Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gs20
tag
válasz
Kz_NTV650 #13304 üzenetére
Favorit ingadozó alapjáratát még gyakran okozza:
- karburátor talptömítés kirepedezése (vikát NE vegyél),
- gyújtáselosztó toldásánál a tengely és a stift kiverődése (levett eloszófedélnél forgasd balra-jobbra a rotort, ha szabadon kottyan 1-2mm-nél többet (nem a röpsúlyos szabályzó mozgása, hanem kottyanás) akkor ez is baj, de hegesztéssel javítható),
- vákuumcsövek elöregedése (gyújtáselosztó felé, fékrásegítő felé, és magán a karbin) -
Ysthvaan
csendes tag
válasz
Kz_NTV650 #13304 üzenetére
Alapjárati mágnesszelep csatiját érdemes még megcsiszolni. Nekem az okozott hasonló gondokat. Utána a bizti táblám kezdett el világítani, én mindenképpen átforrasztgatnám a hátulját, kezdőnek is kiszereléssel max. 1 óra munka, de nagyon sok hibát megelőzhetsz. Ha átforrasztottad keress ismerőst akinek van régi autója (kivéve, ha '94-es, késes biztis a tiéd), és szerezz be régi, békebeli rézfejű biztosítékokat, ezzel megint kizársz rengetek elektromos hibát, ha kicseréled az összeset. (Előtte tűreszelővel én bereszeltem a foglalatokat, és PICIT összébb nyomtam). Én így kezdeném; elektromos hibák kizárásával, utána jöhetnek a mechanikusak
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest