Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Napkollektor - csak úgy
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz
perge666 #150 üzenetére
EZt nem a kor szabja meg.
Én használok PC-t, utáltam, mikor nem tudtam, mi miért nem jó rajta. Megtanultam, elég jó színvonalon, nem kell hozzá segítség. A motor ugyanez. Nem kell másik motor, ezt tudom, értem, de nem tudtam, megtanultam. Utáltam, mikor nem tudtam, mi miért jó-nem jó. Most sem tudnám szétborítani és össze rakni, a váltó oldal már káosz, nem értem, pedig próbáltam. De a többit tudom.
Ez valahol természetes viselkedés, amit írtál a motorról.. Kb jónak mondható a motor!
Hidegen magas is lesz az alapjárat, hisz hidegen benzin szegény lesz a keverék, mert a bejutó benzin lecsapódik a henger falára, tökéletlen a keverék képzés, így kell neki a SZÍVATÓ. Menet közben is kéne, enélkül erőtlen a motor, amíg be nem melegszik egy kicsit. (a hengerfej és a blokk is melegen tömít jobban, ezért van az egyik aluból, a másik acélból). Benzin szegény keverék erőtlenné teszi menet közben a motort, ugyanakkor magasabb az alapjárat a jobb égés miatt, az alapjárat tartásához minimális benzin kell, ez hidegen elegendő. neki, melegen átlagban sok. Nekem hidegen szívató nélkül LEÁLL a motor!
Próbáld meg, hogy mikor a motor hideg, tartsd az ujjaddal a szívatót. Végig fog menni, mint az angyal.
Nekem a szívató karját a egy kínai bicaj első váltó kar tölti be. Ha indítok, ráhúzom ezt a kart, ez úgy is marad, második rúgásra indul, megyek, gyorsul, ereje van az első pillanattól. Minden fokozatban. Aztán kb 2 Km után engedem vissza a szívatót, ha nagyon vissza esik a sebesség, még rajta hagyom.
Leírják, mit hogyan. Leírom én is.
Nézd meg, hogy jó e a benzin szint. Pontosan leírják, hogyan állítsd be (27 és 33 millimétert írnak, lehet csalni kicsit kevesebbre állítva). Ne állíts semmit, de mérd meg úgy, ahogy a linken mutatják. a két oldal egyforma magasan legyen. Ha nem jó az érték, akkor kezd el állítani, a határoló lemezekkel.
Ezután rakd össze a karbit, tedd le valahova egyenesen és nyisd rá a benzint. Ha jól csináltad, mehet a helyére.
Ezután beállítod a csavarokat a leírtak alapján (keverék képzőt teljesen be, kettőt teljes fordulatot ki), alapjárati csavart ne bántsd, ha rajta van a záró, ha nincs, akkor tekerd teljesen be, aztán másfelet ki. Súbertűn a lemezt tedd utolsó előtti rovátkába (nekem is ott jó), és indítsd a motort szívatóval. Ha beindul, húzogasd neki a gázt, ha nincs alapjárat, akkor tekerj a keverék állítón (az a csavar, amelyik alatt rugó van, az alapjárati csavar be van süllyesztve, igyekezz ezeket megjegyezni, nem sok dolog van benne) szóval tekerj ki a keverék állítón, amíg meg nem marad az alapjárat.
Ha ez megvan, szólj, írom a többit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest