Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    senior tag

    válasz TheReMiXeR #4112 üzenetére

    Kissrác bejön. Hálózati izé kell neki.
    Kiderítem, hogy hálókártya. Megkapja. Kér még hozzá kábelt is. Megkapja. Fizet.
    Mielőtt indulna, megkérdi, hogy akkor ez jó lesz a két gép közé? Ja, egy hurokkal, benne a fejeddel. Ezt mikor tudja megkérdezni? Csakis a vásárlás után!!!
    Átalakítás crosslinkre, majd jön a következő kérdés: Hogy állítsuk be a hálózatot... Kiselőadás...

    Egy másik meg telefonál. Most vett egy vinyót (persze nem nálunk), de nem látja a gépe. Mi lehet a gond? Hát, akár BIOS beállításokon keresztül a hardver hibáig bármi - mondom elhamarkodottan.
    - Jó, akkor mondom, hogy van beállítva a BIOS.
    - Most sajnos nem tudjuk ezeket leellenőrizni, mert ügyfelekkel vagyunk.
    Igaz, nem voltam ügyfelekkel, és az igaz, hogy pár eset kissé ingerültté tett. De nem emlékszem arra, hogy a telefonkönyvben az ingyenes telefonos segítségnyújtás rovatban szerepelne a számunk. Valahogy a kereskedelmi egység nem azonos a helpdeskkel. Főleg nem úgy, hogy nem nálunk vették az eszközt. Vagy talán máshol elhajtották a halálba?

Új hozzászólás Aktív témák