Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8301) Aarpok válasza Dhampir (#8296) üzenetére


Aarpok
őstag

Én csak a flashek helyét szoktam tőle elkérni az ha jól emlékszem 4.000 Rubel.Az SGM-ben viszont kíséretéért is ad valamit.

Аарпок

(#8302) ' Tzs , válasza Dhampir (#8299) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Okés, ehhez működik a magyarítás?

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#8303) Dhampir válasza ' Tzs , (#8302) üzenetére


Dhampir
félisten

Látatlanban nem tudhatom, remélhetőleg. Amikor készen lesz teljesen az új magyarítás, akkor már kipróbálható.

(#8304) shield válasza ' Tzs , (#8302) üzenetére


shield
őstag

A Ficsoport oldalán ott van a korábbi fordítás, verziószámmal.
Sajnos a DC fordításánál mostanában nem emelkedik a %, végül is a fordítás kész, csak a tesztelésnél kicsit belassult.

Weor szerintem nem mindegy a CS melyik kiadásával játszol. Én annak idején elkezdtem orosz verzióval és a Vöröserdőnél kiakadt, de itt egyik fórumtársunk csinált hozzá javítást és ment tovább. Sajnos félben maradt, de most tervbe vettem hogy mind a 3 részt kijátszom modok nélkül, csak grafikai modokat fogok rájuk rakni. Mindegyik GOG-os verzió lesz.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#8305) Veszett Róka válasza -szabi- (#8297) üzenetére


Veszett Róka
csendes tag

-Ez- segíteni fog legközelebb ;)

(#8306) -szabi- válasza Veszett Róka (#8305) üzenetére


-szabi-
őstag

Köszi, de a videó alapján megtaláltam az elemet a leolvadt magnál.
Ha már arra jártam meg is ebédeltem. :)
Felmentem a monolitot megnézni, de semmit nem adott.

Ez nem volt rajta a videón.

Most Szellemmel elmentünk kiiktatni a generátorokat, de a katonák hátbatámadása után az ajtót nem tudom kinyitni.
Megint utána kell nézni újfent miért nem sikerül.
Így ezt mára meguntam.

(#8307) Dhampir válasza -szabi- (#8306) üzenetére


Dhampir
félisten

Jó a grafika.

(#8308) -szabi- válasza Dhampir (#8307) üzenetére


-szabi-
őstag

Itt a monolitnál kellett volna valaminek történni?

SZERK: Az 1.3003 verzión játszok.

[ Szerkesztve ]

(#8309) Sensut válasza -szabi- (#8308) üzenetére


Sensut
őstag

Itt volt egy bug a régebbi verziókban. A felállítás az lenne, hogy miután az udvar felszabadul, Szellem odamegy a bunker ajtajához és kikódolja. A bug az volt, hogy ez nem történik meg, vagyis Szellem nem indul el a bunker felé. Ilyenkor a megoldás az, hogy te elsétálsz a pálya széle felé amíg a minimapon nem látod, hogy Szellem elindul (a sárga pont), aztán tovább megy minden simán. Ezt a hibát a DC-kben javították.

(#8310) -szabi- válasza Sensut (#8309) üzenetére


-szabi-
őstag

Közben újrakezdtem a pályát mert a yt videókon is Szellem nyitotta ki.
Mivel ugyanaz történt elkezdtem keresni Szellemet, egyszer csak megjelent a semmiből és odasétált kinyitni.

Most kóvályogtam a laborban kb egy órát, 3-4 átvezető videót is megnéztem lejutottam a legalsó szintre, de se kapcsoló semmi amit csinálni kellene.
Megint nézhetek végigjátszást.... :(

SZERK: Lenyomta 8 perc alatt ami nekem egy óra alatt sem sikerült: KLIKK

[ Szerkesztve ]

(#8311) -szabi- válasza -szabi- (#8310) üzenetére


-szabi-
őstag

Befejeztem.

Az a vége, hogy megsimogathattam a mutáns kutyát!?
Több befejezés is van?
Most visszadobott az elejére a Kordon pályára.

Videó nélkül nem ment volna.
Már a pálya felénél lemerült a lámpám sötétben csináltam végig a másik felét.
Úgy, hogy ki-be kapcsolgattam spórolás végett.
Persze videón a gyerek egyszer sem cserélt elemet.

Legelső mentésem 2016 januári.
Radar pályáig egész jól ment, az talán a játék fele, kétharmada!?
Ott kezdett egyre nagyobb időbeni távolság lenni a mentések között. Az élményt elkezdte felváltani a kínlódás.

A szerelőkészletet végül semmire nem tudtam használni.
A képződmény módosítónak sem vettem semmi hasznát.
Végül valahol le is raktam őket, feleslegesen voltak a játékban.
Járművezetés annyira instabil, hogy végül azt sem használtam.
Nem is beszélve a fogyasztásról, kanna üzemanyag elfogy 2 perc alatt.
A sok föld alatti küldetés meg a fentebbi lámpa hülyeség egyszerűen rossz.
Végül a szakadt ruhában mentem az erőműbe, mert szerelők csak a játék elején voltak, addig meg már nem akartam visszasétálni.
Üzletelni sem sokat lehetett, így jó sok cuccom van felhalmozva több rejtekhelyen.

Viszont ahogy fentebb írta valaki, ajándék volt szóval nem nézem a fogát.. annyira. :)

üdv

(#8312) Dhampir válasza -szabi- (#8310) üzenetére


Dhampir
félisten

A videó végén a Seva-ruhás figura grafikája kicsit gyatrának tűnik.

(#8313) Sensut válasza -szabi- (#8311) üzenetére


Sensut
őstag

Amiket itt felsorolsz, azok szinte mind javítva lettek a DC verziókban, úgyhogy ez az egész leírásod már alig érvényes a LA-ra. Pld az elemek tartóssága azóta többször is lett javítva. A kutyasimogatás után freeplay kezdődik Kordonról. Itt nincsen már sztori de lehet tovább barangolni és megoldani mellékfeladatokat. Viszont ha a LA ennyire nehéz volt számodra, kiváncsi lennék hogy boldogulnál egy Fotograffal, vagy ST2-vel? Egy vérbeli Stalker moddal? Tudom ajánlani ;)

(#8314) PeL válasza Sensut (#8313) üzenetére


PeL
addikt

ST2 azért elég hardcore, leírás nélkül szinte esélytelen megcsinálni benne mindent :DDD Nem véletlen készítettem hozzá anno én magam. Vannak benne olyan feladatok amiknél a pályák normális határán kívül kell barangolni. Meg a tárgykeresős feladatoktól emlékszem a hajamat téptem, főleg hogy soknál nem is ugyanoda spawnolnak az itemek hanem van több lehetséges helyük is...

A Fotograph modot még én sem próbáltam, az is olyan mint az ST2?

[ Szerkesztve ]

(#8315) Sensut válasza PeL (#8314) üzenetére


Sensut
őstag

A Fotograf lehet minden Stalkerek 0-ás része és épp annyira jó és kiadós, mint a ST2. Egyszóval alapmű mindkettő és most készült el mindkettőhöz a magyarítás is - lásd a SOC topikban :K

(#8316) capulet75


capulet75
addikt

Ezt még nem is láttam, tök jó!

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#8317) Dhampir válasza PeL (#8314) üzenetére


Dhampir
félisten

Így lesz kitolva a játékidő. A Zóna nem ereszt tovább egykönnyen, azért találni oly sok sztalkert végső nyugodalomban elszenderedve, akiket többé már sem vodka, sem egyéb orvosság föl nem ébreszt, a titkok felfedésének olthatatlan gyötrelmei számukra már nem kívánnak az igazság pillanatára szomjazó feloldozást.

(#8318) Dhampir válasza capulet75 (#8316) üzenetére


Dhampir
félisten

Jóval minőségibb film az átlagos amatőr produktumoknál.

Spoiler!

Persze jó lett volna egy pozitív befejezést látni.

(#8319) -szabi- válasza Sensut (#8313) üzenetére


-szabi-
őstag

Feltettem volna a javítást, de kiütötte a mentéseimet, plusz a HDR effekt szörnyen nézett ki amihez irreális gépigény társult.
Szóval maradt ez a verzió.
Miért kínoznám magam említett modokkal? Többre értékelem ha szórakoztat. :)

(#8320) Weor válasza Dhampir (#8291) üzenetére


Weor
csendes tag

Köszönöm minden Stalkernek a tippeket! :R

Elkezdtem újra a Clear Sky-t (GoG) a Sky Reclamation Project-tel és tök szép, meg tök jó, meg van hangulata, gyönyörködöm a napsugarakban, meg minden, de...

...agyf*sz, gyerekek, komolyan mondom. Agyf*sz. Ugyanazok jöttek elő, mint mikor először toltam. Kinyírom a csapat banditát, mindenkit jégre teszek. Utána csekkolom a PDA-t is, a közelben senki ellenfél nincs kilométerekre, de frankón. Meg is kapom az üzenetet, hogy elfoglaltam a területet. Tök jó, tipegek tovább, előveszem a PDA-t ~4 perccel később, erre már látom, hogy az előbb elfoglalt hely közelébe teleportált egy csapat bandita és aprítják a megmaradt Égboltos figurákat... de amúgy minden csávó, akivel egy csapatban harcolok, mind rohan előre, nulla taktika, hullanak, mint a legyek, aki megmarad, az meg máris rohan tovább, arra nincs időm, hogy körülnézzek rendesen. Megőrülök ettől. Meg attól is, hogy a jobb felső sarokban (nem tudom a hely nevét :B ) megkapom a feladatot, hogy segítsek a teherautónál lévő tábort elfoglalni. Megteszem, segítek, majd kapok egy feladatot (asszem' PDA-t kellett leszállítani egy hulla zsebéből), leszállítom, erre nem továbbmennek a jobb felső sarokban lévő faluhoz (ahonnan át lehet menni Kordonba), á, dehogy, hanem visszafordulnak (!), elhagyják a tábort (!), a banditák pedig osztódnak egyet és visszafoglalják a teherautónál lévő tábort ugye harc nélkül, mert nincs ott senki. Oké, hogy Veterán fokozaton játszottam, de azért felmerül bennem egy kézenfekvő kérdés: EZ MI A P*CSA?! :W :W :W

Kikapcsoltam a fenébe, dühösen elmentem szunyálni és felsírtam éjjel, mert álmomban ezen felül még pluszba' előjöttek azok a bugok, amivel pár éve szembesültem, mikor először játszottam vele. Aztán bevillant a Szeméttelepes bug, ami miatt anno alkalmaztam a gépen egy format C:-t, magamon meg egy lobotómiát és rájöttem, hogy k*rvára nem kell ez nekem megint.

Aztán másnap bevillant, hogy hát van ám egy Call of Pripyat, amivel soha a büdös életben nem játszottam még ( :B :B :B ) és utána kéne olvasni, aztán ha jónak tűnik, akkor GoG-ra fel és ki kéne próbálni. Öröm van, meg boldogság van gyerekek, nagyon bejön. Nincsenek bugok, nincsenek osztódó ellenfelek, a tetemek is ugyanott vannak és ugyanúgy, ahogy a játék elején hagytam őket és ha elrejtek egy hullában valamit, az is ott marad - hacsak le nem nyúlja valami másik Stalker, aki megtalálja. Sok dolgot meg lehet dumálni benne és nem kell mindig fegyvert rántani, akikkel pedig együtt harcolok egy-egy feladat során, azok nem fejvesztve rohannak előre, hanem próbálnak taktikázni. Eddig tök faja minden, null idegeskedés, null bosszankodás.

Amikor például először jártam a hídon, akkor egyből megtaláltam a dzsipekben a kulcsokat, kinyitottam vele a teherautón lévő ládát és felmarkoltam a palack ideggázt. Mondom ez meg mi a bánat. Eltettem, mert nyilvánvaló volt, hogy fog kelleni később. Órákkal és sok küldetéssel később jött a küldetés, amihez kellett (volna), hogy szerezzem meg az ideggázt. De már nálam volt, a program érzékelte, nem is kellett mennem sehova és nem kellett beszélgetnem feleslegesen senkivel, máris kaptam a feladatot, hogy melyik csőhöz kössem be az ideggázzal teli palackot. Ez így rendben is van, de a CS-ben, meg a Lost Alphában sem volt ez ilyen tükörsima, volt, hogy szopóágra kerültem, csak mert mondjuk hamarabb nyírtam ki egy mutánst, mint hogy megkaptam volna a hozzá tartozó feladatot.

Na, csak ennyit akartam, megyek CoP-ozni :D

[ Szerkesztve ]

(#8321) cheatergs válasza Weor (#8320) üzenetére


cheatergs
senior tag

Uezt rühelltem többek közt a ShoC-ban is. Negyedóránként respawnoltak a banditák a kiirtott területeken, akiket a neutral stalkerek képtelenek voltak lekezelni. Ha meg figyelmen kívül hagytad a segítségkéréseket, akk mentek sorozatban a failed taskok.
A Lost Alpha megváltás volt ebből a szempontból.

Mindig minden mindegy

(#8322) Weor válasza cheatergs (#8321) üzenetére


Weor
csendes tag

Jaja, nagyon bosszantó. Emlékszem, hogy a ShoC-ban is ez volt, de az nem húzott fel annyira, mint a CS-ban. Igaz, a ShoC-ot nem sokkal a megjelenése utána vittem végig és csak 1x, akkor még valahogy túl tudtam lépni ezen a dolgon...lehet, hogy ahogy öregszem, úgy vagyok egyre kevésbé elnéző :DDD

Na mindegy, vetek egy keresztet a Clear Sky-ra, harmadszorra már biztos, hogy nem fogok nekiveselkedni, akármilyen tuti modot is ajánljon bárki is. Jobb híján elolvasom, hogy miről szól és mi a vége, ez van :U

Most nézem, hogy 98%-on áll a Lost Alpha magyarítása. Ahogy írtam is, a kisebb-nagyobb hibái ellenére nekem összességében bejött, szóval majd valamikor még 1x tuti végigviszem magyar felirattal is :K

(#8323) -szabi-


-szabi-
őstag

Feltettem a DC verziót, de az egész játék barnás színű lett.

Az 1.3003 jobban tetszik:

(#8324) Sensut válasza -szabi- (#8323) üzenetére


Sensut
őstag

Telepítéskor biztos az őszi tájat tetted be. Lehet választani a normál és az őszi környezet között. Ez is újdonság.

[ Szerkesztve ]

(#8325) Veszett Róka válasza Weor (#8322) üzenetére


Veszett Róka
csendes tag

Nekem az összes STALKER játék összes pályája közül (alapjátékokról beszélek, modok nélkül) a Clear Sky Limansk pályája tetszett legjobban, hangulat de talán akció szempontjából is. Talán mégis megérné túllépni azon, hogy a hangárban újra és újra respawnolnak a banditák. Legalább lehet céllövészetet rendezni rájuk, és akár többször is teljesítheted a küldetést :)
Eleinte egyébként én sem értettem, de aztán inkább a játékra koncentráltam, nem érdekeltek többé. A CS-nak ez a faction war része egyébként is csak mellékszál és a játék nélküle is élvezetes.

(#8326) -szabi- válasza Sensut (#8324) üzenetére


-szabi-
őstag

Alapértelmezett telepítés volt nem változtattam semmin.
Utólag is állítható?

(#8327) cheatergs válasza -szabi- (#8326) üzenetére


cheatergs
senior tag

Alapból több mod be van x-elve.

Csak reinstall segít.

Mindig minden mindegy

(#8328) Dhampir válasza Veszett Róka (#8325) üzenetére


Dhampir
félisten

Nekem Limanszk (CS) már kevésbé tetszett. Az előző pályák nagyon jók, hangulatilag is. :)

(#8329) Csongi2015


Csongi2015
tag

Sziasztok!Telepiteni szeretnem a Lost Alpha jatekot,nekem csak a 1.3000 van meg regen jatszottam is vele,de mos mar megjelent nagyon sok javitas a legujabb a 1.4007 es ehez van magyaritas is.Azt szeretnem kerdezni hogy az osszes eddig megjelent javitast telepitsem fol vagy csak eleg a legutolso es ugy a magyaritas?Koszonom elore is a segitsegeteket!

(#8330) PeL válasza Csongi2015 (#8329) üzenetére


PeL
addikt

Legutolsót telepítsd csak fel, abban minden benne van. Telepítésnél lesznek opciók, azokat is nézd át hogy ne érjen meglepetés.

(#8331) Weor válasza Csongi2015 (#8329) üzenetére


Weor
csendes tag

Némi zavar van az erőben :)

Az 1.4007 nem egy javítás, hanem a teljes, végleges játék, aminek ez a verziószáma. Tehát csak és kizárólag azt kell letöltened, az 1.3000-t teljesen hagyd ki a dologból, ne arra telepítsd.

A magyarítás pedig NEM készült még el teljesen a végleges 1.4007-hez, jelenleg 98%-on áll, vélhetően néhány napon belül teljesen elkészül és akkor le tudod tölteni és rátenni az 1.4007-re.

A magyarítás állapotáról itt tudsz tájékozódni (és majd letölteni is innen fogod tudni): [link]

(amit most le tudsz tölteni onnan magyarítást, az nem jó az 1.4007-hez, az csak az 1.4002-höz jó)

[ Szerkesztve ]

(#8332) proci985


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

Eloljaroban: A Chernobyl sorozat kapcsan eloszedtem a regi Stalkereket es orommel lattam, hogy a Lost Alpha, amire annyi ideig vartunk lassan 10 eve, vegul tavaly eljutott a finalig. Anno mindharom jatekot kitoltam, modok kozul parat (Oblivion Lost, Priboi, Complete mindharom jatekhoz), szinten. A Miserybe belekezdtem, de elso 15 perc utan toroltem (nem emlekszem miert). Vanilla SoCot es CoPot ujbol kitoltam par hete, a CSnek talan majd completevel ugrok neki, bar igazabol en meg egyszer nem kinlodok negy orat a mocsarban kuszva egy pisztollyal mikozben az ellenfelek 50%al talalnak telibe a lefureszelt shotgun max effektiv tavolsagarol, ahonnan en kb egy helikoptert is elvetenek a felrehordasa miatt. Meg hogy nincs befejezese. Hagyjukis.

Van nemi jatekfejlesztoi hatterem.

Stalker SoCt es CoPot par hete vegigvittem. Stalker SoCt konkretan ugy vittem vegig kb ket hete <15 ora alatt, hogy semmit nem vettem az arusoktol es a main questeken kivul egyedul a family rifle (black kite, bar nem hasznaltam) / snitch fele kill the stalker (tul jok a fegyvereik) / bloodsucker village (artifactok, bulldog a free duty armour miatt) mellekkuldeteseket csinaltam meg, plusz osszeszedtem a mama's beadset. Rogyasig voltam penzzel, cuccal es kozben volt idom elvezni a kiruccanast. Persze, nekem is volt 80 oras vegigjatszasom 10 eve amikor kifosztottam az egesz zonat, de a SoC mukodik kemenyvonalas FPSkent. CoP ugyanez, az elejen az elso kb 20-25ezer RUnal esznel kell lenni (Thunder 5.45ig), loszert meg foleg azert kellett vennem, mert nem voltam hajlando 9x19 es ACPs loszert is hurcolni, ellenben a chaser13 / predator loszere fillerekert ment. a harmadik zonara a fullos exo ugy is lazan megvolt, hogy pripyatban mar nem foglalkoztam artifakt vadaszattal, mert felesleges volt. CoP megintcsak remek fpskent jatszva, hagy idot felfedezni es a palyak felepitese a kozponti hubokkal minimizalja a futkarozast.

Kb harom ora jateknal vagyok, valahol Garbagenel. Es azon gondolkodom, hogy atkuldom a linket kollegaknak, hogy ha ismernek az eredeti SoCot ezt probaljak ki, mert kb allatorvosi lova annak, hogy hogy lehet par design lepessel tonkreverni egy egyebkent par szempontbol eszmeletlen jatekot (vagy modot).

Kezdjuk a joval:
- Gyonyoru es hangulatos.
- Tenyleg kapott egy overhault, konkretan ra sem ismerni a zonara.
- A fegyverek kb a complete szintjen mozognak, mar amit lattam, szoval a kezdo fegyverek is kb hasznalhatoak.
- Imadnam felfedezni, ha lenne ertelme...

Es akkor a negativ:
- ... de nincs. Gyakorlatilag az osszes szabadon fekvo loot ki lett szedve. Konkretan vegigneztem a guideokat, hogy vagy en vagyok ennyire rossz stashek kereseseben, vagy tenyleg ki van fosztva minden. Ki van fosztva minden. Ok, a SoC elejen a Stalker/Merc suit tulzas volt (Steam variansban mar egy gyengebb vert van az elso faluban), de CoP ilyen szempontbol remekul ki volt egyensulyozva.
- A mellekkuldetesek SoCban se voltak tul hasznalhatoak az elejen, ezt sikerult alulmulni.
- Van egy reszben foldalatt jatszodo jatek. Van elemlampa. Nosza, rakjunk bele elemet, ami villamgyorsan merul. Nem, ez nem immerzio, ez siman rossz design dontes. Plusz mikromanagement ami semmit nem ad, de garantaltan frusztralo lesz.
- Az ov. Miert. Miert kell rarakni a loszert? Vagy oke, menjunk at szimulatorba, de akkor meg a tarakban a loszert at is kene valos idoben pakolni, nem?
- A kest nem lehet eladni, de az elejen meg kell venni. Komolyan.
- CS / CoPban az elso detektor kozismerten semmire nem volt jo, a masodik kb ha nem volt mas, a harmadikert viszont CSben erdemes volt atverekednie az embernek magat az egesz mocsaron es kimennie a palyarol. Nos, van ket uj, meg kevesbe hasznalhato detektor szint. Persze, a zona nehez, a jatekost meg szivassuk.
- The cursed AK: Es amikor az ember eloszor talal egy AK74et, amihez eleve ott meg nincs is loszer, az legyen rossz minosegu.
- Elfogadhatatlan mennyisegu backtracking. Anno SoCban en egyszer tertem vissza Sidrovichhoz, itt kapasbol egyetlen kuldetes miatt ketszer kell atmenni Cordonon. A cursed AKt odaathatna az NPC, de inkabb menj at a fel palyan.
- Bugok. Full dynamic lightninggal 5 perc alatt kifagy. Atraktam staticra, ugy nem latszik a lampa. Visszaraktam, utana jo.

Es akkor amire tenyleg csak az a magyarazat, hogy ezt egy koteg lelkes amator csinalta, nulla game designer tapasztalattal. A game designerek feladata tobbek kozott az, hogy pl az engine / technologiai limitacioit a jateknak elfedje.
- A Stalker szeriaban az AI a palya visszatoltese utan pontosan tudja, hol van a jatekos. Gyakorlatilag wallhackja van, tehat atlat falon es bokron. Az AIra a jatekossal szemben nem hat a tolteny fizika es szoras helyett szazalekos arannyal talal, tavolsagtol es weapon accuracytol fuggetlenul. Ez pl SoCban Garbagenal a mozdony kornyeki bozotharcos banditakkal volt teljesen nyilvanvalo, meg CS alatt egesz swamp (plusz cordonnal a gepagyus). Nosza, rakjuk at nyarra a jatekot, meg tobb bozot, ja meg legyen kod. Ami csak es kizarolag a jatekosra hat.
- Ha mar foldbenerfeltuk az elejen elerheto detektorokat, legalabb a shaderkodot finomitsuk addig, hogy bizonyos napszakokban veletlenul se lehessen latni par anomaliat. Ja es tegyuk elemesse az elemlampat a biztonsag kedveert, nem kell azt a gravit latni a barlangban.
- UI design. Oke, van szomjusag, meg egy csomo mas ikon, de picik es alig lathatoak.
- Ha angol nyelvu az a szerencsetlen jatek, akkor legalabb feliratoznak, ha Sidrovich tobb percen keresztul valamit beszel.
- Megvaltoztattak a radioaktivitas kinezetet. Ok. Es kivettek a geiger-mullert, ami egy remek hangulati elem volt az alapjatekban. Gondolom igy nehezebb, egyebkent viszont tenyleg rontja az immerziot.
- 66 artifact, de az elso 4 oraban lattam egyet, azt is quest miatt 5 percig. Ha nem cel, hogy a jatekos lassa is a contentet, akkor ez igy tokeletesen lett megvalositva.
- Perceken at tarto palyareszek ahol az egadta vilagon semmi nem tortenik, kitolni a jatekidot. Pl Garbage bejarata Cordon felol.
- A level design nem tartja tiszteletben a sajat szabalyait (lore). Avagy hogy kerulnek a zombik egy aluljaroba, egy anomaliamezo kozepere Cordonban?

Kar erte, mert latszik, hogy irdatlan munka van benne. Egyik oldalrol bennem van, hogy vegre az osszes helyszin egyben, mindent be lehetne jarni es a hangulata meg mindig remek (leszamitva a geiger-mullert). Masik oldalrol viszont a jatekos nyilvanvalo szivatasa (eroforrasok teljes hianya, elemlampa, nehezen eszlelheto anomaliak) es a jatekmenet felesleges lassitasa (eroforrasok teljes hianya ismetelten, irdatlan backtracking, felesleges palyareszek) nekem betette a kaput.

Bocsi, ha hosszu lett. 10 evet vartam ra, es igy a harmadik final releasetol kiforrottabb jatekot vartam. Megertem, ha valakinek tetszik, ugyanakkor azt is megertettem, hogy miert visszatero elem, hogy miert hagyjak egy csomoan a fenebe a modot mar Cordon alatt. Azert bennem van, hogy behozom a dev modot, felszerelem a karaktert aztan siman megyek egyet korbenezni a palyakon es elvezni a Zonat.

Es duhos vagyok, mert az eredeti Lost Alpha otlethez tenyleg csak annyi eleg lett volna, hogy fogjak a SoCot /OL 2.2t (ott mar megtanultak balanceolni), visszarakjak a kivagott palyakat nemi contenttel es ennyi. A DX11 renderer remek, a CS upgradeje szinten, de hogy mi szukseg volt kiuriteni a zonat es lassitani a jatekmenetet, azt fel nem fogom, foleg a CoP utan nem ahol eleve egy elfogadhatoan felszerelt Stalkerrel indit a jatekos.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#8333) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Végre! [S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha DC magyarítás v1.01.4007]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#8334) pilipi válasza ' Tzs , (#8333) üzenetére


pilipi
aktív tag

:R Már nagyon vártam, köszönöm.

(#8335) #16939776 válasza ' Tzs , (#8333) üzenetére


#16939776
törölt tag

Up!

(#8336) #16939776 válasza ' Tzs , (#8333) üzenetére


#16939776
törölt tag

(#8332) proci985: Én teljesen elégedett vagyok, az UI-t azt kikapcsoltam, csak takarja a kilátást.
"AI" 500ms-alatt állítja célra a surmókat miután észrésznek, de be lehet szaratni bármelyik bandát, akár mekkora túlerővel csak meg kell lepni őket és veszett tempóban kell lékelni egyik buksit a másik után.

Szerintem a nehézsége a legjobb erénye ennek a játéknak.

