- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
Új hozzászólás Aktív témák
-
lúzerjúzer
csendes tag
Szervusztok!
Az a problémám, hogy felraktam a Suse 10.0-t. Igazából a probléma nem ez, hanem az, hogy vagy a videókártyát nem kezeli (ATI Mobility X300), vagy a képernyőt (16:9 arányú, laptop), nem tudom, de hibaüzenetet ír ki, hogy nem tudom, mit nem tudott beállítani, mindenesetre nem tud rajta elindulni az X (jól tudom, hogy ez az a Windows-szerű kezelőfelület, igaz?), csak az a szöveges/parancssoros mód.
Én meg abszolúte kezdő vagyok, nem értek hozzá; szeretném, ha tudnám ezt a linuxot használni, ha már vagy másfél hétig ment a letöltése. Nem igazán akarok vacakolni másik fajta linux töltésével, szóval ha valaki szájbarágósan el tudná magyarázni, hogy mit kéne beírogatnom, hogy működjön rendesen, akkor jogosult lesz nálam egy sörre, ha nem, akkor format, osztán megy vissza csak az XP.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Asztrofotózás
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok
- 27%-OS ÁFÁS SZÁMLA I Jogtiszta Microsoft digitális és fizikai termékek I DIGITALKEYZ.COM