Hirdetés
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz tomgabor #10382 üzenetére
Egyszerű a megoldás, olyan helyről kell rendelni ahol megadják a kívánt garanciát akár pár ezressel drágábban
Ez van( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-Solt-
veterán
válasz tomgabor #10382 üzenetére
Tudtommal mindig az elérhető legolcsóbb nagykert listázzák... a vevők többségénél az ár fontosabb mint a garancia.
Ettől függetlenül a minimum 2 év termékszavatosság mindenre jár! Annyi a különbség, hogy ilyen esetben az 1 év jótállás (garancia) letelte után a gyártóhoz kell fordulnod. Az EVGA esetében például mindegy, hogy hol veszed, a számlával tudsz regisztrálni az oldalukon és megkapod a 3 év garanciát. Ráadásul az ő garancia intézésük példás, tuti, hogy hamar megoldják a gondod.
Amennyiben nem szeretnél adott esetben külföldre postázni, xy gyártóval levelezni akkor mindenképpen olyan magyar kiskereskedőt keress aki annyi garanciával kínálja az adott terméket mint a gyártó. Ebben az esetben a garancia teljes időtartama alatt a kiskerhez kell fordulnod gond esetén.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz tomgabor #10382 üzenetére
Rég voltam erre...
Egyrészt: fontos, hogy a Magyarországon kapott JÓTÁLLÁS nem egyezik meg a külföldön adott KORLÁTOZOTT GARANCIÁval, amit a gyártók a disztribútoraink felé is adnak egyébként, így ők eldöntik, hogy ebből mennyi jótállást vállalnak be.
Ha neked megfelel a korlátozott garancia, tehát többek között az, hogy a gyártótól kapott 3 (vagy több, ez esetleg regisztrációhoz kötött) év garancia nem indul újra csere esetén sem, és az, hogy saját költségeden kell külföldre szállíttatnod a terméket, akkor lehet, érdemes a gyártótól közvetlen rendelned.
Másrészt: Attól hogy a terméket tőlünk vetted, a gyártói garanciát - esetleg regisztráció után - ugyanúgy igénybe veheted, ha erre adnak módot (Sapphire tudtommal nem).
Harmadrészt: pont az EVGA cseszte el sajnos, a honlapon található garanciával kapcsolatos információk csak végfelhasználók felé érvényesek (és ezt csak hosszas levelezés után vallották be, ugyanis nem értik, hogy a boltnak is intéznie kell a garit). Egy ügyfél visszahozta 2 év x hónap után a 3 év EVGA garos kártyáját hozzánk - ehhez ugye joga van - a beszállítótól viszont már nem fogadták el, a fentiekre hivatkozva. Az ügyfél nem kötelezhető arra, hogy a gyártóhoz küldje a kártyát, a disztribútortól, és bolttól (hiába hivatalos partner) meg nem veszik át, a boltok felé csak 2 év van. Hát ez tényleg példás ügyintézés az EVGA-tól, végül megoldódott úgy, hogy OK most az egyszer átveszik. Megjegyzem ha cégesen regisztrálom be a kártyát, akkor is észreveszik és szólnak, hogy nem a fogyasztó van a regben, javítsuk ki...God save us from the arrows of the Hungarians.
-
MaxxDamage
félisten
válasz tomgabor #10439 üzenetére
Tök8.
Én termékem aug.08.-n ért be hozzájuk garanciális ügyintézés céljából (jött is mail, hogy termék beérkezett, garis ügyintézést megkezdték) és szerintem eltart kövi hó közepéig. Kivárom. Mi mást tehetnék? /közben a termék gyártóval is konzultálok persze.../MD
L◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MaxxDamage
félisten
válasz tomgabor #10442 üzenetére
A bolt/RMA része átadja a beszállítónak és az intézi. Boltnak/RMA-nak nem sok köze van hozzá (max.leteszteli - termektől és hiba leírás/jelenségtől is függ)
Amúgy régi oldalon lehetett kérni külön (garanciális) cserét vagy javítást (most nincs ilyen opció). Nekem elsőre cserélték. Eddigi garanciális ügyintézéssel meg vagyok elégedve. Remélem mostani is gond nélkül lezajlik, csak hát az időtartam sem mind1, de arról a bolt nem igazán tehet. Az beszállítón/gyártón múlik legfőképp.MD
L[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
bul07
nagyúr
válasz tomgabor #10628 üzenetére
PickPack pont esetén 5nap van az átvételre
Tehát reggel jön a sms hogy megérkezett a pontra akkor attól a naptól nézve 5 nyitvatartási nap
Pl ha ma jön a sms és vasárnap is nyitva az üzlet szerdán még át lehet venni
Vidékre kell +1nap mire a pontra ér
Tehát ha hétfőn délután megrendelnék valamit, kedden átadnák akkor leghamarabb csütörtök reggel jönne a sms hogy pontra ért a cucc( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz tomgabor #10635 üzenetére
11.1 pont [link]
5munkanap az alap
+5munkanap ha úgy áll szerződésben a feladóval( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
knuckle
aktív tag
válasz tomgabor #10628 üzenetére
Szia!
Alapértelmezetten pénteken kapnád a "rendelése megérkezett és félre van téve önnek...aktuális-e még" kérdést.
De ha adsz egy rendelésszámot, akkor sokkal könnyebb a dolog. Beírjuk megjegyzésbe, hogy ekkor meg ekkor viszed és kész. Ha mégis pick pack lenne később a megfelelő átvételi mód, akkor azt is meg tudjuk oldani. Jelzed mailben, és reccs."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
bul07
nagyúr
válasz tomgabor #10656 üzenetére
Ez már bennem is felmerült többször, nem sok programozás lenne, csak kb annyi mint gyári és Basic garancia közötti váltás
1-2e Ft simán megérne +pár év garancia, főleg +20e Ft felett( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz tomgabor #10656 üzenetére
A magyarországi "jótállás" nem egyezik meg a külföldön kapott garanciával, a magyarországi forgalomba hozó dönt arról, mennyit vállal be. Sok terméknél van azonban lehetőség a gyártóval regisztráció után közvetlenül intézni a garanciát. Esetedben pl teljesen irreleváns, hogy az iPontól mennyi garanciát kapsz a Logitech termékekre, mivel ennek a gyártónak saját szervizhálózata van hazánkban, házhoz mennek a hibás termékért és vissza is szállítják a gyártó által megadott szabályok alapján.
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad T495 27% 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 3500U 16GB DDR4 256GB NVMe gar
- Pimax Crystal VR Headset - DMAS hangszóróval - Újszerű állapot
- MSI GF63 Magyar gamer laptop i5 9300H 16Gb ram 512Gb ssd Gtx1650 120Hz
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon 5th gen., I7-7600U, 16GB RAM, 128GB M.2, FHD, 2 év garancia, Áfás számla!
- Csere-Beszámítás! Corsair Icue Link QX120 RGB Ventillátor szett Starter Kit.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest