Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#117) proci985 válasza $p@rr0w (#114) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog (1)

hát... én már láttam alfát is működés közben;>

az alapján picit lassabb OLhez képest is, viszont az egy alfa. szebb lesz (valós tükröződések eszméletlenül jól néznek ki), textúrákon reszeltek, és az alapján hogy csak pár új effektnél röccent meg, valszeg akinél eddig jól ment, annál ezután is jól fog.

viszont dx9.0c kell neki paperon, most ez kérdés, hogy az legyen fent, vagy támogatás is kell a kártya alá. mert a staticot elvileg dx8.0ában renderelte ki... ha pedig 9.0c, akkor marad a full dynamic lightning, ami kb azt jelenti, hogy x1950pro alatt semmin nem fog futni:( viszont mivel abból nem volt 128mbs verzió, így finoman szólva ötletem sincs... nézzük a kártyákat akkor (mobility/GO kategóriához nem értek).

nézzükcsak:

- ATI oldal:
dx9.0c kezdődött az x1xx0 szériával (x1300(?)-x1950xtx). 128 megával szerelték az 1300ast, talán mintha az 1600asból is lett volna még ilyen (256 volt a megszokott itt már). x1900tól felfele talán már a full dynt is elbírják a kártyák, de abból min 256os volt.

- NV oldal:
6x00ás szériától 7950GX2ig. 128megával volt a 6200SEtől 6600gtig (meg mintha lett volna egy agyonlassított 6800as is), 256al 6600tól 7950GTXig. olyan 7900GS/GTtől a full dynt bírnia kéne...

mondjuk 128mb vidmemóriába fogalmam sincs hogy férne bele a játék...:) a Stalker imádja a memóriát...

más kérdés, hogy a gyakorlatban ahhoz, hogy a SoC sehol ne akadjon be ultrán 1280on, kell egy kb 3.2-3.4es C2D (ld Bar töltögetés), minimum 2g memória (1.3-1.7et eszik gyakorlatban) meg egy 8800gts320/3850. szóval ha tényleg csak a dinamikus fényeket hagyják bent, akkor eléggé ugrani fog a gépigénye, bár szerintem a lelkes modder community az ilyen jellegű problémákat 1-2 hónapon belül megoldaná;>

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.