Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferikek
aktív tag
válasz azbest #157499 üzenetére
Koszonom a valaszod!
az a bekarikazott resz erdkekes, koszonom azt is!
en azt nem ertem, hogy nekem itt a hazban 2019 ota uzelti netem van es otthoni iptv, tehat 5 evig siman ment az uzelti net es az otthoni ip tv, nem volt probelma. Most h csak a stb lett okos es ugyanugy netrol megy, minek meg egy internet otthoni szolgatlatas… nekem ez nem all ossze sehogy sem. Az iptv meg az okos smart stb is ugyanugy ethenet kabeles netes, nem latom a kulonsbeget technologiaban. -
azbest
félisten
válasz ferikek #157498 üzenetére
Üzletiénél lehet a tévéért máshogyan kellene fizetni, mert nem magáncélú.
A lakossági nettel meg lehet nem adnak fix ip címet.
Miért ne lehetne többfélét. A szerződésük más.Tévéhez meg nem kell net szerintem. Akkor sem ha iptv. Persze lehet együtt akarják eladni a több az egyben csomagban, de valsz külön is lehet. De őket ismerve lehet drágább úgy a havidíja, mintha nettel együtt lenne.
szerk: Ja hát, ha te direkt netes szolgáltatásokat haszánló stb-t kértél, akkor azt lehet csak hozzá tartózó nettel együtt lehet. Az iptv miatt kell neki a hálózat, akkor is ha netet nem kérsz és gondolom ezért nem lehet két netre egyszerre rádugni.
amúgy meg miért ne lehetne több előfizetés egy címen? Nálunk az irodában 3 digi és 2 telekom van.
[ Szerkesztve ]
-
ferikek
aktív tag
Sziasztok,
üzleti netem van a házban, otthoni TV és telefon (utóbbi csak a kedvezmény miatt). Tavaly év végén hívtak, hogy van lehetőség otthoni okos stb-t rendelni, kértem is kettőt, mondtak egy havidíjat. Persze jóval többet számláztak, mert beállítottak még egy netet (otthoni) az üzleti mellé az okos stb miatt. Állítólag üzleti nettel nem lehet otthoni stb, de akkor hogyan lehetséges két net egy adott címen? Ez így nem műszaki paradoxon? Persze nem fizetem a magasabb otthoni havidíjat, mert nem kell nekem két net.
Hogyan lehetséges az, hoyg meglévő üzleti net mellé enged a rendszer még egy netet bekötni, ami ráadásul otthoni?Köszönöm!
-
Barnahalo
tag
Sziasztok! Vidanet valamikor elvette a publikus IP-címem, és most a router WAN címként valami 100.al kezdődőt ír. Így nem mennek a távoli elérések sem. Vidanetnél hogyan lehet visszakapcsoltatni a publikus IP-címet e helyett a korlátolt micsoda helyett?
Köszi előre is! -
SwaZy1337
tag
válasz Markizmark #157494 üzenetére
Fogaskerék --> Android TV beállítások --> Alkalmazások --> Telekom TV (nem a launcher, hanem a sima) és ott van a gyorsítótár és adattörlés is. Aztán újraindul a box, lesz egy bejelentkezés gomb, azon nyomsz egy OK-t és már be is töltött az adás.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
tothjozsi96
addikt
válasz patrikcoc #157456 üzenetére
Köszi a részletest! Annyit nem értek csak, hogy nekem úgy tűnik bármennyire is általános hiba, sokaknál nem jelentkezik, vagy nem veszik észre? Én most köttetem be, de megláttam ezt a hibát hát megmondom őszintén, nem akarok ennyit fizetni hogyha ilyen jellegű problémák vannak.
-
-
SwaZy1337
tag
válasz skroy #157489 üzenetére
Hát ilyen leányvallalati szinten van hivatalosan, de más cég, más azonosító, így mindenképp van eszközcsere, szerelő és minden más is.
Ugyan olyan váltás, mintha Flipről váltanál pl. Digire. Szóval ha váltanál is, szerelővel tuti fogsz találkozni meg eszköz visszaadás is lenne.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz skroy #157487 üzenetére
Nope, teljesen más szolgáltató, más szerződés, más azonosítás, mindenképp le kell mondanod a T-s előfizut, visszaadod az eszközöket, Flip-el megkötöd és ők viszik ki azokat az eszközöket, amit ők adnak.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz SwaZy1337 #157482 üzenetére
Áhá, akkor ott marad, csak lan oldalról kivettem.
Köszi a segítséget. alapból router van mögötte, abban kikapcsoltam, valszeg így nem lesz kavar. Lan eszközként csak az iptv box függ rajta, de lekapcsoltam a lan oldalon, sztem most teszt időszakra ez így elég. Meglátjuk mi a helyzet.
köszönöm a segítséget!
Véleményem szubjektív...
