- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Drivv: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
Új hozzászólás Aktív témák
-
3L1T3
addikt
válasz
FIREBLADE78 #74 üzenetére
Fu baszki , felesleges reagálni a hozzászólásaidra érdemben. Maradj az X5-nél, az való neked! Ez a Tesla egy ócska szar!
-
3L1T3
addikt
X6M sose volt, csak többszőr volt nálam.
(tisztázás)
Ettől függetlenül X6M és BMW nem mérhető összeszerelési és hangszigetelési minőségben a Teslahoz . . .
Itt a jó idő 130-al 17-19 kWh/100km az átlag fogyasztás. 300-400 km bőven megtehető de ehhez 18-20 fokos külső hőmérsékletre van szükség és lehetőség szerint nem +20-30 km/h szembeszélre.Nem hazudok hangos az autó, eleve a keret nélküli ablakok se segítenek ezen de az új 2021-es facelift már dupla üveget kapott elől.
Bp-Szeged-Bp bőven megtehető. Ha pedig valami oknál fogva mégse akkor 5 perc töltés elengedő Szegeden a Superchargeren.
-
3L1T3
addikt
Király, de könyörgöm kW alapú fizetés legyen, ne szopassatok ti is midnenkit a perc alapú töltéssel.
Hamarabb lenyeljük EV-sek az 1x használati díjat és mellé a kW alapú fizetést, mint a perc alapút. Mert az meg kibaszás a lassabb fedélzeti töltővel rendelkező autósokkal. Mintha a benzinkúton többet kellene fizetnie aki lassabban talál bele a töltőnyílásba...
Plusz nem tudom, hogy milyen töltőberendezésekkel terveztek, de figyeljetek arra, hogy szoftveresen ne utasítsa el egyik autót se. Az emobi esetében a 22kW töltők nem támogatták sokáig a TESLA-kat.!
-
3L1T3
addikt
Így van az ajtót erősebben kell becsukni, feleségemre mindig rámordulok ez miatt.
Indexes gonddal nem találkoztam.
FSD hiány szerintem túl van reagálva. A visszajelző hangot a menüből ki lehet kapcsolni “joe mode”. Mivel FSD nélkül nincs automata sávváltás így egyértelmű, hogy manuálisan kell ki és be kapcsolni. Én se kértem FSD-t és autopilot közben indexelés esetén automatikusan kikapcsol az autopilot. Ha nem akkor erősebben kell megmozdítani a kormányt vagy fékre kell lépni.
Az adaptív tempómat esetében pedig tudtok állítani követési távolságot a jobboldalsó scrollinggal a kormányról. Mellesleg nem csak tartja a sebességet, meg is áll el is indul adaptív tempómat esetén.
Ha több segítségre van szükség akkor mindent lehet erősíteni és kikapcsolni az autopilot beállításokban.
-
3L1T3
addikt
2020 Tesla Model 3 Long Range szubjektív ismertető így 3 hét után!Fontos leszögeznem, hogy az előző autóim és autók amikhez hosszabb távon közöm volt
- 2016 Volkswagen Jetta 2.0 TDI
- 2016 BMW X6M
- 2018 Skoda Superb 2.0 TDI
- 2018 BMW i3 120ah
- 2017 Tesla Model X p100D
Ezekkel az autókkal mentem huzamosabb ideig 150-200k km.Szóval ő itt LUNA mert , hogy ezt a nevet kapta és minden autóm esetében női nevet választok. Csak hát itt ugye át is tudom írni a nevét!
A megrendelésről, várakozásról nem szívesen írnék, mert marha fárasztó és körülményes volt pár dolog.
Átvétel után az első 300m-en sikerült összebarátkoznunk. A kormányzás, nagyon direkt és először érzem azt mintha egy 3. kezem lenne amit teljesen rám szabtak. Nagyon szeretem vezetni (3.500km van benne jelenleg 15km volt benne amikor átvettem. Valószínűleg a hajóra fel-le állás és a kikötőben való mozgatás közben került bele) Összeszerelési minőségben is sokat javult, nem zörög, nem csörög semmi. Persze ez elvárható egy új autótól, de sokszor lehet belefutni ilyen véleményekbe, hogy van még mit tanulnia a többi autógyártótól. Ez tény és való, de amikor átvettem a szalonból az i3 120ah-t ott már akkor fityegtek a gumi borítások a szélvédő és az ajtók mentén.Hézagok és egyéb megoldások minden autó esetében megtalálhatóak még mindig.
Volt egy szoftveres problémám, mert hiába volt az autó wi-fi-n egyszerűen nem akarta updatelni. Szerencsére Norvégiában Tesla szervizben dolgozó honfitársunk, azonnal újraindította a letöltést távolról, így megoldódott ez a problémám is.
Hatótáv mert mindenkit ez szokott a legjobban érdekelni. Édesanyám születésnapja alkalmából mentünk egy Bp-Szeged-Bp távot mert van egy nagyon jól bevált halászlé amit nagyon kedvelünk. 4 fővel autópályán 23 fokos klímával sikerült az alábbi fogyasztás 95%-ról. 340 km és még maradt benne 150 km megtehető hatótáv. 340 km alatt 50kWh energiát fogyasztott el, az akkumulátor pedig nettó 70kWh kivehető energiával rendelkezik. Az átlag fogyasztás 14,7kWh volt mivel otthon töltöttem ez az 50kW 1765 forintomba került, ami azért nem rossz 340 km-re. 520 ft / 100 km
Nagyon reggel van még így a gondolataimat se tudom összeszedni. Ha bármilyen kérdésetek van, nagyon szívesen válaszolok. Egy biztos valamilyen szintű elfogultság is van bennem , mert a bemutatása óta ez volt az álom autóm. Ettől függetlenül maximálisan elégedett vagyok.
-
3L1T3
addikt
Sziasztok,
Elég nagy a csönd, 3 hete átvettem végre az autómat. Beszámoló vagy bármire kíváncsiak vagytok?
-
3L1T3
addikt
8 hete, hogy megrendeltem de még mindig semmi!
Remélem tudják tartani a 12 hetes szállítási időt, a vírus ellenére is.
-
3L1T3
addikt
Hát pedig az i3 minden csak nem jó, másik topikba leírtam a véleményemet így egy év után:
- keskeny kerekeknek köszönhetően, borzalmas úttartás, és minden kátyú megvezeti az autót (Budapesti vagyok)
- Nem jegyzi meg az autó az üzemmódokat amiket utoljára használt a felhasználó.
- Szoftveresen minden mai létező teljesen EV-től elvan maradva.- Tesla Model 3-ra mondják, hogy az összeszerelési minősége még messze elmarad a többi gyártótól, és hogy a gumi tömítéseket is érdemes bővíteni vásárlás után a jobb hangszigetelés miatt. Hát ajánlom mindenkinek a BMW i3-at, az még borzalmasabb. Megvétel után (0km) 2 héttel elkezdett zörögni az ablak üveg, ami azóta csak rosszabb lett. A szélzaj borzalmas.
- A klíma vagy működik vagy nem. Ha gondol egyet még 26 fokos beállítással is 15-20 perc után képes hideget fújni.- Töltés áramellátását nem képes mutatni a fedélzeti computer sehol.
-
3L1T3
addikt
Ott a pont!
Aksiktól meg ne féljetek, a Tesla Powerwall is leselejtezett Tesla aksik. Kínában van már cég aki 98%-ban feltudta dolgozni az akkumulátorokat.
Telefonokból van közel 10 milliárd forgalomba , és 2 évente cserélődnek. Azoknak az aksijával senki sem foglalkozik.
1 éve van egy i3 120ah elektromos autóm, várhatóan április-május környékén érkezik a M3 LR autóm. Ha nem is teljesen zöld vagyok, de lényegesen jobb számomra minden tekintetben egy elektromos hajtású autó mint bármi más. -
3L1T3
addikt
-
3L1T3
addikt
egyelőre eléggé halott a topic.
februarban érkezik a Model 3 LR verziom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Automata kávégépek
- Óra topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA FSP 650W
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- AKCIÓ! PC Specialist Recoil VIII 17 notebook - i9 14900HX 16GB RAM 2TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest