- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
Ultimate egysége gyakorlatilag csak a tossnak van. A kerit is csak azért lehet olyan jól kihasználni, mert némi microval szépen egyesével szét lehet velük mindent szedni, sérülés nélkül. Ez a toss egyik különleges képessége, bár főleg T ellen, ráadásul viszonylag könnyen védhető, így remélem, marad a Carrier. A másik két ''végső'' unit, a BC és Ultralisk nem tud semmi extrát, ''csak'' brutális armorral, tonna HP-val és jó sebzéssel bírnak. A BC-t nem is nagyon használják (nem is illik a T módszerhez), viszont az ultra alappillére az endgame Z stratégiának, az ultraling+swarm kombónak, mint damage sponge, hiszen a 6 armorjával a legtöbb alapunit alig sebzi (milyen mókás, mikor egyedül beszabadul a fejlesztetlen marine-ok közé). Remélem, ő is marad
Engem alapból az új Z egységek érdekelnek, hiszen T és P kaphat egy valag robotot, vagy extra fegyverzetű gyalogost, de a zergnek teljesen új lényeket kell tervezni, ami nehéz feladat.
-
mr.geeZ
aktív tag
Az SCben az egységeket és az épületeket a számbillentyűkre lehet rakni, ha valaki igazán effektív haditechnikát akar, az berakja a gyárakat, hisz egy szám és egy betű és már épül is az egység, így sosincs feleslegesen álló nyersanyag, a rally pointtal pedig a kész egység már megy is rögtön a helyére. Tényleg kéne egy ilyen panel, klasszikus hiba, hogy az ember elfelejt egységet gyártani a harc hevében, pedig sok a res.
Nyilván a kolléga a versenyeken sem ismeretlen, és azért mondja ezeket az észrevételeket, hiszen az sc, mint az egyik legjobb valaha kreált multis játékkal folyamatosan játszanak a mai napig versenyszerűen, és ott hidd el, sokat számít, hogy az ember a harcmezőn látja az egységei HPját, vagy le kell néznie a menüre, és kitalálni, hogy melyik kijelölt egység, a sok közül, aki épp a fronton van. A csillogó villogó, a gépet néha pár ms-re belassító effektek pedig nagyon is sokat jelenthetnek, amennyiben elterelik a figyelmet, vagy lassítanak.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)