Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- BerserkGuts: 9800X3D Hitvallás, Dogma megcáfolása egy RTX5080+12600K-val
- Meggyi001: Áram nélkül....méltóság nélkül.....
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Lalikiraly: Mercis kalandok - Huszonkilencedik rész
- balojazz: Szódakészítés üzembiztosan és olcsón! Figyelem, csak hardcore szódázóknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifaa
csendes tag
Még elég kezdő vagyok, de egyelőre nem találtam ilyen lehetőséget. Amit meg tudsz oldani, hogy egy jegyzet oldalra, ráközelítve kisebb betűkkel írsz.
Alapvetően egy jegyzetet PDF ben legalábbis, A 4 es méretben tudsz nyomtatni.A szöveg felismerő funkció is elég fejlett, elég csúnyán írok de a nagyját felismeri. Nem tudom hogy azzal hogy lehet kimenteni a szöveget...
De alapvetően elég sokrétű, az importálási lehetőség. Evernote, Dropbox, OneNote, + nagyon egyszerű csatlakozni a géphez helyi hálózaton keresztül pc-vel.
Szóval konkrétabbat nem tudok, de a rengeteg lehetőség közül biztos van megoldás a problémára. -
rolandg
tag
Szia!
Nem A/4-es az oldal mérete, és nem is lehet lefelé görgetni az R2-t. Iagzából eddig összesen egyszer használtam a nyomtatást, pedig olyan 1000 oldalt teli írtam már. Ha elfekteted, akkor tudsz rá úgy jegyzetelni, hogy nyomtatásnál kijöjjön egy oldal (nyomtató beállítása), de nem lesz kényelmes a kezelése. Inkább úgy jó, hogy 1 A/4-en két oldal egymás mellett van.
Tudunk segíteni linkkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Analóg-mechanikus hibrid billentyűzetekkel újít a Logitech
- Autós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...