[ Szerkesztve ]

(#8337) Dhampir válasza ' Tzs , (#8333) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszi szépen a hírt! :R

(#8338) Xorith


Xorith
tag

A Legfrissebb verziónak nekiállok, de most végig is lesz tolva, ha minden jól megy.

Stalker Lost Alpha DC 1.4007 | Magyar felirat | 1. Újra a Zónában.

(#8339) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Szívesen mindenkinek :)

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#8340) emre válasza Xorith (#8338) üzenetére


emre
veterán

Feliratkoztam. :R Meglátom milyen lehet én is nekiállok újra. :)

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#8341) Xorith válasza emre (#8340) üzenetére


Xorith
tag

Köszi szépen! :)

(#8342) mtomi95


mtomi95
senior tag

Üdv!
A legfrissebb verzióban mások a zombik hangjai! Nem lehet valahogy visszaállítani a régit? A régebbiben amit én játszottam anno ott valami olyasmit mondtak a zombik szoldat-szoldat-szoldat! :DDD Vicces is meg félelmetes is volt egyben.
Itt egy videó miről beszélek: [link]
Csak emiatt nem raknám vissza a nagyon régi verziót! :/

Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...

(#8343) Xorith


Xorith
tag

Folytattam a legújabb verziót. Kicsit bénáskodtam ismét, de legalább haladtam benne.
Rókának a szerszám készletet később lehet megszerezni? Nem a szeméttelepen vagy a közelében?
Stalker Lost Alpha DC 1.4007 | Magyar felirat | 2.Szerencsétlenkedés a szeméttelepen.

[ Szerkesztve ]

(#8344) cheatergs válasza Xorith (#8343) üzenetére


cheatergs
senior tag

3 típusú szerszámosláda van.

Az elsőt (rough) Agroprom földalatti szekciójában találod (v uennyi erővel átmehetsz Barba, ahol a vasútnál az 1ik házban találni uilyet), a második típusút (fine) leghamarabb Yantarban lehet megszerezni a helileszállónál, az uccsót (calibration) meg Outskirtsen.

Mindig minden mindegy

(#8345) Xorith válasza cheatergs (#8344) üzenetére


Xorith
tag

Köszi az infót. :)

(#8346) tatararpad válasza proci985 (#8332) üzenetére


tatararpad
őstag

Én is szerettem volna, hogy ha kicsit meghaladják a játékot, nem csak kibővítik, de ez lett, és így sem rossz, csak nem is jobb, hanem másabb. Például szerintem a fegyverek zavaróan gyorsan kopnak, elakadás után egy rántás helyett komplett tárcsere animáció mindig. Ha már a zseblámpa elemmel megy akkor a detektor és az éjjellátó miért nem (új verziókkal nem jétszottam lehet azóta azzal megy), cod-os bf-es azonnali gránáthajítást is hiányoltam, helyette biztos a táska aljáról túrja elő a gránátot, ha a pisztolyra váltás rohadt gyors lenne mint egy multis fps-ben még értelme is lehetett volna a pisztolyoknak, ésatöbbi. Amikor játszottam egy rakás ilyen dolog eszembe jutott, hogy hogyan lehetne modernebbé tenni a játékot, de valószínűleg a projekt célja nem ez volt, sajnos.

(#8347) proci985 válasza tatararpad (#8346) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

Ja, kb errol van szo, foleg az utolso mondatodban leirtad amit gondoltam, csak en "modernebb" helyett elvezetesebbet irtam volna.

Egyebkent modern jatekot osszerakni nem egyszeru, foleg nem ezen a szinten. Gyakorlatilag egy AAAs jatekbol probaltak egy masik AAAs jatekot szetszedni es osszerakni. Kb hasonloan hatalmas mod meg a Black Mesa es a Deus Ex: Revision volt.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#8348) havenday


havenday
tag

Srácok, Agropom alatt, a Lövész ajtajához a kulcsot merre találom?

(#8349) mtomi95 válasza havenday (#8348) üzenetére


mtomi95
senior tag

A működő szellőző ventinlátora előtt.

Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...

(#8350) havenday válasza mtomi95 (#8349) üzenetére


havenday
tag

:R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.