- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- Sörfőzés - csak óvatosan!
- Tanári fizetések: magas béremelést jelentett be az államtitkár - és a VALÓSÁG
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz AMD Power #46753 üzenetére
A (valós!) km önmagában szerintem egy sokadik faktor, és nagyságrendekben érdemes foglalkozni vele, de mondjuk egy 10 éves autó esetén a 150 vs. 200k km az kb elhanyagolható. Évi +/- 5k km.
Ha egy többet futott autó már olyan gyári alkatrészek cseréjén túl van, amire mondjuk a 150-et futott még vár (akár kopó dolgok - féktárcsák+betétek, futómű alkatrészek -, akár ismert típushibák stb.), akkor akár anyagilag jobban is járhat az ember egy többet futott ÉS karbantartott autóval, mert azok az anyagfáradásos dolgok részben már javítva lettek.
Persze emellett nagyon sok faktor van még, amit km alapján soha nem tud meg az ember - város/országút/pálya arány. Arról sem beszéltünk, hogy milyen korú autóról van szó, nyilván 3-4 éves autóknál van kínálat 100k km alatt is
De valószínűleg többen vannak olyanok, akik kevés km-es autót keresnek, nem véletlen éri meg tekergetni az órákat - kereslet-kínálat.
"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Íme az új Android Auto!
- Crypto Trade
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...