyver kiegeken meg jól lehet harmonizálni. CHD akkor jó igazán, ha van magas CHC, szóval azért ez szerintem nem annyira a tyúk és tojás kategória, de a legjobb ha van a csapatban egy magas elektronikás pulse-nak. De mivel random a CHC is, ezért ezt sem lehet kiszámolni.
    Csipánál is pl ezért megyek elsősorban fejlövés sebzésre (nem utolsó sorban pl Sentrynél ez is a lényeg), mert az fixen sebez nagyot normál sebzéssel is.
    CHC szetteken 4 (Maszk) + 6 (kesztyű) + 4 (tok) % lehet, azaz összesen: 14%
    CHD: 9 (térdvédő) + 9 (táska) + 17 (kesztyű) % lehet, azaz összesen 35%
    Ezek nem ütik egymást igazából, mert kesztyűn elfér egymás mellett a kettő.

    Fegyver kiegeken (zárójelbe teszem a gearcheat szerinti maxot, de ilyenek tudtommal csak korábbi itemeknél vannak, újaknál már nem ad ilyet):
    Optika: CHC 7,5% (8,5%) +4% CHD vagy CHD 19% +3% CHC

    Tár: CHC 7,5% (8,5%) +4% CHD vagy CHD 4% +3% CHC + tár méret / RPM stb. De ide legtöbben úgyis tár méret + RPM + CHC-t raknak, többet ér 3% CHC semmint 4% CHD.

    Grip: 19% CHD (20,5%), itt nincs kérdés, max a többi tálent lehet kérdéses, pl optimlis táv + újratöltés.

    Csővég: CHC 7,5% (8,5%) +4% CHD vagy CHD 19% +3% CHC

    Szóval ha mindent CHC-ra teszel, akkor +36,5% (39,5%) plusz CHC-d van, ekkor (ha a szetteken is CHD van pörgetve) lesz plusz +66% CHD

    Fordított helyzetben: +23% CHC + +96% CHD (a tárat nem számoltam bele, mert oda 99,99% Méret/RPM/CHC-t használ)
    AR-nél a 25-30% CHC már használhatónak mondható szerintem PvP-re, SMG-nél meg összejön a 60 is akár, de ott a tár méretnél sokat lehet veszíteni valós sebzést, ha nincs benne plusz lőszer.
    Plusz még ide lehet számítani +5% CHC-t az item módosítókból, az is jól jön, így akkor már AR-el is 30-35% ami nem rossz.

    Mivel most már nem kell annyira figyelni a sebzés nagyságát, mivel ki tudod maxolni, szerintem PvP-re a minél magasabb CHC, de vagy optika vagy csővég nálam CHD.

    CHC:
    Pl olyan ez mint a Magányosnál a Berserk, hogy mikor adja be, random, de mégsem annyira:
    Mivel elég sokat toltam mostanság a shotival, ezért volt időm kitapasztalni, hogy pl a Megállítóval ha folyamatosan nyomtam neki, akkor kb az esetek 30-40%-ban adta be, de ha megálltam közben és a 20 golyót 4-5 részletben lőttem ki, akkor az esetek 80-90%-ban beadta a Berserket, mondjuk azt, hogy 10-ből 9x, és ha Berserk módban is megálltam, akkor jó párszor (ott kb 50%-os lehetett az arány) rákontrázott, volt hogy 3x is ráadta.
    Nah, CHC-nál nincs ilyen, tök random.
    Vagy ki tudja, találkoztam már olyannal DZ-ben, aki annyira jól csinálta, hogy biztos, hogy 120% körül volt neki a CHC és 500000% CHD-ja volt :DDD
    IIllllililliiilll-nek hívták.

Új hozzászólás Aktív témák