-
-
SwaZy1337
tag
válasz kis20i #157478 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek, de sajnos ez így van minden cég ügyfélszolgálatánál. Nálunk ugyan ez van. Valaki idejött kipróbálni, valaki szereti, valaki rühelli, de kell a pénz és stb. És ne keverd az ügyfélszolgálatot a szerelőkkel, mert a 2 teljesen más. Amíg a szerelővel nem mersz kiabálni, mert ott áll előtted, addig gond nélkül üvölt az ügyfél telefonban. Szóval azt a kettőt ne keverjük, de igen, van akinek nem való ez a munka, ezzel egyet értek.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz boborján2 #157474 üzenetére
Látom nem fogom tudni megértetni veled, hogyan megy a nagyvállalatnál a dolog. Én nem azon a részlegen dolgozom, én az vagyok, aki ezeket továbbítja az IT-nak és én vagyok az, aki ugyan ezt kapja szóban az ügyfelektől mint, amit most te is írtál. Ilyenkor szokták azt mondani, akkor váltok szolgáltatót és erre mondanám legszívesebben, hogy nyugodtan, ha nem felel meg, hálisten van másik, nem monopól helyzet van, így mindenki tud válogatni.
De ahogy írtad is, már nem vagy Telekomos, örülsz neki és ez a lényeg és akkor ezt itt én le is zártam!
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
hackeeeee
Jómunkásember
Sziasztok!
FGA2233-nál valahogy internet oldalon letiltható lehet az ipv6?
Local network alatt kinyomtam az ipv6 state-et, de más opciót nem találtam. T
Köszi
Véleményem szubjektív...
-
kis20i
tag
válasz SwaZy1337 #157473 üzenetére
Már ne haragudj, de na... Az ügyfélszolgálat a cég arca. Az ügyfél őket látja, a velük és a szerelőkkel való kapcsolat alapján ítéli meg, szeretne-e egyáltalán kapcsolatba kerülni, pénzt fizetni a vállalatnak. Azért kapja a fizetését, hogy a 41. fel..szott agyú ügyfélnek is mosolyogjon, és segítsen legjobb tudása szerint! Ha erre nem képes, nem oda való, keressen más munkát, mert ez mindenkinek káros. Ügyfél elégedetlen, bevétel csökken és még ő is idegbajjal megy haza.
-
prsq
aktív tag
válasz zoli62 #157476 üzenetére
Nálam az van, hogy a fiókba belépve azt látom hogy "hiba elhárítása folyamatban". Hónapok óta. De nincs hiba, minden működik. (Vagy nem veszem észre, de akkor az mindegy.) Én nem jelentettem be semmit.
Már kérdeztem, hogy milyen hiba, nem bírják megmondani. "Beragadt valami".
Töröljék, mondtam. Nem megy. Ott virít hónapok óta.
Zavaró, mert belépve mindig azt hiszem, hogy lesz valami karbantartás. -
boborján2
aktív tag
válasz SwaZy1337 #157473 üzenetére
megkapják, hogy ez meg ez a gond, megnézik és ha nem látnak semmit nem tudnak mit csinálni.
Ezt gondolom viccnek szántad!?
Tehát ha 1000 embernek ,gond nélkül lemegy a rendelése , csomagváltás ,mindegy is hogy mi, és megkapják az IT osztályon ,hogy az 1001. embernek nem sikerül ,akkor szólnak , de van hogy nem látnak semmi hibát?
Ez nem olyan mint hogy van internet vagy nincs internet
Nem ez valóban nem olyan gond, ez olyan gond ,hogy sikeresen lefut egy folyamat a weboldalon és a hozzá kapcsolt adatbázisokban vagy nem.
Már bocs de ne k...jál már fel ekkora ökörséggel
Én aki júzer vagyok , felhasználó oldalon látom ,hogy hiba van ,hiszen elém pakolja a weboldal ,hogy hiba van, de az IT szaki szerver oldalon meg nem látja ,hogy az én folyamatom nem tud lefutni ,mert hiba van , az azért úgy csúnya.Most ez vagy egy oltári nagy kamu ,amit veled is jól elhitettek, vagy tényleg olyan szintű problem van nálatok,hogy inkább nem írok semmit ,mert instant bannt kapok
Nagyon bízom benne ,hogy az előbbi lesz a nyertes.Szerk:
Hogy ki mit mond...emberek vagyunk, kinek mihez van kedve, ki milyen régóta van itt
Ohh, őszintén szólva én azt gondoltam ,hogy azért ezt ettől jobban szabályozzák.
Nyilván megértem ,hogy nem egyszerű munka, de mégis fura ,hogy az egyik abszolút mást mondhat mint a másik. Ki merem jelenteni egyik a másikhoz képest tud olyan lenni ,mint ha nem is azt az ügyfélszolgálatot hívná az ember.[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
SwaZy1337
tag
válasz boborján2 #157471 üzenetére
Alapszolgáltatásnál így is van, 72 óra és SMS/hívás megy az ügyfélnek, hogy ha megoldódott a probléma vagy ha tapasztalja még. De mivel ez belső IT-s hiba, ügyfél adat itt kb. szóba sem kerül, hiszen megkapják, hogy ez meg ez a gond, megnézik és ha nem látnak semmit nem tudnak mit csinálni. Ez nem olyan mint hogy van internet vagy nincs internet. Azt érzékeled.
Hogy ki mit mond...emberek vagyunk, kinek mihez van kedve, ki milyen régóta van itt, sok mindentől függ...kit kell ezzel kapcsolatban zargatni mit kell csinálni stb.
Meg mikor valaki az adott napon a 40. felcseszett agyu ügyféllel beszél, ott már nem biztos, hogy lesz kedve valamivel foglalkozni, ez mind-mind közrejátszik.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz tuto558 #157470 üzenetére
Belső hibákra hivatalos szabályzat nincs. Alap szolgáltatásra 72 óra, kiegészítőre 30 nap és minden másra hivatalosan nincsen határidő. Csúnyán mondva megoldják, amikor megtudják.
Persze próbálják minél előbb, ezért is mondják ott is a 30 napot.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
boborján2
aktív tag
válasz SwaZy1337 #157467 üzenetére
Az egy dolog hogy én nem úgy javítok ,hogy 2. nyitásra le fog szakadni, de ez most mindegy is
Jó a példa , de munka és munka között is van különbség.
10p perc alatt meg tudom úgy is "javítani" ,hogy naponta garantáltan leszakad , vagy 40 perc alatt meg tudom úgy is javítani ,hogy az pár évet biztosan kibírjon.
Ezzeket megtehetem úgy is ,hogy nem szólok egy árva szót sem , legyen meglepetés , vagy megtehetem úgy is ,hogy felhívom a figyelmét ,hogy elkészült és újra használható.
Egyébként az lenne a korrekt eljárás ,ahogy kali is írja.
Csak éppen ha ilyen eset van ,akkor minden ügyfélszolgálatos teljesen random máshogyan kezeli a helyzetet.Van aki korrekt és azonnal ugyanazt újranyitja.
Van akinek el kell mondani 2 imát ,hogy újranyissa. Van akinek virtuálisan az asztalra kell ....ni,hogy újranyissa és van aki kompletten letagadja ,hogy márpedig ilyen ,hogy újranyitom nem létezik.Hogy ezt az ügyfélszolgálatnal ki és milyen alapon próbálja saját maga eldönteni a hívás közben az nekem nagy rejtély, nagyon sok év alatt nem tudtam logikus választ találni erre. Alapesetben nyilván minden dolgózónak ugyanaz lenne a vállalati szabályozás ,de valamiért ebben erős a szórás és bármelyik hívásban bármi is megtörténhet.
@tuto558
Teljesen biztos vagyok benne ,hogy erre kell hogy legyen egy szabályozás vagy törvény.
Olyat nem lehet játszani egy emberrel ,hogy üzemeltetek egy webáruházat amiben rendelnek tőlem terméket , aztán én még kedvem szerint úgy játszom veled , ahogy akarok.
Közlöm veled hogy , ez és ez van , adtam magamnak 3 hetet hogy megoldjam ,aztán közlöm a veled,hogy lejárt a 3 hét , de így jártál , adok magmnak megint 3 hetet, mert nekem így kényelmesA helyedben ezzel a sztorival megkérdezném a GVH-t ,hogy ilyenkor merre tovább, mert ez minden csak nem korrekt.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
tuto558
aktív tag
válasz SwaZy1337 #157469 üzenetére
Egyébként a belsős hibákra milyen szabályzat vonatkozik? Márciusban lett ez a rendelés beakadás miatti belsős hiba felvéve, azt mondták 3 hét a megoldási határideje, ez ápr 11-én járt le. Kötbérigénnyel viszont nem élhetek, mert nem szolgáltatás hiba... akkor mégis mire van ez a "3 hét határidő", ha azon 2 hónappal túlnyúlva sincsen semmilyen kötbérre jogom és szankció a Telekom felé?
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
legenda
válasz SwaZy1337 #157467 üzenetére
Jobb helyeken úgy működik, hogy ha megoldanak egy hibát, a hibajegy megoldott állapotba kerül, de onnantól 72 óráig nem záródik le és ha az ügyfél visszajelez, hogy hát továbbra is gond van, akkor visszanyílik az és abban folytatják a hiba kezelését.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
SwaZy1337
tag
válasz boborján2 #157466 üzenetére
Nem ellentmondás ha nézünk pl egy egyszerű példát:
Leszakadt a szekrény ajtó, te megcsinálod (hiba lezárva), párod hazaér, kinyitja és a kezében marad...Ő azt fogja mondani hogy ez nincs is megcsinálva (hiba továbbra is fennáll), de te mondod, hogy.."De én megcsináltam drágám..." (hiba visszanyitva, új bejelentés által)...Ők nem léphetnek be és nem próbálhatják ki, hogy a nevedben rendelnek valamit...az GDPR szempontból nem megoldható.
Minden hibabejelentésnél, ami otthoni szolgáltatással kapcsolatos és nem belső IT rendszeres gond, kap az ügyfél pont azért, hogy tudja merre jár az ügy és tudjanak neki is valamit mondani, ha utána kérdez, ezt ezért írtam.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
boborján2
aktív tag
válasz SwaZy1337 #157464 üzenetére
Itt azért van némi ellentmondás a leírtakban.
Ha valamit megoldanak és lezárták ,akkor nincs mit bejelenteni ,mert megoldották. Ha pedig nem oldották meg ,akkor milyen alapon zárják le és tekintik megoldottnak
Kicsit olyan jóvanazúgy szaga van a dolognak. Lezártuk , majd bejeletni a bolond , megint nyertünk egy kis időt hogy üljünk a problémán. És ezeket a köröket gyakorlatilag a végtelenségig lehet játszani.
belső IT-s hibáról az ügyfelek nem kapnak azonosítót, így nehezebb is utána járni ennek
Az ügyfél erről nem is kell ,hogy kapjon azonosítót. Elegendőnek kellene lennie ha azonosítja magát és csak félve merem feltételezni,hogy az ügyfélhez kapcsolódó hibák/bejelentések tökéletesen, nyomonkövethetően naplózva vannak és ebből tudja a bal kéz ,hogy mit csinál a jobb.ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
SwaZy1337
tag
válasz tuto558 #157463 üzenetére
Valószínűleg ott lehet akkor a gond igen, amit mondtál. Sajnos nem tudok mást javasolni, mint hogy erre kell felhívni a figyelmét az ügyintézőnek, hogy ezt oldják meg vagy még annyit tudok javasolni, hogy a telekom.hu írjon nekünk felületén dobsz erről egy e-mailt és az illetékesek ránéznek, ugye annak van nyoma, mert írásos formában van és nem is tudják még azt sem mondani, hogy nem történt megkeresés.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz boborján2 #157461 üzenetére
Hát csak itt azt is érdemes megnevezni, hogy van a 30 nap, viszont ha megoldják, akkor lezárják és ha te megint bejelented és lezárták, akkor újra indul a 30 nap és a belső IT-s hibáról az ügyfelek nem kapnak azonosítót, így nehezebb is utána járni ennek. Megtudom érteni a gondod, teljesen egyet is értek vele, de sajnos nem tudunk ezellen mit tenni.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
tuto558
aktív tag
válasz SwaZy1337 #157451 üzenetére
Ehhez még hozzájön az is hogy egy ideig 2 SD hiba is fel volt véve erre, mert először mikor bementem az üzletbe érdeklődni a hibajegy állapotáról, az ügyintéző nem látta hogy lenne rá bármilyen hiba hiba felvéve és felvett mégegyet.
Nálam ugye úgy kezdődött, hogy volt egy megrendelésem márciusban, amit még kiszállítás előtt visszamondtam. GLS-es visszavitte az eszközt így. (Okoswifi rendelés volt.)
Biztos vagyok benne hogy emiatt nem tudok 3 hónapja rendelni, ha belépek a telekom fiókomba, úgy jelzi annál a megrendelésnél, hogy "megrendelésed törlés alatt van". Ami azért fura, mert akárhányszor kerestem őket 1414-en vagy személyesen üzletben, mondták nekem hogy ez a megrendelés törlés már befejeződött, szerintük lehet már rendelni újra, de ők az üzletben akkor lepődnek meg amikor a csomagmódosítást el akarják indítani, hogy nem engedi a rendszer. Mutattam az ügyintézőnek a telefonon hogy Telekom fiókban én "törlés alatt" státuszt látok még mindig a megrendeleshez, aztán ő meg mutatta a saját monitorján ahol a megrendeléseimet látja, hogy nála törölt státuszban van, szóval itt még a 2 rendszer sincs szinkronban...
Ráadásul időközben kb másfél hónapja nálam másik hiba miatt egy TV box csere is volt, ott ugye valamit a szerelők mobilon mindig bepötyögnek, hogy aktiválják az új boxot, na a beakadásos dolog miatt ezt folyamatosan visszadobta a rendszer. Aztán valahogy legalább ezt sikerült megoldani, felhívta a háttércsoportot és bediktálta a szériaszámot, hogy aktiválják manuálisan, így sikerült...
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
Gyula84
veterán
Na bedobtam egy ax 6000 routert meglátjuk mi lesz
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
boborján2
aktív tag
válasz SwaZy1337 #157458 üzenetére
Ha 3 hónap alatt nem oldok meg egy gondot , akkor az sz..rok bele kategória, szerintem. A 30 napra azt mondom fogcsikorgatva egyszer beleférhet. De 3 hónap? Vicc!
Bár nem nekem írtad , de az andorid tv-re is reagálnék.
Bevezetéskor lement egy fejlesztési fázis,zárt teszt , utána egy nagyobb publikus teszt , majd ezután ráeresztették a jónépre az egészet. Javítás nélkül.
Ez már egy baklövés ,hogy ezzel szivatják az embert , de hogy azt is megengedik maguknak ,hogy még ennyi idő (évek!!) alatt nem rázzák gatyába firmware szinten a boxot , az már luxus.Ugyanakkor meg ezt itt kishazánkban meg lehet tenni , mert ahogy a régi közhely mondja, a magyar néppel bárki bármit csinálhat. Csak fizet és kussol.
A telekom tv üzletága szárnnyal , akkor mi a bánatnak költeni hozzáértő fejlesztőkre. Ebben viszont igaza van a trének, ezt nagyon jól értik és ki is használják.@Multibit
Mindenkinek van egy kikapcsolódása , egy hobbija , akármi. Neked is biztosan van olyan ,amin én is jót nevetnék. De ez ilyen dolog, nem vagyunk egyformák.[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
Roland-87
aktív tag
válasz tuto558 #157445 üzenetére
Én 2 hónapja díjcsomagmódosítás+készülék rendeléssel futottam hasonló köröket, egyszerűen hibára dobta a rendelést, erről emailben jött értesítés amiben az volt írva hogy a hiba javításán dolgoznak, nekem semmi teendőm nincs, emiatt vártam majd egy hetet, de mivel semmi nem történt felhívtam őket, az első ügyfeles szerint tényleg nincs dolgom, várjak és érdeklődjek pár nap múlva, megtettem, az aktuális ügyfeles közölte hogy én erre hiába várok, a megrendelésem már rég törölték, adjam le újra... megtettem, eredmény ugyanaz, csak itt már nem 1 napra rá jött az email hanem azonnal, megint jött a hitegetés hogy IT hiba és egy hetet várjak, ismét megtettem, itt már sűrű elnézések közepette kértek még 2 napot, mondom jó, másnap reggel jött egy sms hogy a készülék nincs raktáron (amúgy volt) na ezek után már kicsit morcosan hívtam fel őket mire sikerült olyan emberrel összekapcsolniuk aki értette miről beszélek, ő hamar kiderítette az problémát ami az volt hogy az új internet csomagomhoz wifi6 modem is jár, és a rendszer itt valami hiba miatt visszautasította a megrendelésem, ezért le kellett adnom 2 lépcsőben, először csak a netet módosítottam, kijött a modem, majd megrendeltem a telefont is, így már nem dobta el és tényleg megjött, összesen 5 hetet vártam és telefonálgattam velük. Amúgy az utolsó nagyon segítőkész ügyfeles kolléga elmondta hogy rengeteg hasonló esetük van, van akinek készülék miatt, de sokaknak egy sima hűség hosszabbítást is hasonló hibára dob, és van akinek tényleg nem tudják megoldani régóta, azt hittem azóta ez a gond már csak rossz emlék, de ezek szerint nem
-
SwaZy1337
tag
válasz boborján2 #157453 üzenetére
Nem mondom azt, hogy szarnak bele, csak vannak olyan specifikus gondok is, amiket nem tudnak megoldani egyből vagy tartogatják egy nagyobb frissítésre (ugye ez a te esetednél nem mérvadó, mert itt nem olyan dologról van szó) itt szimplán nem tudom én sem, miért nem lett még meg 3 hónap alatt.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz patrikcoc #157455 üzenetére
Én erről a mikrolaggolásos hibáról még nem hallottam, nem mondom hogy nincsen, csak én még nem találkoztam vele. Valszeg ezeket is szépen javítják majd idővel, de hát itt is meg kell várni a kisebb hibajavításokat. Nem tudom volt-e már ezzel kapcsolatban bejelentésed, ha nem mindenképp tedd meg, mert ha nem jelented, akkor nem foglalkoznak vele, mert azt hiszik minden okés.
Tartalom betöltés akkor van, ha elveszti a szinkront a modem meg a beltéri. Egy OK, ahogy írtad vagy újraindításnak meg kell oldania igen. Az SEI-s boxnál megint az a helyzet mint a TTV-nél mikor bejött az első box. Új, megkapták az ügyfelek, nagy mennyiségben pedig előjönnek a gondok és ezeket foltozgatják be...Egyszer eljutnak majd ezekhez a gondokhoz is.
Türelem kell, mert ezeket is ugye nem mi telefonos hibaelhárítók intézzük, hanem a fejlesztők... :/
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
patrikcoc
senior tag
válasz tothjozsi96 #157454 üzenetére
Már most rossz a CF
Itt van róla bővebben szó: https://kozosseg.telekom.hu/topic/40322-cloudflare-magyar-telekom-nemzetk%C3%B6zi-peering/Ugyanez a németeknél is: https://telekomhilft.telekom.de/t5/Festnetz-Internet/Peering-Routing-zu-Cloudflare-immer-wieder-extrem-schlecht/td-p/6766121
A német topikban ezt írják (Google fordítás):
"A probléma az, hogy két nagy szereplő (Deutsche Telekom és Cloudflare) teszteli, meddig mehet el.
Az igazság az, hogy a Deutsche Telekom lényegesen magasabb árat számít fel a peeringért, mint a többi piaci szereplő. A jelenlegi árakat nem tudom, de bő két éve egy bennfentes nagyjából 0,80 EUR/Mbps-t számolt be. Ezenkívül a peering partnernek kell biztosítania a vonalat és a szállítást az átszállási pontig. Más internetszolgáltatók/szolgáltatók esetében az akkori ár állítólag csak 0,20 EUR/Mbps körül volt."[ Szerkesztve ]
-
patrikcoc
senior tag
válasz SwaZy1337 #157452 üzenetére
Random kép mikrolaggolásra is van valamilyen megoldás? Az egyik tavalyi app frissítés óta csinálja az összes box, illetve az Android 12 óta az egyik TV-vel 2mp-et csúszik a hang, ha a térhangzás be van kapcsolva (SEI box). Ritkán tartalom betöltése sikertelennel kapcsol be, ilyenkor ha leokézom megindul. Illetve már 2x fordult elő, hogy ilyen volt a hang bekapcsoláskor: [link] Box restart megoldotta, ezt se csinálta A12 előtt.
-
tothjozsi96
addikt
Ez a lassulás és ping probléma mindenkit érint?
Nem egyértelmű, mert olyan nagyon sokan nem panaszkodnak, ha jól látom. -
boborján2
aktív tag
válasz SwaZy1337 #157451 üzenetére
érdemes mindig bejelentkezned, hogy ne felejtsenek el.
ahogy szoktuk mondani, "Az IT malma lassan őröl...", egyszóval nem kapkodják el a dolgot
Na azért ez beszédes, amikor egy telekomos dolgozó ezt így kimondja.
Nekem kb. az jön át, hogy úgy ahogy van , sz@rnak bele a it """szakemberek""" (erősen idézőjelben).
Lehet itt fogni a rendszerre , meg a szoftverre ,meg mindnre is , mert ez is szokott kifogás lenni. De én úgy vagyok vele ,hogy a rendszert is emberek üzemeltetik.
A rendszer azt csinálja amire az emberek programozzák. Szóval csak el kellene kezdeni dolgozni és máris megoldódna a beragadt rendelés probléma. Meg sok minden más is.Anno kb. 3 rendelésem volt a trékomnál. Na ebből egyet sikerült csont nélkül megoldani. Már az is érthetetlen számomra ,hogy ez a hozzáállás megengedett egy it cégnél.
1-2 jónunkás dolgozót ,meg felelős vezetőt kellene már stresszelni , mondjuk azzal ,hogy holnap nem kell már bejönni ,mert lepkefingot sem értek. Fogadjunk elkezdenének a malmok őrölni.
De mint tudjuk , fejétől bűzlik a hal.Életem legjobb döntése volt ettől a bandától megválni.
Főleg az elcseszett android tv miatt!Tudom csak homokszem voltam a sivatagban , de én nyugodtabban alszom ,hogy tőlem egy forintot nem látnak.
[ Szerkesztve ]
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
SwaZy1337
tag
válasz Louro #157448 üzenetére
Így van, ha ilyen tapasztalsz egy úgynevezett sorrendi újraindítást érdemes elvégezni, ami annyit tesz box és modem áram alól ki, majd modem vissza, visszajön a net és utána megy vissza a box és akkor jó lesz mert újraszinkronizál a 2 eszköz egymással.
Havonta érdemes még egy cache törlést is csinálni a beállításokban, ha TTV-je van az embernek, de ez mellékes infó!
Üdv:
Egy Telekomos dolgozó"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz tuto558 #157445 üzenetére
Hát, az a baj, semmit nem tudsz ezzel tenni, ha IT-nál van, ők intézek, ahogy szoktuk mondani, "Az IT malma lassan őröl...", egyszóval nem kapkodják el a dolgot. Ha hívogatod az ügyfélszolgálatot és "stresszeled" őket, annál többet nem tudsz tenni sajnos, de érdemes mindig bejelentkezned, hogy ne felejtsenek el.
Kitartást, azért remélem mihamarabb megoldják neked, az hogy még üzletben sem tudnak segíteni, az mondjuk kemény...
Üdv:
Egy Telekomos dolgozó"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
Oliverda
félisten
válasz mlinus #157390 üzenetére
Azt hiszem, én erre lassan benyújtok egy panaszt. Fél óráig tartott megcsinálni egy nyavalyás rendelést egy lengyel webshopból. Olyan lassan töltött, mint legutóbb 97-ben a 28,8-as modememmel.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
azbest
félisten
a telekomnak már megint sikerült elkavarni a fix ip címeket az üzleti csomagnál. Jóü fix az, ami random néha változik.
-
Louro
őstag
Sziasztok,
Csak pár hónapja vagy T-s. Eddig működött, de tegnap este óta a TV, a bekapcsolást követő fél percen belül lefagy. A TV és az eszköz is mindig újraindítva. TV jó. Központi hóba lehet vagy ügyfélszolgálat?
Mess with the best / Die like the rest
-
tuto558
aktív tag
válasz tuto558 #156593 üzenetére
Sziasztok
Beragadt rendeléssel küzd más is még a Telekomnál?
Áprilisban írtam utoljára erről, sajnos azóta is változatlan a helyzet, így mostmár konkrétan 3 hónapja nem tudok semmilyen csomagmódosítást, vagy rendelést indítani, és Telekom üzletben/telefonon sem tudnak a csomagomon módosítani az ügyintézők.
IT-nál van a hiba állítólag, hetente hitegetnek, hogy érdeklődjek egy hét múlva már biztos jó lesz és megsürgetik a javítást, ami láthatóan semmit nem ér.
Van esetleg más aki ugyanezzel a problémával találkozott mostanában? Mit lehet/érdemes tenni, ami valóban meggyorsítaná ennek a megoldását, hogy ne kelljen újabb hónapokat várni még?
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
SwaZy1337
tag
válasz Fernet #157443 üzenetére
Azzal az eszközzel nem szokott gond lenni. Gyanús nekem, hogy ott vagy a kábellel lesz a gond vagy magával az eszközzel.
Mindenképp hívd majd fel, mert akkor ő fixen megtudja helyszínen csinálni és nem kell telefonálnod az ügyfélszolgálatra!
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
Fernet
senior tag
válasz SwaZy1337 #157441 üzenetére
Nettel nem volt gond, gyerek szokott online játékokkal játszani barátaival, de nem panaszkodik. Nekem sem tűnt fel, 500-as optika van egy Technicolor FGA2233-al.
Szerelő mondta, hogy hívjam ha valami nem jó. Még nem hívtam, majd kicsit később megpróbálom.
Mindenesetre így elég zavaró.
-
SwaZy1337
tag
-
SwaZy1337
tag
válasz Fernet #157439 üzenetére
Maga a neteddel nem szokott gond lenni? Mert nem is biztos, hogy magával a boxokkal van a baj, hanem lehet maga az UTP kábellel vagy maga a Telekomos modemmel van gond. Szerelő nem biztos, hogy felfogja venni neked a telefont, nem igazán szokták.
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
SwaZy1337
tag
válasz Dancii #157429 üzenetére
Áramszünet után szokott ilyen gond lenni az eszközökkel, hogy visszaállnak alapra (néha ez is megesik igen) és akkor kb. mindent elölről kell konfigolni, még a passtrough-t is. Tehát ez nem csak nálad gond, hanem ez sokaknál előfordul.
Üdv, egy Telekomos telefonos hibaelhárító
"Ha nem is érdekel az üzlet, a tájékoztatást megköszönni nem bűn..."
-
Fernet
senior tag
-
#31816946
törölt tag
Sziasztok!
Mitől lehet, hogy, amikor újraindítom a router-t, akkor nem világít az online LED. Magától egy idő után újraindul és akkor már világít.
-
Puro
aktív tag
Én már tettem panaszt az NMHH felé cf ügyben kaptam is visszajelzést, hogy már foglalkoznak vele, minél többen jelezzük, annál nagyobb az esély, hogy lesz valami előrelépés. Engem nem érdekel, hogy DT a probléma forrása, nem velük vagyok szerződésben, MT dolga ezt megoldani, ha meg
basznakrá akkor NMHH oszt kész -
Fernet
senior tag
válasz Fernet #157353 üzenetére
Tegnap reggel szerelő kicserélte a boxot. Azt mondta az új szoftver óta sok a hibajelentés. Azért cserélte, hátha...
Sajna az új box is ugyanazt csinálja mint az előző, bekapcsoláskor néha fagy, illetve pár óra elteltével fagy. Csak az áramtalanítás segít.
Másnál is van ilyen gond?
Ilyenkor mi a helyzet? Szokjam meg, hogy ez ilyen? -
patrikcoc
senior tag
IPv4-en (Frankfurt) ismét rossz a CF...
IPv6 (Bécs) még tartja magát, de vannak 120ms-es kiugrások.[ Szerkesztve ]
-
Capella
senior tag
válasz Dancii #157429 üzenetére
5670 v2 + Asus TUF-AX4200 PPPoE passthrough 2 session mellett soha semmi probléma nem volt. (Tavaly nyár óta.)
Ami egyéb volt, hogy egyszer berakták NAT alá, amit rögtön visszarakattam publikus IP-re az ügyfélszolgálattal.
Nemrég pedig egy időre megszűnt a Telekom appban az ONT WiFi távoli elérés, de egy frissítés a napokban helyrehozta. -
Dancii
tag
Sziasztok!
Használ itt valaki Sagemcom 5670 ONT-t PPPoE passtrough módban?
Nemrég vettem egy Asus routert és úgy használom, kb. minden tökéletes is, de már kétszer megfigyeltem, hogy ha valami miatt elveszik a kapcsolat, pl. egy áramszünet, akkor utána a router mindig nyafog hogy nem helyes a PPPoE jelszó, és újra kell indítanom manuálisan, hogy helyrejöjjön.
Találtam Telekomos fórumon egy régebbi bejegyzést ahol valakinek gondja volt a PPPoE passthrough-val, és ott azt írták neki, hogy ha passthroughba teszi az ONT-t akkor ki kell törölni az ONT WAN beállításaiból a nevet és jelszót, különben megpróbálhat az is PPPoE kapcsolatot felépíteni, és dupla logint meg ugye nem enged.. ebben lehet valami, esetleg hasonló miatt lehet nekem is a gond? Vagy ez bs..I'm no hero..never was..never will be..I'm just an old killer.. (Solid Snake)
-
partxxx
tag
köszönöm a válaszokat, megrendeltem 500/150
-
legenda
válasz partxxx #157423 üzenetére
Vedd úgy, hogy alapban publikus IP-t kapsz és ha esetleg NAT mögé kerülne, akkor kell jelezni az ügyfélszolgálatnak és kiveszik.
Nem tudom, mi alapján kerül vagy nem valaki, illetve a részére kiosztott IP NAT mögé, de nálunk a 3 év alatt mindig publikus volt. (1000/1000 optika)[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Szpisti
addikt
Telekom, Budakalász, kábel, 1000/200, 20:30
-
partxxx
tag
válasz boborján2 #157421 üzenetére
tudom hogy most nem tud adni, de előre érdeklődtem, hogy ha majd ... de ezek szerint biztosan van rá lehetőség
pont az ügyfélszolgálat miatt nem akartam a Thez menni , de muszáj leszek
Wavecom-nál mindigy ugyan azzal az emberrel beszéltem ahányszor hívtam, és mindig hozzáértő és segítőkész volt
-
boborján2
aktív tag
válasz matta2003 #157420 üzenetére
Telekomos ont lan portjába (nem hgw!! ,az koaxnál van) bedugsz egy cat5e kábelt , a másik végét a saját routered lan portjába.
Előtte ezen a saját routeren kikapcsolod a dhcp szervert , vagy ha tudja akkor dedikált ap módba teszed.
Illetve a routered ip címét egy tartományba rakod az ont-vel. Pl ha az ont 192.168.1.1 , akkor a routered beállítod 192.168.1.2 -re. (Dedikált ap módnál lehet ez sem kell, nem tudom)
Illetve cat5 vagy cat5e ,passz. Lehet az előbbi is elég mindenre is.Ennyi az egész. Wifi-n szórja a netet , vagy a lan portokon ugyanúgy használod a vezetékes kapcsolatot.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
boborján2
aktív tag
válasz partxxx #157419 üzenetére
Ha nem vagy szerződésben a telekommal , akkor nem fog neked a telekom üfsz semmilyen ip-t adni.
Én is telekom koaxon vagyok vodás. Ha bármi gond lenne , akkor a vodát kell hívnom,hiszen velük vagyok szerződve.(szerencsére egyébként minden ok)
A t publikus ip-t ad alapból, ha véletlenül nat-ol , akkor egy telefonhívásra átraknak vissza publikusba.
Egyébként sajnos vannak esetek amikor a vonal végén ülő szakmunkás a kérdést sem bírja feldolgozni, nem hogy érdemben válaszoljon.
Valahogy egy szintel fentebb kell ugrani , valami műszaki szakihoz aki érti a problémád és megoldja.ignored users : snyper990 | SlayR0113
-
matta2003
tag
Sziasztok!
Próbáltam keresni a fórumon, de ezekkel a keresőszavak (router, megosztás, LAN, wifi) nem jutottam sikerre.
A következőre keresek megoldást:
Telekomos optikás net (nem tudom pontosan milyen) van Telekomos készülékkel (HGW ?) a földszinten. Abból lehet-e valamilyen LAN (?) kábelt kivezetni a tetőtérbe egy régi routerbe, hogy az router továbbítsa (?) a jelet az emeleten netezni kívánó telefonok felé? (nem kívánalom az azonos/eredeti letöltési sebesség, csak a stabil, a tetőtérben jobban fogható jel.)
Rokonoknál van ez a felállás, de én szeretném, ha lenne erősebb net, ha ott vagyok. Régi router, cat5 kábel, rj45 krimpelőfogó, rj45 csatlakozó van. Egyébre nem szeretnék költerni.
Bízom benne, hogy érthetően tettem fel kérdést.nem 21 éves vagyok...
-
partxxx
tag
válasz boborján2 #157418 üzenetére
nos, a teljes sztori, hogy még nincs, ezért érdeklődöm, mielőtt szerződést kötök
jelenlegi szolgaltatóm a telekom infrastruktúrán keresztül ad optikai netet, nekik tényleg nincs publikus IP-jük csak ha fizetek a fix-ért
de ha úgy vesszük akkor otthoni, optikai internetem van a telekomon keresztül, és közvetlenül szeretnék szerződni, hogy legyen ingyenes publikus IP-m
-
partxxx
tag
Sziasztok, mivel ellentmondásos információkat találok a fórumon és amit az ügyfélszolgálat mond ezért kérdezem.
még lehet publikus (nem fix) IP-t kérni? és ezt hogyan lehet elmagyarázni az ügyfélszolgálatnak?
a nat@telekom.hu még működik? -
aok1
tag
válasz fatal` #157393 üzenetére
Lekéstem a lassulást, de majd nézegetem. Most jelenleg jó.
Egy kérdésem lenne még akik a témában ott vannak. Ha GPON technológián szolgáltat a Telekom aminek down irányban 2.5 Gb\s, up irányban 1.25 Gb\s a max sebessége. Akkor miért nem tudja szabadjára engedni optikán a netet a 2000\1000-es csomagnál, hagy pörögjön ki a 2.5 Gigabites hálokártya amit bír. Emlékszem rezen nem volt korlátozva.
-
Kronk
őstag
Sziasztok, csak nálam van probléma?
http://totesz.myminicity.com/
-
patrikcoc
senior tag
-
patrikcoc
senior tag
-
zst
tag
válasz Matrox1995 #157399 üzenetére
Akkor itt sem lehet összefüggést találni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest