Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DaemonX

    aktív tag

    válasz TESCO-Zsömle #12 üzenetére

    Sajnos ez csak a féligazság. A Steam szerint 155 órám van az Elden Ringben, csutka maxra kijátszottam, összes achievement meglett. Így pedig nyilvánvalóan nem kellene semmilyen új shaderekhez kapcsolódó mikroakadásba belefutnom, azonban az akadás mégis megtörténik. Ami pedig tovább komplikálja a dolgot, hogy még azt se tudom biztosan rámondani, hogy travelsal (átutazási) stutter, mert teljesen random helyeken is elő tud ez fordulni. Egyszerűen csak csapnivaló és hanyag a DX12 implementáció.

    De persze mit várunk egy olyan csapattól, ami 60-as frame lockot rak a PC-s játékára, dacára annak, hogy tökéletesen elfut mindenféle frame rate-tel (fizikai bugok nélkül), amennyiben unlockolod mod által. Meg mit várunk egy olyan csapattól, ami cseszik ultrawide, super ultrawide, stb. támogatást rakni egy 2023-mas játékba (úgy, hogy a HL2 ezt 19 évvel ezelőtt tudta). Elnézést, van 21:9 támogatás, úgy, hogy 21:9-ben fut a játék, és jobban is eszi a gépet, csak éppen a játék rárak két fekete csíkot fél perccel első boot után maszkként, hogy ugyanúgy 16:9-nyit láss a játékban. Ez már konkrétan az a szint, mintha direkt erőfeszítést tennének arra, hogy egy rossz(abb) PC verziót tegyenek lesz az asztalra (rant vége).

Új hozzászólás Aktív témák